Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Huhti 2011, 09:34

DANIELLA OLET ELOSSA QuQ Luulin jo että oot kuollu/lopettanu salakavalasti täällä pelaamisen ja joutuisin ettiin hahmoilleni uusia heiloja D:
Mutta ihanaa että ilmoitit olemassaolostasi <3

Ah, kevät. Sais tulla nopeempaa toi kesä. VIELÄ VÄHÄN!
Alotettiin koirakoulu wuffen kanssa. Perhana mul on kädet kipeet kun tää haluais mennä jokaista koiraa moikkaamaan ja koita ny tollasta minikokosta kyntöhärkää pidätellä. Onneks se on sentään kiltti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Huhti 2011, 11:07

Meikä on koulussa, ja pitäisi kirjoittaa päättötyötä. Täällä ei ole ketään muuta, ovat varmaan syömässä tai sitten kadonneet kokonaan suurin osa. Aika pelottavaa. Tosin nyt kukaan ei ole katsomassa kun vastailen peleihin x'D

Ah, Daniella, siistiä et oot viel hengissä 8D

Etkös Aksu joskus sanonut, että kesä helteet ovat perseestä? Tosin mitä tässä vanhoja kaivelemaan, tahtoo kesän tähän NYT \o/ Ei tarttis raahata tota nahkatakkia joka paikkaan sitten, paleluherkkä kun olen x'D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 18 Huhti 2011, 16:07

Akuma ole tarkkana minkä oppiin menet koirasi kanssa. Olen kuullut, että on huijareita koirakolutuksissa.

Jee kohta euroviisut ovat täälä. Apua iskälle täytyy hankkia lahja...
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Huhti 2011, 16:15

Jeppe, niin vihaankin, helteet on perseestä, mutta itte kesä on ihanaa aikaa.

uuh euroviisut. Pitääpä pistää muistiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 23 Huhti 2011, 22:52

AWS kaivattiinko mua täällä oikeinkin näin paljon, kiitosta, ihan koskettavaa kun kerrankin kaivataan QuQ ja eieieiei en minä aksu rakas niin voisi tehdä en sitten kirveelläkään, en tosiaan, ei pystyisi, kamalaa :D <3 ja oli kyllä ikäväkin jo tänne, mutmut loittelen täällä nyt ensimmäitteeks näillä ja rupean itse vastailemaan peleihin jonkin ajan päästä jos herrasväelle suinkin sopii : ))

JA KESÄ ON TÄÄLLÄ! Noh.. melkeen 8D ihanaa, kyllähän siellä t-paidalla pärjää jo täällä Turusshaa, eilen tuli vietettyä jokirannassa koko päivä aina yhteentoista asti ja ihanaa oli kuulkaas. Ja tänään sai otettua oikein aurinkoakin ja niinpäinpois. JEEJEE!
Daniella

ViestiKirjoittaja Raigauge » 24 Huhti 2011, 21:26

Iltaa ihmisille : )

Osallistun piirrustamaan~ sitä teen, ja
uutta hahmoa kirjoitan~

Onneks tuli jo t-paita kelit. ^w^
Raigauge

ViestiKirjoittaja Ay » 25 Huhti 2011, 14:27

T-paita keli ei ole vielä pariin viikkoon. Meidän pihasta löytyy vielä luntakin. Jos menee varjookin sielä on hyvinkin kylmä ja samoin vielä illat ovat kylmiä. Kylmät väreet tulee jo siitä, että ajattelee t-paita kelistä.

14.5 on euroviisun finaali. Jee. Toivottavasti Italia, Kreikka, Georgia, Irlanti saisi voittaa. Onhan niitä pari muutakin hyvää kappaletta, mutta ei ihan minusta voitto kappaleita.

Jee alkaa parantua oksentelu taudista.

Ihanaa katsoa noita "kilpalioiden työtä" toisinaan pikkuinen mustasukkaisuus tuli, koska itsellä ei ole minkäälaista kapistusta mitä noin voisi tehdä vaan ihan perus paketilla mennään.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Raigauge » 25 Huhti 2011, 14:58

Aww, Ay paranemisia :o

Mulle tuli ongelma o_o' mun hahmolla on 16 iskua jotka tahtois kuvailla mut ne vie kauheesti tilaa esittelystä D : Ei niitä vois hyväksyjän kautta laittaa vaikka öö... runonurkkaan tai johonkin? DD: En tahtois laittaa tuplapostinkia esittelytöpöihin eikä ne iskut silleen oo sen elämä ja henki ja sielu..
Raigauge

ViestiKirjoittaja Nipustin » 25 Huhti 2011, 18:12

Jei euroviisut! (: Mä kuulin vasta että eikö siel ole ton ton ton ää United Kindomiin edustajana Blue! <3 Ja kappale I can. Se on ihana, mä fanitin kauheesti sitä bändiä pikkuruisempana. En tosin tiiä onko ne ees siellä finaalissa asti? Tietääkö joku? :o pakko olla<3 Niin sitten on lisäsyy seurata euroviisuja:-)

Ja ikävä kuulla että siellä Ay sairastelee, paranemisia :(

tohon liike propleemaan en osaa sanoa mitään:/
Nipustin

ViestiKirjoittaja Ay » 25 Huhti 2011, 21:10

Ai niin unohdin tyystin sanoa, että Iso-Britannialla on myös kappale ja bändi. Ne ovat jo finaalissa, koska Britannia ovat yksi maksajista niin he ovat automaattisesti finaalissa ja myös Italy, Ranska, Saksa ja Espanija.

Kiitoksia ja yritetään parantua nopsaa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Raigauge » 26 Huhti 2011, 18:27

:33

Jeah, jatkan tän tyypin tekoa.. ei kellään ois ketään jonka kaa tätä vois parittaa? _3_ hyi mitä tällaista rupeen heti vaikkei hahmo oo ees peleissä hyi mua se on muija ja ihminen ja 25vee...
Raigauge

ViestiKirjoittaja Ros » 26 Huhti 2011, 19:05

Mutta joskushan paritus on pelien suola~ kunnon romantiikka herättää innon sellaisiinkin peleihin, joista olit hetki sitten vielä eroamassa. Minulla on suunnitteilla drowmuija, mutta et sinä häntä varmaan halua
Ros

ViestiKirjoittaja Nipustin » 26 Huhti 2011, 21:05

Romantiikka tosiaan pelien piriste:D

Huih meillä oli tänään äidinkielenvaltakunnallinen!;o Se oli semmone tosi hämy ei yhtää osannu sanoo vastasto oikein vai ei ja se on kaikkein spuukeinta:D:D Ja siinä piti tulkita jotain novellia ja runoa, mihin tais tosiaan tulla mun ihan oma tulkinta ;D
Onko teillä ihmisillä muistikuvia jos on ollutmennyt jo tämmöne valtakunnalline?:)

Jaaaa 25 ihmine ja tyttö, William voisi olla vapaana viihdyttämään sen neidin iltoja koska vaan? ;) :D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Raigauge » 30 Huhti 2011, 19:01

Jes, paritustyyppejä 88DDD

Muuten tää tyybe ois jo valmis muttaku muttaku muttaku muttaku.... ainii ja skanneri ei skannannu 8( joku viba sillä, pitäis kattoo ajan kanssa sitäki mitä se mutkuttaa : /
Tosin vois vaan ilmottaa että "tässäpä on neidillä 17 iskuu" mut sit jos se käyttää niitä niin se on ku jonkun ässän vetäis taskusta ://// ei tykkää sellasista epäloogisista : (

Tää tytteli on sellanen tappelija :O mut ei se yleensä haastele kaikkei vaa ettiskelee kaikkei kivoi juttuja 83 aika erilainen verrattuna Shiroon.
Raigauge

ViestiKirjoittaja Nipustin » 30 Huhti 2011, 19:43

Musta tuntuu ettää nää kaikki taistelus maksimus tyttöset on aina kahdenlaisia; joko super söpö ja sulonen muuten, mutta ku joku käy "pervoileee" tai suututtaan ni sit se ottaa ja potkasee sen toisen just jollai super awesome muuvilla kuuhun :D ja sit ne toiset on niitä mitkän on semmosii tavoiteltuja mutta täysinsaavuttamattomissa, tosi kylmän viileitä kaunottaria, ja aina voittaa kaikki ja käy urhoollisesti taistoon:D
Nipustin

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut