Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Tammi 2011, 16:12

Pappis: Kiitos, ainakin sain kaikki siideritölkit omaksi pidettäviksi, plus 20 ruokarahaa + ilmasen Big Macin x'D Oisin kyl halunut heseruokaa, mut meh, jos ilmatteeks annetaan niin ottakai otetaan >D

Tahtoo auringon sulattamaan lumet helkuttiin täältä >.< Kesä, tule jo!
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja aane » 30 Tammi 2011, 16:25

On kesäki ihana, mutta talvi kiehtoo minnuu<3 ;-----D
aane

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Tammi 2011, 16:29

Muaha, talvi on kyl kiva, mut kesää rakastan <3 (kesälapsi). Tosin kauneimmat maisemat ja auringonlaskut joita olen nähnyt ovat olleet nimenomaan talvella, kaipa se johtuu lumesta. Kylmästä en niin välitä x'D

Plus kesä on oiva tekosyy suurkuluttaa jäätelöä <w<
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja aane » 30 Tammi 2011, 16:31

Niin on<3 Meillä on 24/7 suklaajäätelöö pakastimessa. Jos se loppuu, isä lähtee heti kauppaan ostamaan lisää. Siis heti. 8-----D
Kesällä siis.
Talvi on kans aika romanttista aikaa just niiden auringonlaskujen etc. takia.<3
aane

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Tammi 2011, 16:34

Ai perh, nyt tahtoo jäätelöä x'DDD Minttujäätelö ja lakritsijäätelö, oi nam.... ja suklaaminttu sekotus on kans kiva :3 Samoin ihan nää tavan mansikka - vanilija - suklaajädet >w<

Mutta en nouse tästä enään. Yhen kerran nousin jo, en nouse toiste x'D

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja aane » 30 Tammi 2011, 16:35

Mistä et nouse ? :----D

Miusta päärynäjäätelö on parhainta<3. Myös banaanisuklaa :33
Mutta on nää perusmautkin ihan jees~
aane

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Tammi 2011, 16:40

En nouse sängystäni x'D Läppäri ovelasti sängyssä <3

Aaaa, miten saatoin unohtaa päärynäjäätelön suosikeistani? Ja mustikkajäätelö oli mukava yllätys kun kokeilin :3

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja aane » 30 Tammi 2011, 16:42

Aaa, hyvä tyttö (y) :D

Joo, mustikkaPIIRAKKA jäätelö on ihanaa<3. Ainojäätelössä on sellainen maku. Päällinen on mustikkapiirakan taikinaa ja sisus vaniljajäätelöä, jossa mustikkaa ja sitä mustikkahilloo tai mitälie 8DD
aane

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Helmi 2011, 12:17

Holy dragon. Täällähän on elämää. Njoo, kyllähän näitä on seurailtu mutta nyt vasta sain itteni kirjautumaan sisään ja sanomaan ei niin mitään tärkeetä tänne.

Nyt koiraa viemään.
Ne lupailee jo lämpimämpiä kelejä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja aane » 01 Helmi 2011, 16:24

Khyllä ne jo jonkun verran (---: Toivottavasti tulis lisää suvilunta.
aane

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Helmi 2011, 16:27

Elän tällä hetkellä epäkuolleen elämää... Nukun ja syön, joskus vain nukun, ei tämä ole enään kivaa x'D Varsinkin kun naurattaa samalla jostain syystä.

Najaa, ehkä menisi nyt sinne kauppaan äitylin kanssa, että saa jotain ruokaakin tänne... Tai sitten menen hesen kautta.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja aane » 01 Helmi 2011, 16:41

Noniin , kana-ateria on muuten paras heses (----:
aane

ViestiKirjoittaja Pappis » 01 Helmi 2011, 16:56

Miten voi oikeesti olla, että mä saman tyypin takia olin maanantainan: "haistakaa kaikki pitkä paska" fiiliksellä, mutta nyt oon ihan "kaunista huomenta kaikille" fiiliksellä??? Ei tämmönen voi olla mahdollista : DD Mutta kummallisesti niin vain kävi : 3

Sunnuntaiks 17 astetta lämmintä? Ei takuulla...
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Helmi 2011, 23:06

No toi 17 asteen plussa juttu on hemmetin iso trollaus.. Ku kattoo kyseistä artikkelia mitä ainakin facebookissa levitellään, niin päiväyhän on Torstai 6.5.2010 klo 14.30.... eettää ei, ei oo ainakaan 17 asteen lämpöjä tulossa. Oh well.

Mut muuten näyttäis tulevan nolla kelejä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Helmi 2011, 11:53

Succesfull troll is succesfull

Nolla kelitkin on iha jees, mutta toivottavasti ei tuu hidasta kevättä. Eli siihe tyyliin, että nolla kelejelä loppu kevään, lumi sulaa pikkuhiljaa ja loppuaikaa rämmitään loskassa. Kerralla tulis kunnon helteet ja heti sen perään kunnon sade niin sitte ois hyvä.
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut