Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Daniella » 27 Kesä 2011, 22:10

Amen to that brother. Eihän siinä sinäänsä tarvitsisi kirjoittaakkaan paljoa, muutakuin yhdistellä täältä tarinoita kokonaisen kirjan muotoon, täällähän on jo suurinpiirtein kaikki. Ja tästähän saattaisi tulla liian paksu kirja tästä koko hommelista kun on paljon asiaa, joten ehkä jakaminen useampaan kirjaan, eri osiin/jaksoihin? Hyvin laadukasta ihunaa hyvää teksti kyllä kyllä <3 ai mitenniin lovetan tätä paikkaa?

Uii kaakao, namskis naminam :3 mulla on sellainen cupcake huulirasva joka maistuu sekä tuoksuu jotenkin mansikalle ja vanilialle, kun kaveri teki : )
Daniella

ViestiKirjoittaja Kitty » 27 Kesä 2011, 22:14

Hahhah niinpä jos tekis semmosen kirja-sarjan missä on aina yks osa per hahmo, niinku jokasen hahmon näkökulmasta ainakin joku tapahtuma, tulis laaaaaja kirja sarja !

Myh, ite käytän perus mirame huulirasvaa ei maistu kuralle.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2011, 22:15

hmiset.. lähinnä Aksu koska juu aar da king in tis haus, mulla on ollu jo vähän aikaa tässä semmoinen fiiliksenideaisenpoikanen, että tästä koko roolipelihösselistä saisi ihan sairaan kipeen mahtavan kirjan!

Rakkaat kansalaiset. Kun TNF PERUSTUU minun keksimään/kehittämään fantasia tarina/maailma höskään.
Siitä on olemassa jo enemmän tai vähemmän hukassa olevia tarinan pätkiä, niin näin historiallisia katsauksia kuin myös ihan kunnon tarinoita. Virallisia hahmoja mitä on pöllitty "alkuperäisestä" TNF tarinasta on Aran ja sen suku, Scarlingtonin suku, kolme vanhinta. Myös vois tuoda tietty jonkun pelattavaks sen haltia kuninkaan, sitten kun sen aika koittaa.
Anyways, ehkä joskus voisin ihanan kilttinä ja kauniina päivänä julkasta jotain rustauksia jahka vaan löydän ja kehtaan.

Ja varmana voin vastustaa sun kaakaon hajusia muhkeita huulia!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Kesä 2011, 22:17

Pappis kirjoitti:Lyödään vaikka vetoa, kulti! Menepä Lucasin luokke kiehnäilemään kaakaomuiskuilla, nii tasan juoksee syliisi innosta kiljuen sillä olethan maailman ihmeellisin ihminen! ♥

Ah, tiedän sen B)

BRUHAHAHA I USED MY MODERATOR POWAH SO WRONG!! God will not punish meh.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2011, 22:33

Ja mitä tulee tohon joka hahmosta oma lukunsa kirjaan osioon niin sitä kutsutaan hahmoesittelyks/ropettamiseks/oman hahmonsa keihttämiseksi ja kehityksestä tehdyksi tarinaksi. Periaatteessa pelaajien hahmot ei kuulu itse TNF tarinaan, kerta ne on teidän, eikä mulla oo niihin mtn käyttöoikeutta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 27 Kesä 2011, 22:34

Agna kirjoitti:
Pappis kirjoitti:Lyödään vaikka vetoa, kulti! Menepä Lucasin luokke kiehnäilemään kaakaomuiskuilla, nii tasan juoksee syliisi innosta kiljuen sillä olethan maailman ihmeellisin ihminen! ♥

Ah, tiedän sen B)

BRUHAHAHA I USED MY MODERATOR POWAH SO WRONG!! God will not punish meh.

Hetkinen, tuossa ylemmässä lainauksessa on nyt jotain vikaa Ò.o
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Kesä 2011, 22:37

Hehehehe ei kai... B)
*tussi, sakset ja liima kauas pois* Kyllä se vaan on niin että huomaamattasi teit minusta entistäkin vetovoimaisemman ihmisen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Daniella » 27 Kesä 2011, 22:58

Jepjep, meinasin niinnoin että kaikki tärkeimmät ja oleellisimmat asiat sekä hahmot liitettäisiin mukaan tavalla tai toisella, elisiis juuri nämä kuningasperheet, vanhimmat ja parit sivuhahmot päälle, jotka nekin liittyy menoon jotenkin. Olisi voinut alkaa siitä vaikka että sota uhkaisi tulla haltioiden ja ihmisten välille ja loistava juttu olisi myöskin siihen se että prinsessa Lily synnytti pojan haltioiden kuninkaalle Aranille, joka on/oli lääpällään Lilyyn, sopimuksen mukaisesti, ja Lily nai isänsä, kuninkaan neuvonantaja velhon Blackin ja lallatilallallaa you know the story, and much more. Siitä vois tulla jotain niin mahtitempoista. Ja jos tämmöinen ideainen nyt sitten saisi jotain puhtia, niin Dansku itse ainakin ilmoittautuisi mielihyvin auttamaan jotenkin tässä projektissa. Se olisi vallan loistavaa se. Asiaa riittäisi vieläkin vaikka miten paljon.. draamaa, actionia, lempeä, kateutta, salaisuuksia, taruolentoja, ritariaika, sota.. mikä sen parempaa?
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2011, 23:15

Dunno, voishan sitä harkita jtn stooria väsäävän, mut toisaalta se tarina on jo pelattu, joten miks kirjottaa uudelleen? Menneisyydestä- ennen Haraldin aikaa - riittää taas vaikka mitä tarinoita kaapin perukoilta.
Ja mitä tulee Lily juttuun niin alkuperäsessä TNF tarinassa ei ole edes olemassa prinsessaa, vaan on kaks prinssiä.

But oh well, kaunis ajatus silti.

Tosin en estä jos joku haluaa jtn TNF tarinoita kirjotella. Se vaan että pitää si kysyä jokaisen hahmon omistajalta lupa saako käyttää hahmoja kyseisessä fani tarinassa. Niiko Animedog tossa kirjotteli aikasemmin Arathetin veljeksistä nykyaikasta tarinaa mihin toi myös muita TNF hahmoja.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 27 Kesä 2011, 23:23

Pläräsin noita hahmoesittelyjä vähän, vanhimmasta aloittaen. Yksi sivu käyty jo läpi ja kysymyksiä heräsi.

Prinssinakki Henryn puolue on vähän mysteeri, listataan haltia/puolueettomaksi, itse esittelyssä on, että nykyään täysin ihmisten puolella. Jos muistan oikein. Pistin puolueettomaksi, mutta onko Akuma tästä eriä mieltä? Laitan jokaisen hahmon vain yhteen puolueeseen, siihen, mikä tuntuu hahmolle tärkeimmältä. Henrystä en oikein tiedä.

Kijalla ei ole näköjään listattu puoluetta ollenkaan, mutta on niin nuori, ettei sitä oikein ole joteeeeen laitoin puolueettomiin. :D

Muutoksia tähän hätään?
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2011, 23:26

Kija on puolueeton. Henry tätänykyä ihmisten puolella kun Aran pissi sen simmuun ja se suuttu.
Ehkä pitäis päivitellä vanhempia esittelyjä vähän paremmin.

Joiltakin hahmoilta saattaa si puuttua puolue esittelystä kokonaan, koska se on pakollisena palkkiosiona vieraskirjassa, niin joskus ihmiset unohtaa kirjottaa sen foorumin puolelle.
MUT HEI SANDS. Älä alota listan tekemistä ennen kesä kuun loppua. Poistan ne epä aktiiviset pelaajat sillon, niin poistuu myös niiden hahmot. Turha sun nyt sitä on tehdä kun joutuisit si poistamaan niitä poistuneita hahmoja jälkeenpäin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 27 Kesä 2011, 23:28

Njuu kyllä minnuu ainakin kutkuttais päästä väsäämään jotain tarinointia tästä, että jos se vain sulle Aksu passaa, niin voisin jotain tästä kirjoitella, toki lähettelen tekstiä, ehkä jopa kuvia muiden nähtäväksi jahka sitä kerääntyy. Ja hahmonkäyttöluvan kysyn tottahantoki jahka semmoinen tilanne tulee vastaan : ) Ja yhteistyöllä sujuu ainakin, jos ei muuten. :D
Daniella

ViestiKirjoittaja Sands » 27 Kesä 2011, 23:33

Teen vain tällaista listaa itselleni, nopeammin pyyhkii pois ne poistetut hahmot, kuin kirjoittaa pitkän listan. :D Pikku hiljaa kun tässä tekee, ei tule isoa hommaa myöhemmin...

Löytyy ainakin hahmoja, joista ei ole tiennyt mitään. Kaikkea mystistä täältä foorumin syövereistä löytyy.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2011, 23:51

Parasta on kun mä käyn niitä joskus läpi ja tulee semmonen "oonko mä hyväksyny tällätteenkin.." - fiiliksiä. Olen tosin hyvä ropen ylläpitäjä.
Jokupäivä mut vielä kivitetään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 28 Kesä 2011, 11:50

Nääh, ei kai nyt sentäs.
Daniella

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut