Kirjoittaja Dogster » 13 Elo 2011, 08:14
Täällä te vaan mietitte Wacomejen ja Trustejen käyttöä... Itsellä parinkympin halppislaite ollut tässä jo jonkin aikaa, ja hyvin toimii vieläkin. Kynä vähän kärsinyt, mutta hyvin toimii sekin :'D Enkä minä mitään merkkituotetta tahdo, vaikka alkuperäinen suunnitelma olikin että tämä lähtee heti kun saadaan tarpeeksi rahaa kasaan jotain hyvälaatuista varten, mutta kun olen kiintynyt tuohon pikkuiseen jo...
Koulurytmiin totuttelua vapaapäivinä. Yökylässä ollut kaverini koetti pelata yöllä kun nukuin, mutta heräsinkin ja sihahdin että äkkiä se kone kiinni tai alkaa tapahtua :'D Sammu minuutin päästä (että pääsi tallettamaan)... Ja minullahan on tämä ongelma, että heräilen keskellä yötä ja sitten ei tule unta seuraavaan tuntiin. Nyt tuo mun kaveri loikoaa sohvalla kettuuntuneen väsyneenä, kun pistin musiikkia soimaan :'DD Niih kannattiko valvoa kun kerran sanoin et aikasin mennään nukkumaan murrur.
Ja nyt alkoi häiritsemään, viimeviestikin oli melkoisen pitkä...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals ||
Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita."I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"
Ava (c) Minä.