Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Elo 2011, 20:44

Täällä vaan itketään kun omistaa opiskelu tai työpaikan.
Toisilla ei oo mitään. :(
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Elo 2011, 21:04

Olet oikeassa, toiset eivät omista edes kotia, toiset ovat menettäneet kaiken. Pitäisi olla iloinen. (:
Templer

ViestiKirjoittaja Sands » 03 Elo 2011, 21:34

Aksutar kirjoitti:Täällä vaan itketään kun omistaa opiskelu tai työpaikan.
Toisilla ei oo mitään. :(

Noo, yhdyn kohta samaan joukkoon. :D Ihan hyvillä mielillä sitä odottaa, eiköhän sitä hengissä selvitä ja sitä saa vaihteeksi miettiä ihan omiakin juttuja, ei tarvitse vain toisten asioista huolehtia...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Elo 2011, 20:58

No nyt kun itkemisestä puhutaan niin sain tänään vartin mittasen itkuparku kohtauksen kun kuulin että poika johon oon ollu ihan lääpällään kolmisen vuotta on pihkassa mun bestikseen =D Ei ollu kiva tieto, mut what cha gonna do about it ? Ja sit meinasin äske saada sydärin ku vaihdoin sähköpostin enkä päässy hetkeen kirjautuun tnf sivuille, mut nyt kaikki on taas kunnossa ja elämälläni on jälleen tarkoitus <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Elo 2011, 21:37

ON ne pojat kamalia hyi. Muistatteko vielä kun oli kamalaa edes ajatella koskevansa poikaa kun tuli poika pöpöjä?! HYYYYI Ja sitten kun niiden kanssa piti leikkiä pusulittaa.
Ai ette vai? Oon si kai liian vanha.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Elo 2011, 21:42

Muistan ku leikittiin poliisia ja rosvoa, ja pikkuautoilla ja piiloshippaa ja kun niistä sai pöpöjä ja mentiin vesisotaa... Mut ei pusuhippaa XD
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 05 Elo 2011, 22:07

mä muistan kuinka tarhassa yks poika meni naimisiin mun muovisormuksen kanssa : / Mä olin häissä vaan kantamassa sitä xD
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Elo 2011, 22:10

HERRA GRUDGE
Oletko kenties PS3:lla netissä?!

// EN, VAAN LÄPPÄRILLÄ!
HAHAHaha oh god that was so pointless. But you asked for it. - ZG
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 06 Elo 2011, 14:40

Hih, näin selkounen (lucid dream, suomenkielinen termi on minulle vähän outo...?) unessa, aika hämmentävää. :D Siitä kun heräsin, niin piti herätä vielä toisen kerran, että oikeasti oli hereillä. Mutta ihan siistiähän se oli.

Näin tärkeistä asioista pitää teille kertoa. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Elo 2011, 16:56

Khyyl, mitä me tehtäiskään ilman tota tietoa ? Ei mitään.

Sitten pompataan asiasta tietokoneeseen. DAMN ! Mua niin yli ärsyttää kun mun oma kone oikkuilee, nyt se lähtee päälle mut näyttöön ei tule mitään, ja juu ei ole johdot poikki tai näyttö rikki kun se on tehnyt näin ennenkin !
Ja kun en pääse omalle koneelle ni en voi piirrellä mun piirrustus pöyväl mikä tarkottaa sitä että pitää tyytyä harmaisiin lyijykyniin, hyvästi värikäs mailmani. + en saa kuvia nettiin >:/
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 06 Elo 2011, 17:31

Ensimmäisenä tulisi mieleen juuri ne rikkinäiset johdot, ehkä siellä on kosketushäiriö tai jotain. Tuleeko kuvaa, jos johtoja yrittää laittaa paremmin kiinni tai vähän liikutella? Onko mahdollista kokeilla jotain toista näyttöä tai johtoa, niin näkisi onko jommassa kummassa niistä mitään ongelmaa? Aluksi kannattaa nuo aina testata, ellet ole jo, muut kun ovat sitten yleensä kalliimpia korjattavia. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Elo 2011, 17:42

Meaningless message: Laitoin kynsitarroja, jihuu, nämä on hirmusöpöjä :3 Ah. Ja se siitä.

Mä tykkään piirtää lyijykynillä, lyijykynätöistä tulee yleensä mulla niitä kaikista parhaimpia ja siisteimpiä... Mitä se sitten tarkoittaakin. Mutta sillä on niin helppo jättää mukavaa jälkeä eri paksuisilla kynillä. Tai sitten silleen että piirtää pohjalle lyijykynällä ja tussaa sitten päälle ja kumittaa sen jälkeen lyijykynän jäljet pois.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Elo 2011, 18:02

Läppäri=Cant try those things.

No ite tykkään varmaan eniten ensin hahmotella paperille, sit skannata koneelle ja työstää loppuun tai jättää kesken sitten koneella.
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 06 Elo 2011, 18:36

No ei tosiaankaan sitten voi. :D Puhuit johdoista ja näytöistä niin ensiksi tuli sitten mieleen ihan pöytäkone.

Läppärin näyttöongelmissa ei taida muuta tehtävää olla, kuin viedä se jollekin katsottavaksi. En läppäreitä käytä, niin en tiedä, kuinka korjattavia sellaiset viat yleensä ovat. Voi olla uuden koneen osto edessä.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Elo 2011, 18:46

Mun piti saada puoltoista vuotta sitten uusi kone mutta isukkihan päätti viedä sen huoltoon, nyt se on ollu varmaan viis kertaa huollos eikä mitään oo muuttunu. Hyvä isi !
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut