Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 10 Tammi 2011, 20:09

Sain kyllä aika järjettömän nonsense hahmoidean tänää koulussa O.o Se oli siisti, mutta jos lähtisin sitä tänne ehottelemaan tuskin menisi läpi... Meh.
Mutta oli se kyllä aika jännä...

EDIT// Ja sillä sekunnilla, ku koulut alko fooru hiljeni :DDD
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Tammi 2011, 20:14

Prööt. Tunnen itseni taas erittäin nuoreks. Voi johtua osittain siitäkin, että oon.
Täälläpäin koulut alkoi jo silloin 3.1. maanantaina, elikkä viikko sitten. Ei ollut mitään mukavaa puuhaa palata arkeen. Ja sitten vois sanoa että ei ollut ollenkaan mieluista puuhaa palata balettiin tänämaanantaina - arseesta koko touhu. En ymmärrä itekkään miten jaksan sitä enää.

Nyt muuten sitten loppui kaikki meikän pelit! Siis se ansiollinen yksi. Mitähän sitä seuraavana tekis? En tiedä oikeen että mikä inspais, enkä viitti ihan tuulesta temmata peliä. :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 11 Tammi 2011, 20:49

varsinkin ansiollinen xD Antakaa iso käsi Agnan YHDELLE pelille! (jota ei enää ole) *taputapu*

Paluu arkeen oli kyllä aikamoinen kolaus. Sunnuntaina nukkuu 23:00, maanantaina tunnin aikasemmin ku väsytti nii pirusti. Yks kaveri sano tänää koulussa, että tuntee ittensä päivä päivältä väsyneemmäks. näin sano tOKANA koulupäivä! Kelatkaapa millasissa fiiliksissä se on päivän ennen lomaa :'D
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Tammi 2011, 21:55

Oli ansiollinen kyllä! Itseasiassa en oo pitkään aikaan saanut yhdessä pelissä noin paljoa aikaan. En sitten sen pelin, kun Aberec avusti Blackia pääsemään pois metsästä sen jälkeen kun velhomies oli hirtetty. Eipä siinäkään pelissä sen suurempia tapahtunut, mutta se on, herranjestas, ainoa peli jonka oon saanut vietyä loppuun. Kaikki muut on katkenneet.
Except tuo äskeinen Pappiksen kanssa. :D

Jahas, kuulostaa eräältä luokkakaveriltani... Mietin kans että tuleekohan valmiiksi arkutettuna kouluun sitten päivä ennen lomaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Tammi 2011, 22:50

Hyvä Agna! Sinä teit sen. Ja herran jumala, tosta meidän pelistä on ikuisuus! Ehkä mun pitäis pelata enemmän pelejä sun kanssas, kun vaan löytyis sopivat hahmot ja juoni.

Ja foorumi kyllä hiljeni kun koulut alko. Oh well, normaaliahan tuo. Ittelleni iski vaan heti maanantaina armoton "emmäjaksamitn"- fiilis, joka jatkuu vielä.. ehkä vastailen sitten viikonloppuna.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 13 Tammi 2011, 18:36

Hyvä, hyvä Agna. Minä sen sijaa kiltisti ja rauhallisena meidän pelin loppumista (Arbec ja Suan).

Jee! Sain nettin toimimaan. Joulukuu ilman nettia auts ja Tammikuun alku viikko. Kyllä kesti jontenkin tuon, kun nettiin ei pääse noin vain silloin. Siinä ajassa olen varmaakin tipunut kärryistä mitä täälä on taahtunut.

Muuten Akuma, voin aloittaa sen pelin mitä kysyit silloin Mardukin ja Emirin välillä. Voitaisiin jatkaa myös Ma ja Erico peliäkin.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Tammi 2011, 20:50

Atm, pelaan melko montaa aktiivista peliä, joten en hetkeen ota uusia pelejä Ay. Mutta heti kun käy, otetaan Marduk&Emir peli, kunhan vain keksitään jotain sisältöä, ettei peli tule olemaan vaan "Mo mitä mies?!".
Mutta siitä sitten lisää seuran haku osiossa tai yksäreillä.

Perhanan lumityöt. no, tulipahan tehtyä. Kohta nukkumaan, niin pewseestä tää päivä ettei enää jaksa pitkälle valvoa.. mut huomenna vapaata \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 13 Tammi 2011, 20:53

On mullakin ollu taas jännää viime päivinä, ku oon kattonu yhtä ranskalaista animaatiota. Aivan perkeleen hyvä. En ois ranskiksista uskonu! Törkeesti siistejä hahmoja<333

Ja koulun alku on aina yhtä ihanaa. Ja lumen tulo samaan aikaan on vielä hauskempaa.
Pappis

ViestiKirjoittaja Sands » 14 Tammi 2011, 13:43

Ranskalainen animaatio, mitä yleensä kehutaan näinä päivinä tuo mieleen Wakfun. Ihan nätti se kai oli, mutta ne alkujaksot mitä katsoin oli turhan cliché ja tuntui, että olen katsonut saman jutun jo kymmenen kertaa aiemminkin... En sitten oikein viitsinyt jatkaa sen katsomista. Ehkä se paranee loppua kohti, en tiedä.

Mutta ehkä puhut jostain toisesta animaatiosta ja jos se on jokin siisti, kerro meillekin. :>
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 14 Tammi 2011, 15:25

Arvasit oikein Wakfuhan se : D Oon kattonu sitä 12 epin verran ja haluun nähdä lisää!!! Oon alkanu arvostaa ranskan kieltä ihan eri tavalla, sen jälkeen kun aloin Wakfuu kattoo. Tristepin<333
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Tammi 2011, 21:17

herran jumala, tosta meidän pelistä on ikuisuus!
<< Niinhän tuosta on, vaikkakin muistan sen lähestulkoon tapahtumatarkasti. Lueskelin sen täs yks päivä muutenkin, ja herranjumala mun peleillä on ollut pituutta xD Köh, minne se pituus on nykypäivänä kadonnut? Vai mielikuvituksestako olis kyse?

Joo-o, posken ja ikenien välissä kipeä afta. Rakkulalaastari olis jees, tai joku voide. Tai tabletti. Tai joku juttu.

Miksi helevatassa kouluihin pitää tunkea kerran kuussa kasvisruokaa? Kasvissalsasose oli aivan karmeaa. Maistui vihannespuurolle johon oli pistetty pikkusen kahta eri maustetta ja sitten sakeutettu jollain kiisselillä. Sen lisäksi kimmoisa peruna ja mmm, bon appetite.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 20 Tammi 2011, 22:33

Ok. Akuma

Itse minä pidän enemmän ranskalais leffoista, kun ihminen näyttelee. Mut Ihan jees oli Yu-Gi-Oh! animeen sarjan äänet ovat olleet. Enemmän pidän saksalais duppauksesta, kun kattonut enemmän sarjoja niin, kun silloi, kun Tv:stä tuli RTL kanava.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Tammi 2011, 15:31

Pulinaan ei ole kirjoitettu kymmeneen päivään. Kertoo vaan kuinka kova kiire kaikilla on koulussa / töissä / ylipäätään.

Ugh, sukukokoukset. Ne on ihania. Paitsi jos puolet porukasta ei ole sulle sukua ja kaikki 200 kiloset miehet on kännissä kuin käki. Tämän voisin vielä sietää nippa nappa, kun voisin mennä jonnekkin pieneen komeroon piiloon, mutta kun ei, nämä tulivatkin tänne. Jippii, ja häätöuhkausta odotellessa...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Pappis » 30 Tammi 2011, 15:54

Aivan törkee kiire. Artikkeli huomiseksi, koeviikko ensiviikolla, en ole lukenut, en aiokaan, onko väliä, kyllä sillä on, entä sitten, no kun muuten tulloo huonoja numeroita, eikä tuu, katotaako, joo katotaa!

Sekoaminen on lähellä :''D ^tajunnanvirtaa

Mutta aurinko sentää paistaa<3

Animedogille, osoitan myötätuntoa. Ei ole helppoa olla tuollaisissa sukukokouksissa :'')
Pappis

ViestiKirjoittaja aane » 30 Tammi 2011, 16:01

Meilläkin paistaa aurinko<3 En tiiä, mutta jotenkin talvi on paras vuodenaika o__O
aane

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut