Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Syys 2011, 12:06

Snifff, miksi tuossa olevat muumit on noin laihoja ? Muumitalokin on ihan vääränlainen ja nuuskamuikkunen on teltassa vaikka lunta on talojen ikkunoihin asti ??? Mua itkettäää byääääh ! Japsit pilas muumit =((
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Syys 2011, 12:18

Hassua sanoa noin kerta ne muumi piirretyt mitä suomessa näytetään on japanilaisten tekemiä.

nukkeanimaatiosarja ftw
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Syys 2011, 12:23

No niin ! Mutku noi on niin outoja ! Miksei ne oo samannäkösiä kun niissä suomessa näytetyissä muumeissa !? ÄÄH Mailmankaikkeus sortuuuuuuu...
Toi on oikeesti pelottavaa, mä en käsitä, meni yli hilseen, nyt tulee oikosulkuuu....
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Syys 2011, 12:27

Koska tohon aikaan Japsit otti omia oikeuksia. Niiskuneiti on aika hot tossa. Tuuppaisin.

Nyt tekee mieli kattoo muumeja. Varsinkin se näkymätön lapsi osa.
Kukaan kattonu niitä bannattuja jaksoja?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Syys 2011, 12:33

Hmmm... tuossa on tyhmää kun nuuskamuikkunen vain istuu ja vetelee kitaraa kuin joku patsas kun muumipeikko menee ohi... : D Mutta joo...
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Syys 2011, 12:34

Näinkö mää oikeen että hattivateilla oli yksi silmä tuossa alussa o.O
Ja mörkö on pelottava~ .. näin siitä inhottavia painajaisia pienenä ja vieläkin yksin talvella pimeässä kuljeskellessani kuvittelen että jostain autotallin nurkalta mörkö hyökkää kimppuun ;______;

Mullakin tekee ny mieli kattoa muumeja kiitos teidän. Vois laittaa taustalle pyörimään niitä heh kun löytäisi jotain.
Ja bannatuista jaksoista en ole kuullukaan kerro aksu lisää >83
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Syys 2011, 12:39

Minä pienenpä pelkäsin sitä avvelaivajaksoa. D: Myös KissaKarvattomaksi nimetty muumipeikko, joka tulee hatusta on pelottava, siksi sille on pyhitetty metsä tästä ihn läheltä, piti aina pienenä polkea kovaa, ettei se hyppää sieltä metästä perään : D
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Syys 2011, 12:42

HYYYI se aavelaiva oli kamala!

Täältä voi katsoa kolme suomessa sensuroitua jakso. Kyseiset jaksot ovat japaniksi, mutta onneksi näiden postaaja on tekstittänyt jaksot, joten niistä saa jotain selvääkin, vaikka ei japania puhuisikaan.
Ääni kelon sisältä on karu jakso :s
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Syys 2011, 12:45

omfg omfg omfg tänään katsonkin sitten muumeja aikani kuluksi ja kirjoittelen hassuja foorumeille ! Kiitos aksu ! *palvoo*

Mutta sitä ennen popitan kuitenkin .. täytyy saada oikea tunnelma ensin aikaiseksi !

ps: mua selvästi riivaa joku ko oon aina alottamassa uuden sivun ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Syys 2011, 12:59

Minusta muumimusiikit ovat pelottavia... D:

Esim.1

Esim.2
(Enemmänkin tollanen mystinen)

Esim.3

Ja on sitten se yksi musiikki, jota en löytänyt D;
Pakko kyllä myöntää, että kaikki liittyvät mörköön x)
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Syys 2011, 12:59

Hohoo, eipä mitiä.

Sinä ja Sands olette nyt virallisia uuden sivun aloittajia. Do not fail me.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Syys 2011, 13:04

Hyi nuo linkittämäsi kappaleet on pelottavia o.O
Meni kylmät väreet kun kuunteli~

Niin menee kyllä nytkin .. ei miksi mä kuuntelen nyt tämmösiä mörkö kappaleita~ Häiritsee kun huoneeseenkin tuli niin kylmä D8 .. pitää ny poistaa nää mielestä kuuntelemalla jotain mursuntappoheviä

aksu annoitpa mulle suuren ja vaativan tehtävän .. täytyy koittaa suoriutua siitä kunnialla !
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Syys 2011, 13:31

Tällä saa pelottavat ajatukset pois <3

Lol nyt junnaan kattomassa niitä muumeja mitkä Aksu linkitti =D Onneksi ne on piirretty samaan tyyliin kun suomessa näytetyt jaksot.
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 11 Syys 2011, 15:32

Huhhuh, oli kiva tänne tulla aamulla, kun oli kolme viestiä kirjoitettavana... :D

No nyt ne ovat kirjoitettu, eikä koko päivää mennyt. Jeee~
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Syys 2011, 16:58

Kolme peliä.. Oispa mullakin vaan. No ei, onneks on kummiskin mielenkiintosia pelejä menossa.

Palatkaamme aiheeseen numero 6639, ylläpitäjät ja heidän hahmojenhyväksyntä metodit.

Entä jos niitä typoja on ehkä YKSI siellä esittelyssä, tarviiko teidän mielestä silloin siitä erikseen mainita? Tai jos ei ole ollenkaan typoja, niin tarviiko siitäkään mainita "ei löytynyt mitään valittamista kirjoituksesta"? Entä jos nämä kyseiset ylläpitäjät itse ovat typottaneet jotain jopa itse foorumien kuvailuissa, mutta silti esittävät grammar natseja vieraskirjassa?

Entäpä se, etteivät ylläpitäjät hyväksy keskeneräisiä esittelyitä (mikä on ymmärrettävää paitsi..) VAIKKA itsellään on foorumilla keskeneräisiä esittelyitä, esim menneisyys puuttuu kokonaan?
Onko se sitten reilua?

MINÄ HALUAN TIETÄÄ MIELIPITEITÄ KOSKA MINUA KIINNOSTAA
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut