Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Syys 2011, 20:27

Voisin kyllä tortut tähän vääntää. Niin kamala vanha rähjäke.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Syys 2011, 20:29

Eipä kehumista munkaan koneessa. Tämmönen hidas ja ylikuumentuvainen pökäle. Anna sen sijaan sai tommosen superkoneen... -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Niehku » 09 Syys 2011, 20:33

Wääää! Miulta on mennyt monen monta sivua välistä! Mistä nyt puhutaan? Siitä, mitä teet kun oot yksin kotona vai?

Surprise! Meikä on sillon kans koneella ja musa soi <3 tämä jo viikon kestoinen vapaus miulta on ohitse ku porukoiden pitäs saapua nyt minä hetkenä hyvänsä.... Totta kai se on sitten toisin päin kun sitä muuttaa omaan kämppään, mut tosiaan välillä yksin olo on todellista laatuaikaa :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Syys 2011, 21:36

Kyllähän se yksinolo on välillä poikaa. Meidän talossa sitä vaan on vähän harvemmin kun seinänaapurit metelöi 24/7 ja koiratkin talossa ravailee.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Sands » 10 Syys 2011, 00:31

Foreveralone.jpg tähän.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Templer » 10 Syys 2011, 11:57

minun on aina pakko laittaa valot päälle ja laittaa jtn. soimaan tai kuitenkin, että jokin kuuluu, että on vaikka televiisio päällä. Hiljaisuus on kauheaa. Onneksi 1. yö on nyt takana, enää vain 2. yö ja sitten porukat tulevatkin kotiin... (:
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Syys 2011, 12:00

Hahha =D Mie vaan ropetin ja menin sitten nukkumaan =D Oh im so brave =DD
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Syys 2011, 13:30

Mää rakastan olla yksin kotona! Harmi vaan että mulle siunaantuu siihen liian harvoin tilaisuus - kun asun vielä porukoitten kanssa saman katon alla..
Saa huudattaa musiikkia nii lujalla kun vaan tahtoo ja niin pitkään ku tahtoo eikä kenelläkään ole siihen mitään sanomista~

Ongelma on vaan että mun mielikuvitus alkaakin sitten laukkaamaan oikeen kunnolla ku pistän valot pois päältä ja häiriinnyn kaikista mahdollisista äänistä~ *____*
Pimeys ftw silti <3 Rakasta. Ja hiljaisuuskin on poikaa aina välillä. Omnom~
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 10 Syys 2011, 15:13

Yksin on ihan mukava olla. Ja muistakaa, kun on pimeää, niin niillä örkeilläkin on hankalempi nähdä teidät!

Elleivät ne sitten suunnista hajuaistin avulla.

Tai jos ne näkevät vaikka lämmön.

Kyllä sitä lopettaa pelkäämisen, kun on pari kertaa tullut sellainen näinkö tuon oikeasti vai oliko se vain mielikuvitusta -tunne, mutta mitään ei kuitenkaan ikinä tapahdu.

Lapsuudenkodissa tapahtui aina kaikkea hyvin mielenkiintoista. Pimeästä telkkariruudusta aina näkyi jokin pieni ihmismäinen nurkassa kököttämässä ja se vaihtoi nurkkaakin.. En ole varma, mistä se tuli, ei niissä nurkissa oikein ollut mitään sen muotoista. Ihmismieli kun aina etsii kasvoja ja ihmisiä kaikesta...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Niehku » 10 Syys 2011, 15:48

Huu! Niimpä, miullakin laukkaa se mielikuvitus joskus vähän liikaakin ja sittempä ei uni tulekkaan :< näin käy kyllä vain silloin jos oon kahtonu jonkun kauhuelokuvan juuri ennen nukkumaan menoa.... Nyt oon oppinu sen, ja jos katson elokuvan nii se on sitten komedia xD
Niehku

ViestiKirjoittaja Sands » 10 Syys 2011, 16:20

Lapsuudenkodin yläkerrasta aina kuului askelia, vaikka siellä ei ketään ollut. Kerran, kun olin menossa nukkumaan ja olin yksin kotona, niin oven takaa yhtäkkiä kuului lähestyviä askelia... Ja se on paha kun kissakin tuijottaa sinne suuntaan silmät suurina. :D

Sellaista minun elämässäni.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Syys 2011, 16:26

Hyi, Sands, voin vaan kuvitella .. ny ootan ite kokoajan että tuolta porraskäytävästä alkaa kuulumaan askelia ;_____;

Ei mulla muuta o/ XD
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 10 Syys 2011, 16:36

Siellä ne katselevat ja odottavat, että menet nukkumaan...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Syys 2011, 16:44

D'8 Oletpas ilkeä~
No nyt en ainakaan nuku ensi yönä .. joku tulee kuitenkin nakertamaan varpaitani .. kauna saapuu saman peiton alle ja syö meitsin 8'<

Kertokaa mulle vielä joitain loistavia kauhuleffoja joilla voin vielä ruokkia tätä pelkoani hehheh .. vai pitäisikö vaan verestää muistia tosiaan kattomalla japanilaiset kaunat uusiksi *___*
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Syys 2011, 17:18

ÄÄÄÄÄÄH ! hyi jyi jyi ! Ei mitään kaunaa =( Ainoo kauhuleffa mistä oon kunnon traumat saanu.
Mutta Whispering corridors - Wishing stairs on melko häijy korealainen kauhuleffa, suosittelen jos tahdot valvoa valot päällä seuraavan yön =D
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut