Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 11 Heinä 2011, 01:05

Eli päivän hyvä työ taas tehty. :>

Mitähän muita vinkkejä sitä keksisi. Ööyh, kannattaa hahmottaa kuva todella hyvin päässä. Eihän sitä voi muuten piirtää juuri sellaisena, jos ei sitä tiedä. :D Asentoharjoituksissa kannattaa hahmotella asento aluksi nopeasti ja yksikertaisesti, sitä voi silloin nopeasti myös muokata. Etenkin jos piirtää elävistä malleista, alkaa nopeasti piirtää asentoja, koska malli ei kauaa samassa asennossa jaksa pysyä. Silloin sitä tottuu ja oppii piirtämään asennon nopeasti, näkemään ne tärkeät jutut heti.

Anatomiajuttuja! Jos jokin ei onnistu, tutki sitä. Älä anna oman mielen täyttää sitä, jos et ole varma. Se menee väärin, jos mieli ei kyseistä asiaa tiedä. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 12 Heinä 2011, 22:39

Toivottavasti AnimeDog91 näkee tämän sillä siinä on hänen pyyntönsä täydessä loistossaan!

No ei ole, mutta ensimmäinen hahmotelma siitä :'D Parempi toivoa, että varsinaisesta työstä ei tule tuollaista xD
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Heinä 2011, 22:43

Whoaa, näyttää kiintoisalta ^^ I wanna see it when its rrredy
Kitty

ViestiKirjoittaja Raigauge » 12 Heinä 2011, 23:10

Huomenna... skannaan sen piraatin kuvan... tänään ei pysty. x__x

Iltoja kajkille~
Raigauge

ViestiKirjoittaja Sands » 12 Heinä 2011, 23:13

Pappis kirjoitti:Toivottavasti AnimeDog91 näkee tämän sillä siinä on hänen pyyntönsä täydessä loistossaan!

Se on täydellinen 10/10 ja 5 tähteä, kyynel tirahti silmäkulmasta sen kauneudesta.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Dogster » 13 Heinä 2011, 00:36

Pappis kirjoitti:Toivottavasti AnimeDog91 näkee tämän sillä siinä on hänen pyyntönsä täydessä loistossaan!

No ei ole, mutta ensimmäinen hahmotelma siitä :'D Parempi toivoa, että varsinaisesta työstä ei tule tuollaista xD

Voi kistus miten repesin! x'DDD Toihan on jo tollatteenaan aivan mahtava! Varsinkin kun itsellä sattui olemaan hyvin samanlainen ilme Oscarin kanssa juuri pari sekunttia sitten x'D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Pappis » 13 Heinä 2011, 09:15

Iha ku ne ois pössytelly jotain pilveä tujumpaa :'D

Durrrrrrrhurrrrrrr
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Heinä 2011, 20:23

Tämänviikkoinen katoaminen johtuu mökkeilystä ja ensiviikkoinen katoaminen johtuu mökkeilystä, väsymykseni lienee sivuvaikutus mökkeilystä ja olen saanut tarpeekseni - mistä muustakaan kuin mökkeilystä ja haluaisiko joku vielä puhua vähän lisää mökkeilystä.

Äystyxtyxtyxtyxtyx, minulla on mieletön hinku roolipelata ja vanhemmat (äiti) päättää kokoajan että NYTPÄS MENNÄÄN MÖKILLE! Vaan ei se mitään, tulee välillä vähän vieroitusta tästä Matolaatikosta ettei mee ihan dataamiseksi koko kesä.
Huvittaa myöskin piirtää, kas kummaa. Ekana kun tähän topsuun saapuu niin piirtovinkkejä + kuvia tarjolla. Mikä ihmeen pulina, tämähän on gallerian keskustelupalstapuoli selvästi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 17 Heinä 2011, 17:07

Oh really ? Oh do ya ?
Juu nuo piirrustus vinkkelit on mun syytä =D Menin utelemaan miten mun surkeutta sais paranneltua. Ja nyt on tooodella pahat vierotus oireet kun mummolassa ainakin siihen 3.8 asti eikä mummulla ja papalla ole konetta tai nettiä @.@ Ehh.... Piirrustus vihkokin uupuu ja silleen ei kiva mutta maalais maisemissa ratsastan itseppäisellä hevosella joka koittaa syödä mut, ah ihanaa <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 18 Heinä 2011, 22:08

THERE IS ALWAYS TIME FOR GAYSEX

Noin, enköhän tolla saa otettua vähän etäisyyttä poikaa, joka on muhun ihastunut : P Tunteet eivät ole molemminpuoliset nääs...
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Heinä 2011, 23:08

OOOOH ! It is sooo true >:D

Se on vaikiaa saaha poijjaat lopettammaan se perässä juokseminen kun ne saa päähänsä että olis itte kiinnostunu vaikkei oo...
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 18 Heinä 2011, 23:14

se jätkä on ihan kiva ja oon sanoki sille, että ollaan vaan kavereita, mutta se vaan pohtii ihastuisinko mä siihen, jos se kasvattas viikset :'D
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Heinä 2011, 23:19

Fail, no se jätkä kuka mua jahtaa jolle oon ihan samat sanat sanonu nii kyselee vaan ettäå haluanko mä ratsastaa sillä O.o no en yleensä kavereilla ratsasta...
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 18 Heinä 2011, 23:23

Minttukitty kirjoitti:Fail, no se jätkä kuka mua jahtaa jolle oon ihan samat sanat sanonu nii kyselee vaan ettäå haluanko mä ratsastaa sillä O.o no en yleensä kavereilla ratsasta...

xDDDD lål
melkeen yhtä hyvä, ku mun kaverille on joku poika sanonu, että se fantasioi siitä
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut