Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Etta » 06 Elo 2011, 18:49

Hahaa, mun onkin hyvä tunkea uusi pärstäni mukaan, kun tietokoneista puhutaan. Tervehdys tosiaan, minä oon Etta ja omistan ruman örkkiläppärin joka toimii silloin kun haluaa, mutta tuossa myöhemmin syksyllä olisi tarkoitus ostaa imac. (:
Etta

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Elo 2011, 18:53

Ruma örkkiläppäri joka toimii sillon kun haluaa ? Ootko varma ette puhu mun koneesta ? Kuulostaa kumman tutulta.

Derp ! ulkona sataa vettä ku saavista kaatais ja mun pitäis lähteä kevarilla asemalle kaveria vastaan ja sitten kevarilla kauppaan, enkä ees kastu !
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 06 Elo 2011, 19:00

Yhtäkkiä tänne tuli kauhea läjä uusia hahmoja ja pelaajia, terve vaan. :D

Kaikille uusille tiedoksi, tuolla Cryptin sanomien puolella on hahmolista. Tähän mennessä olen lisännyt kaikki uudetkin hahmot, mutta kannattaa käydä tarkistelemassa tietoja. Jos olen vaikka laittanut jotain väärin, koska olen tyhmä. Ei muuta. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Elo 2011, 19:15

Tervettuoloa sitten minunki puolesta. (im stypid, ignore it)

Ja aksu saa tän kuulostaan jännältä >:D Armeija kasvaa khyyl.
Kitty

ViestiKirjoittaja Etta » 06 Elo 2011, 19:17

Mitä minä nyt oon seurannu teidän touhuja täällä jo yli pari viikkoa, niin sanoisin kylläkin että oikee järjestö. Semmonen tosi koukuttava.
Etta

ViestiKirjoittaja Etta » 06 Elo 2011, 19:54

Lucrezia Borgia The Borgias -nimisestä brittisarjasta, livejournalista tuli napattua kun randomisti selailin. (:
Etta

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Elo 2011, 19:40

Ööööö olen pihalla enemmän kuin uskoisi... ::D
Templer

ViestiKirjoittaja Raigauge » 07 Elo 2011, 19:54

Wolf kirjoitti:Ööööö olen pihalla enemmän kuin uskoisi... ::D

Nii minäki T_T
Raigauge

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Elo 2011, 11:43

Sama juttu täällä...
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Elo 2011, 13:13

Ompas täällä paljon pihalla dataajia. Vois ittekkin raahata tän koneen pihalle 8O

Turkinpippuria omonomonm
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Elo 2011, 15:37

Luovuus taas hukassa. Rakentelen tuossa pohjaa ja teen muistiinpanoja omaa kirjaa tai jopa ehkä foorumiropea varten(Aksu, ei mitään hätää, en sitä rupea täällä mainostamaan :) ). Sain pari sivua tehtyä ja sitten iski jostain syystä tämä perinteinen: "Mitäs sitten? Ei pitäisi olla näin vaikeata."-touhu. Nyt ollu ilman luovuutta noin parisen tuntia.

Ja turkinpippurit on pahoja.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Elo 2011, 15:42

Itte oon kanssa kirjaa kaavaillu ja kerran kirjotin kymmene sivuu tekstiä ja sitten en ookkaan jatkanu sitä kolmeen vuoteen.
Vois tehä vaikka ja mitä ku vaan inspais mut not.

Ja turkinpippurit on hyviä !
Kitty

ViestiKirjoittaja Niehku » 08 Elo 2011, 15:45

Miekin oon kirjottanu kirjaa, käsin muistaakseni jotai 25 sivuu, koneella puhtaaks ehkä sen pari sivua ja sit en ookkaa jaksanut jatkaa :'D no, kylläpä tää ropetus paikkaa sitä kirjottamista ihan kiitettävästi :3

Jotkut turkinpippurit on ihan jees, mut ei niitä hirveesti pysty mättämään :)
Niehku

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut