Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Kesä 2011, 21:33

Yyy missä kaikki on sillon kun muo ropetta >:

Viime yönä täällä veti hyttynen ja kärpänen. Oon ihan varma et ne lisäänty ja kohta on niiden kahden risteytyksiä ympäri suomea. Hyttynen joka on yhtä nopea ja vaikea tappaa ku kärpänen! BE AFRAID!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 28 Kesä 2011, 23:39

Oisko se sit hytkär ?
Möf, kaikki on leikkimässä pihalla tai nukkumassa tai tekemässä jotain loogista mut kukaan ei oo ropettamas sillon ku jaksais ite valvoo/pakottaa ittesä valvoon -_-
Kitty

ViestiKirjoittaja Daniella » 28 Kesä 2011, 23:41

--------> katsomassa leffaa liviltä.. <.< Hyvä oli kyl, joku vauvakuume,ko,kö sen nimi oli? anyhows it was good : )
Ja huii kauhistus ällös pelottele tuolla tavalla nään painajaisii vielä o.O kauheeta hyi jotain mutanttikärpäshyttysii! WÄK. Jos ne viel pitäisi samanlaista ininä ääntä ku hyttyset mut vaan triplasti kovempaa.. nouuu siitä selviäis erkkikään terveenä. :D

Ja näin btw ilmoitusluontoinen asia jällehen kerran: meizi ostaa Wacom intuos4 L (a4) piirtopöydänn!! Jeiii tätä olen odottanut ties kuinka pitkään ja nyt palkkapäivä viimein koittaa torstaina ja silloin tapahtuu <3 ja si kun opin tuhertamaan sillä niin saadaan ehkä jopa tännekkin kuvia ^^
Daniella

ViestiKirjoittaja Kitty » 28 Kesä 2011, 23:44

Itekkin ostin piirrustus pöydän tänään, oon koittanu koko päivän piirtää jotain sillä mut se on ihan yli vaikeeta. !
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 29 Kesä 2011, 00:10

Itsellä tällä hetkellä jokin hyvin vanha halppispiirtopöytä, Wacomin hinnoilla olisi silloin saanut kyllä ainakin viisi sellaista. :D Alkaa kyllä käymään tuo vähän vanhaksi ja ei enää aina toimi, vähän tärisee ja ei ole enää niin tarkka... Pitäisi varmaan jossain vaiheessa ostaa uusi, mutta olen köyhä ja kyllä tuolla vielä jonkin aikaa pärjää. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Kesä 2011, 00:14

Yy, ittelläni on ollu wacom ja si sen jälkeen - kun se MUKA TEHOKAS JA TÄYDELLINEN JA KESTÄVÄ KAKKA meni rikki - kaks aiptekin piirtopöytää. Kaks sen takia et toinen alko heittää häränpyllyä ja halusin uuden mieluummin ku korjauttaa vanhan.
Näin vasenkätisenä ei onnistunu mitenkään hiirellä piirtäminen aikoinaan... Ku käytän siis hiirtä oikeella, kuten "normaalit" ihmiset >: im so freak
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 29 Kesä 2011, 20:22

Hahmolista vihdoin tehty, nyt vain odottelen epäaktiivisten poistelua, että pääsen siivoamaan listan. Sittenhän sen voikin jo laittaa tänne jee.

Hahmolistassa toinen pieni puoluepäselvyys oli Zero Grudgen Nergalilla, puolue taisi olla lohikäärmeet, mutta koska sellaista ei ole, laitoin puolueettomiin. Ei ole ihmisten puolella eikä haltioiden, niin silloin on puolueeton hurrdurr. Onko se Zero Grudgesta hahmolle sopiva, vai pitäisikö se laittaa jonnekin muualle?

Kartanosta myöskin kysyttävää jos Akuma täällä käy taas jossain vaiheessa lukemassa, ei mikään kiire niin en pistä yksäriä vielä. :D Tuolla kartanon puolella oli vielä jonkin aikaa sitten se vanha esittely, enkä toista ole löytänyt vielä. Kirjoittelen varmaan tässä joskus uuden sinne, eh? En muista, oliko missään muualla kartanosta enempää, muistan kuitenkin siinä esittelyssä lukeneen kuitenkin rakennuksia olevan se yksi kartano, tallit ja piharakennushöskä palvelijoille. Jotain myös väristä ja puutarhasta. Eli jotain sentään muistan. Jos kirjoitan oman esittelyn, saanko ottaa taiteellisia vapauksia (jolloin kartano on taas ihan erilainen...) vai onko se tärkeää, että kartano on juuri samallainen tälläkin kertaa?
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Mohnake » 29 Kesä 2011, 21:55

Tähän hätään piirtopöydistä. Miehellä on wacomin bamboo A5 piirttis. Ei mikään huippukallis eikä mikään kahen markan muovikasakaan. Nyt ei justiisa täysin muistu mallia mieleen, mutta hyvin se on toiminut vaikka kissa järsiny johtoa ja tippunukkin tuo pari kertaa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Daniella » 29 Kesä 2011, 22:03

Itse meinailin tuota Wacomin intuos4:sta a4 kokoisena. Sen ainakin mitä oon lukenut keskustelufoorumeilta niin ihmiset on kyllä oikeastaan yksimielisiä olleet siinä että Wacom on se ainoa oikea ja parhain mahdollinen piirtopöytämerkki. Joten tuohon päädyin : )
Ja Aksulla sitten lienee taas paska flaksi ollut :/
Daniella

ViestiKirjoittaja Pappis » 29 Kesä 2011, 22:26

Pappis kirjoitti:No mä voin alkaa vaikka sitte keväämmällä sitten taas tökkiä täällä miitin suuntaan ^^ Nyt jättäkäämme asian sikseen

Kultsiiiiiit<3*pökpök*
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Kesä 2011, 21:17

Hahmolistassa toinen pieni puoluepäselvyys oli Zero Grudgen Nergalilla, puolue taisi olla lohikäärmeet, mutta koska sellaista ei ole, laitoin puolueettomiin. Ei ole ihmisten puolella eikä haltioiden, niin silloin on puolueeton hurrdurr. Onko se Zero Grudgesta hahmolle sopiva, vai pitäisikö se laittaa jonnekin muualle?

Vastaan ZGn puolesta ku sen netistä ei koskaan tiedä: Jörre on puolueeton katsottuna siitä näkökulmasta että on joko ihmisten tai haltioiden puolella. Jos ei kuulu kumpaankaan noista, silloin on puolueeton.

Mitä tulee kartanoon niin kyllä, saat täysin vapaat kädet kirjoitella minkälainen Nahorin kartano on, mutta kartanon rakennuksiin kuuluu tosiaan vain itse kartano, tallit ja sivurakennus, missä on suurimmaksiosaksi vain palvelijoiden tiloja.
En nyt tiedä kannattaako alkaa joka kartanon huoneesta erikseen kirjoittamaan, mutta miten nyt itsestäsi tuntuu. Kerro vaikka sisustuksesta, väriteemoista ja herrasi makuuhuoneen voit kuvailla paremmin, kuten myös joitakin tärkeitä huonetia, kuten suuri oleskeluhuone, kirjasto, ruokailusali, joka toimii myös juhlasalina.
Kartanolla on myös oma pieni puutarha, mikäli sen haluat sinne lisäillä.
Haluun si kyl jossain välissä pelailla jtn herrasi kanssa.

meetmeet
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Kesä 2011, 21:41

Meet is never gonna häppen koska olen näin pieni ja vanhempani olevat ylisuojelevaisia sillä olette aikuisia parrakkaita miehiä ja naisia. Eiku.

Miksi minulla ei ole yhtäkään masentavaa peliä käynnissä koska minulla on masentava musiikki joka inspiroi minua >8D This is so wrong!
http://www.youtube.com/watch?v=1JANix3fesQ&feature=related
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 01 Heinä 2011, 14:20

Riippuu miitin paikasta ja ajasta. Itse olen vapaalla lähes koko heinäkuun ja jos paikkana olisi Tampere voisinkin ilmestyä paikalle.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Kitty » 01 Heinä 2011, 14:55

Hitsi ite tavallaan haluisin kans tulla mutta ei taida ainakaan tänä vuonna onnistua kun vanhemmat läähättää niskaan niin urakalla ettei ne päästä
Kitty

ViestiKirjoittaja Raigauge » 01 Heinä 2011, 21:24

MITÄÄÄ MIITTIÄ

Itsekin voisin tuoda varsin värikkään persoonani ja perseeni joukkion mukaan, jos paikka ei ole kauhean kaukana + rahatilanne 8)
Raigauge

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut