Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Raigauge » 16 Touko 2011, 15:32

Pappis kirjoitti:Suomi vei, SUAMI VEI! Huahhahahahahhahahahhahahahahaaa! 8D
6-1! Mikä nöyryytys Ruotsille!! Ruotsin sanomalehdissä luki tänään: Perkele! eilisen tappion johdosta! Painajaisfinaali ja sitä rataa : DD Ja ne oli niin varmoja voitostaan... Mutta se oli hieno peli ja Ruotsi antoi hyvän vastuksen!

Kuulin kanssa :DDDD
Äiti ja sisko vietti rokulii töistä ja koulusta koska suomi<3 Ite menin vähän myöhempään o,o mut tajusin et ei ois tarvinnu koska oli joku hippula-päivä ettei ois tarvinnu ees kirjoi :( mutta suomi<3 o,o
Raigauge

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Touko 2011, 18:18

Itseäni ei tuo Suomen voitto niinkään hetkauta, kun vasta toinen kulta ja niin pitkä "odotus". Ja kieltämättä hieman nyt hävettää olla suomalainen näiden tutti-juttujen ja torveilujen jälkeen. Kyllä hauskaa saa pitää, muttei saa idiootti olla.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Dogster » 17 Touko 2011, 18:54

Mohnake kirjoitti:Itseäni ei tuo Suomen voitto niinkään hetkauta, kun vasta toinen kulta ja niin pitkä "odotus". Ja kieltämättä hieman nyt hävettää olla suomalainen näiden tutti-juttujen ja torveilujen jälkeen. Kyllä hauskaa saa pitää, muttei saa idiootti olla.

Ah, en ole siis ainut joka ei hyppinyt riemusta ja kiljunut täyttä kaulaa kun Suomi voitti? Onhan se hieno juttu ja noin, mutta jokin roti sentäs.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Mohnake » 18 Touko 2011, 20:21

Juu, et kyllä ole ainoa :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Touko 2011, 22:31

Oli se aika lähellä myös Ruotsin voitto kummassakin kilpailussa. Harmi, että Abz voitti eurovision.
Pitkästä aikaa Suomi voitti sen mestaruuden. Jolakin tapaa 95 oli railakkaampaa menoa, kuin nyt.

//tylsää
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Raigauge » 25 Touko 2011, 15:00

Jee sain yhden ihmisen kiinnostumaan TNF:stä!! 88DDD
Ja enää...7 päivää kouluu o,o tämä on hienonkamalaa

Saa nährä pääsenkö sinne hakupaikkaan mihin hain o,o'' jännittää. Kaikki jännittää..
Raigauge

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Touko 2011, 19:56

omg TNF värväreitä. I love ye guys.

Peppi Pitkätossu on aika OP hahmo.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Raigauge » 04 Kesä 2011, 19:40

Peppi Pitkätossu on ruotsalaisissa elokuvissa hyvin pelottavan kuuloinen ja näköinen o_O ainaki minu mielestä.

Voisin tuoda Cryptiin mun yhen vanhan hahmon 88DD
Tää on ollu jo kahessa muussa aikasemmassa ropessa + improsarjakuvassa + nykyään meneillään olevassa impro-tarinassa, sillä vois olla helppo pelata 8DDD

Mutta nyt... SUMMAH TAAIM!!
Raigauge

ViestiKirjoittaja Pappis » 04 Kesä 2011, 20:35

Kesälomaaaaaaaa<33 Jätskiä, uintia, rentoutumista, nukkumista, piirtämistä lukemista, karkkia, dataamista, pelaamista, ihastukseni stalkkaamista.

Oih rakastan kesää ^3^

Tosin mulla on kolme peliä joihin pitäs jaksaa vastata sekä työt :'D
Sekä artblock. JEAH!
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Kesä 2011, 10:45

Kesä on mulle nostalgista aikaa ropettamisen kannalta mut nyt vaan on niin perkeleen iso inspiksen puute ettei saa ees vastattua paria riviä X_X Tekis mieli ropettaa mut ei vaan saa tekstiä aikaan.. noh, taidan lähtee metsästämään inspistä ulkoa.

RAWR!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 05 Kesä 2011, 14:15

Meikällä ois inspistä, muttei yhtään tarmoa millä kirjoittaa. Hyvä jos saan edes kaksi riviä kirjoitettua siitä mitä ajattelen, sitten väsähdän ja menen tekemään pakollisia hommia / nukkumaan... Yhtä ärsyttävää kuin inspiksen puute.

PS. Eka hyttysen purema nahassa, ei kutise lainkaan.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 05 Kesä 2011, 17:34

Kesä on tullut ja hirveen kylmä ulkona. Vaikka olisikin lämmin tuuli.
Onneksi minua ei ole hyttyset ehtinyt puremaan.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Kesä 2011, 12:07

Jeppe ja Ay, tulkaa mun kanssa koiraa käyttään illalla mettään niin varmasti tuutte itikoiden syömäks.

Muo ehti jo ampiainenkin puremaan >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Kesä 2011, 15:26

Hyijyijyi, ampiaiset on kauheita =(.
Mulla on kans hyttyset syönynnä jalat ihan kokonaan ja raavin mun pohkeita kun joku mielipuoli =((. Mutta nyt on kesäloma ei saa valittaa
>:D
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut