Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 10 Syys 2011, 18:36

Minä en koske pikkurillilänikään kauhuelokuviin! Olen varuillani jo tässä alussa. En ole koskaan katsonut sinänsä kauhuelokuvaa, mutta on tullut katottua muuta, joka on sitten pukki penskana pelottanut. Traumoja sieltä sun täältä, eikä enää tee mieli katsoa mitään kauhuelokuvaan päinkään olevaa leffaa.
Komediat ovat luotettavia... : D Niitä uskaltaa vielä katsoa, samoin toiminta, jos se on realistinen, fantasiakin menee jossain määrin, kunhan siinä ei ole mitään pelottavaa hahmoa... (muistellen Pan's labyrinttiä)
Vaan kyllä sitä pienenä pelkäsin, kun lun kirjaa kaverin kanssa, ja siellä oli kauhea kissamies säikähdin ihan sikana, sellanen A4 kokonen kuva siinä, niin en pystynyt nukkumaan... : D lopulta sain tietooni, että kyseinen satu oli kaunotar ja hirviö... kyseessä ei nyt tietenkään ole tuo tunnettu Disneyn hirviö, en sentään niin pelokas ollut.
Nyt sitä koettaa muistella minkä ihmeen näköinen se kuva olikaan, kun kirjan olinpaikasta ei ole tietoakaan. Innolla kyllä katsoisin sen kuvan vielä kerran.
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Syys 2011, 18:49

Kauhuelokuvat on just parasta antia mitä maailmasta löytyy!
Tosin oon kattonu niin monta huonoa sellasta nyt peräkkäin että alkaa into loppua niistä kokonaan. Aasialaiset kauhuleffat on kyllä tavallisesti aina hyytäviä .. mutten vaan ymmärrä miksi niissä kaikissa pitää olla aina semmonen kaunan olonen tyttö mukana. En tykkää .. koska sain ensimmäiset kunnon traumani juurikin japanilaisesta kaunasta kun katselin sen kerran keskellä yötä yksin pimeässä. Nukuttikin tosi huimasti muutamana yönä sen jälkeen ;______; ..

Hei mut Minttukitty mun täytyy siis selvästi katsoa tuo kyseinen leffa .. nyt heti! Pistinkin sen jo taustalle latautumaan muahahaa voin sitten syyttää sinua kun en saanut nukuttua yöllä ;3
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 10 Syys 2011, 18:58

Maah! Haluaisin tehdä oman ropen... tuli sellainen fiilis, että... oksat pois! Mutta... kun en ole iältäni vielä pskaakaan, idea hukassa ja sekin rope sitten lösähtäs hekessä. on vain sellainen kutina, että tekisi mieli.. D: Life is so hard.

Tämä se on sitten mahtava, naurettiin serkun kanssa koko ajan. :D Ollaan katottu varmaan 5 kertaa :D
Templer

ViestiKirjoittaja Sands » 10 Syys 2011, 19:06

Kyllähän sitä jo nuorenakin pystyy hyviä pelejä tekemään, mutta kannattaa ehkä hankkia kokenut kaveri mukaan, joka uskaltaa myös antaa mielipiteitä. :D Ainahan sitä pitää kokeilla kaikkea, ennen kuin tietää, onko se oma juttu. Ja jos jonkun muun saa paikkaa pitämään yllä, jos vaikka oma usko siihen paikkaan vähän hiipuu, niin mikäs sen parempi. Aina voi tulla hinku jatkaa paikkaa myöhemmin. :>
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Syys 2011, 19:08

Älä anna iän estää tuommosissa wolf. Mulla oli joskus vuosia sitten oma olin sillon vielä hyvin hyvin nuori ja kiltti toisin kuin nyt D8 .. paikka tosin kuoli koska pelaajien aktiivisuus ja väen tungos ei ollu ihan semmosta niinku toivoin joten pistin pillit pussiin ja suljin paikan parin kuukauden jälkeen~
Jos on hyvä idea ja aikaa väsää tommosia niin mikä ettei anna mennä vaan :3

TUO ON TUO ! Olen itsekin nauranut tuolle videolla vaikka kuin monta kertaa .. hieno arvostelu, hah XD
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 10 Syys 2011, 19:25

Mmmmmm... pitäisi tosiaan tehdä... :| hoo... kyllä minä sen teen, kunhan idea muhii aivoissani. : D
Templer

ViestiKirjoittaja Ay » 10 Syys 2011, 19:29

Itse vihaan kauhu elokuvia todella, koska näen helposti painajaisia niistä. Jostakin syystä olen alkanut katsoa muiden kaverien avulla kauhu leffoja. Ostin tänään juuri toisen kauhu elokuvan. Viime viikolla kattottiin Pirja 2 mikä oli kylläkin surkea leffa. Enemmänkin kyllä katsonkin niitä netin kautta. Nyt haluisin katsoa uusio version koira leffasta. Missä koirat syövät ihmisiä. Toisinaan ei tee hyvää katsoa tuollaista, kun asuu keskellä metsää ja lähin naapuri on metsän toisella puolalla 200-300 meträ minun talostani.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Syys 2011, 21:00

Tosin oon kattonu niin monta huonoa sellasta nyt peräkkäin että alkaa into loppua niistä kokonaan. Aasialaiset kauhuleffat on kyllä tavallisesti aina hyytäviä .. mutten vaan ymmärrä miksi niissä kaikissa pitää olla aina semmonen kaunan olonen tyttö mukana.

Koska Aasialaiset muijat nöyttää yleensä sellatteilta.
Kauhuleffat on cool. I'm the queen of horror movies. Niitä on kiva kattoa ja arvostella. Kauna on kyl yks hyytävimmistä, mut en pistäis pelottavimmaks. Niin aasialaiset kuin amerikkalaisetkin versiot, omalla tavallaan, vaikka Amerikkalaiset on huomattavasti huonompia. Varsinkin Kauna kolmonen oli jo pohjanoteeraus.

Oonko ainoo ihminen jonka pää nytkähtää raivosta kun joku sanoo Kaunassa esiintyvää naista nimellä "Kauna" eikä Kayako?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Syys 2011, 22:17

Niinhän ne näyttää niimpä niimpä .. ja karmivana olossa ne on kyllä mestareita mitä ilmeisimmin .. se on niillä verissä.
Amerikkalaiset versiot kaunasta olivat ihan tylsiä. Katsoin ne vielä nuorempana kuin nuo japanilaiset eivätkä osanneet pelottaa meitsiä ollenkaan silloin, tuskinpa nytkään. Ja kauna kolmonen oli aika .. no miten sen nyt sanoisi kaunopuheisesti .. asd~

Mää en koskaan muista sen naisen nimeä D8< puhun kavereille aina "kaunan muijasta" jos on tarvis, heh, minulle kun on täysin sama millä nimellä siitä puhutaan kun en itse tahdo puhua siitä mutta silti puhun .. wat
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Syys 2011, 22:56

Mäkään en halua puhua kaunasta mut sun kiusakses Crimson sanon et se kummitteleva akka on Kayako, en oo 100% varma kirjotinko oikein.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Syys 2011, 23:15

No toisaalta ymmärtää et ihmiset puhuu siitä Kaunana, ku kuin moni oikeesti tajuais jos sanois "Mun mielestä Kayako on yks kauheimmista möröistä D:"
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Syys 2011, 23:20

Hajosin =D Rupesin just kelaileen että ihmiset puhuu "Kayakoo (kaija koo) on kaamein mörkö ikinä" Kiitos tästäkin kuuluu sinulle Aksu.
On se kiva kun aivot vammaa ja hekottelee vaan yksikseen kotona tyhmille jutuille...
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 11 Syys 2011, 11:42

Mun mielestä Muumien Mörkö on kamalin. Lapsena siitä jäi traumoja.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Syys 2011, 11:53

Mä kuulema pienempänä juoksin innoissani teeveen eteen kun muumeissa tuli mörkö näkyviin, ja isoveli meni sohvan taakse piiloon =D
Nykyään pelkään muuminmörköä, outoa eikö ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Syys 2011, 11:55

Herran jumala muumien Mörkö on kaikkein kamalin. En vieläkään pysty kattomaan sitä ekaa jaksoa missä se tulee, ilman että peittäisin silmät. Se vaan on niin kamala.
Tosin tässä versiossa kävi vaan sääliksi mörköä.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut