Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ivy » 11 Syys 2011, 17:12

Mahtavana peelona ystävänäsi olen ottanut yhteyden kyseiseen paikkaan ja ehkäpä pian saat vastauksen yhteen kysymykseesi~
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Syys 2011, 17:20

Ja mullakin vain tuo yksi peli menossa täällä~ .. toinen tuskin haittais ollenkaan ;_____;
No en pistä pahakseni .. toisaalla menossa kolme peliä kuitenkin (joista kaksi tosin ei niin aktiivisia enää nyyh)..

Mutta mitä tuohon aksun juttuun tulee, niin typoista olen ainakin sitä mieltä että ei ainoastakaan tai yhdestä tai kahdesta tarvitse alkaa erikseen mainitsemaan, elleivät ne nyt kaamean pahoja sitten osaltaan ole. Mutta jos niitä nyt hyvin paljon alkaa esiintymään jossain niin eiköhän se sitten ala olemaan mainitsemisen arvoinen juttu mikä varmaan nyt onkin ylläpidolle täysin selvää sanomastani huolimatta .. kehottaa tarkistamaan ja korjaamaan mokomat. Luulisi kuitenkin ettei tämmösiä typo juttuja esiinny paljon hahmoesittelyissä .. vai esiintyykö ei ole kokemusta paljolti? : >

Mulla tuli jostain syystä typoista ja paskasta kieliasusta mieleen eräs kanssani aikaisemmin muualla pelannut henkilö ... mutta sepä nyt on taas sitten toinen tarina .. en tahdo edes muistella sitä ;______;
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 11 Syys 2011, 17:23

Aksu sitten päätti pilata varmaan yhden lapsuuden lisää, kun näytti noita 70-luvun muumeja. Mutta mikähän mahtaa olla syy ettei näitä hyväksytty näytettäväksi Suomessa...?
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ivy » 11 Syys 2011, 17:26

En tiedä miksi näitä vanhempia muumeja ei suostuttu näyttämään suomessa, saattoi olla samasta syystä miksi Tove itse ei tästä sarjasta pitänyt sillä se sisälsi väkivaltaa ja juoputtelua. Muutenkin japanilainen animaatio saattoi olla hieman eriskummallinen eurooppalaisille lapsille ymmärrettäväksi tuohon aikaan.
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Syys 2011, 17:34

Niinkuin Ivory tuossa jo sanoikin .. käypäs lukaisemassa lyhyt artikkeli wikipediasta jos kiinnostaa. Ei siinä ole paljoa lisättävää kyllä edelliseen mutta kuitenkin~

Veikkaisinpa itsekin tuota että Toven mielipiteeseen ollaan yhdytty siinä miksei sarjaa näytetty suomessa .. mutta kukapa tietää. Jos tietää niin kertokoot? :D
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Syys 2011, 17:38

No se nyt on selvää että jos typoja on aivan helvetisti, niin sillon mainitsee, mutta muutama siellä täällä..

MINÄ EN KENENKÄÄN LAPSUUTTA PILANNUT (mukamas). Itse linkin avasitte >8[
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ivy » 11 Syys 2011, 17:39

Katselisin aina ennemmin tätä suomessa bannattua sarjaa kuin sitä nukke animaatiota joka muumeista tehtiin. En ole ikinä tykännyt sarjoista joissa hahmot o pelkkiä nukkeja tai edes käsinuk--TOHELO JA TORVELI dapadu~

....Paitsi ton sarjan tunnari on kyll jääny päähä. Nii ja Sesam street w/e, Jokatapauksessa olin kyll aika hardcore muumi fani taaperona.
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Syys 2011, 17:40

Typo ? What does it mean ? Kyllä olen typerä.

Ja vielä tuohon Aksun juttuun sitä että mun mielestä ylläpidon pitäisi olla tasapuolinen tai tasa-arvoinen tai mikä se sana nyt ikinä onkaan, että jos ne ei hyväksy pelaajille kesken eräisiä hahmoja niin ei niitä pitäis heillä itselläkään sitten olla.
Kitty

ViestiKirjoittaja Ivy » 11 Syys 2011, 17:42

NI! huonoa esimerkkiä näyttävät siellä!
Ja typo= kirjoitusvirhe
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Syys 2011, 17:49

Ah, thanks for the information ! Aina sitä vaan oppii uutta.
Niin ja justiinsa se että valitetaan tyylillä tuo on liian lyhyt ja olet surkea kirjoittamaan, kun itse ei osata tehdä yhtään sen paremmin vaan oikaistaan syyllä olen Admin/ylläpitäjä tai joku tommonen.
Kitty

ViestiKirjoittaja Niehku » 11 Syys 2011, 18:25

Oon myöhässä tästä aiheesta :'D mut pakko on kuitenkin sanoa tähänki jotai:

En ole siis ainoa, johon on jäänyt traumat Möröstä? :'D hyi että... Näin siitä painajaisia monta vuotta lapsena, joskus nykyisinkin, mutta se mörkö on vähän erinäköne ku muumeissa... Ja ompas omituinen tuo japsiversio?

Onko muuten kenellä muulla sellaista ongelmaa, että sun pitää nukkua täsmälleen sillä samalla kyljellä tai mahallaan, jottet näe painajaisia? Jos siis käännyt juuri sille toiselle kyljelle, näet 100% painajaisia.... Miulla on tällänen probleema. Tosin, se ei päde sillon jos nukun jonkun vieressä O.o tiiä sitte...
Niehku

ViestiKirjoittaja Sands » 11 Syys 2011, 18:27

Minusta tasapuolisuus on tärkeää, joten jos adminit valittaa pienistäkin asioista, on omienkin hahmoesittelyiden parempi olla kirjoitusasultaan oikein. Muuten menen ihan tahallani naljailemaan ja saan bannit... :>

Pari typoa on ihan ymmärrettävää, mutta tietenkään mikään ei estä käyttämästä kirjoitusta spellcheckin läpi, ennen kuin laittaa nettiin. Silloinkin niitä voi tietenkin jäädä, etenkin jos on onnistunut typottamaan yhdestä sanasta toisen, milloin sana on väärä, mutta ei väärinkirjoitettu.

Ja minusta keskeneräiset hahmoesittelyt ovat tyhmiä joka tapauksessa, miten voi sen hyväksyä, kun ei koko tarinaa tiedä? Sitähän tarpeeksi ovelias pelaaja vain voi odottaakin ja sitten kertoa menneisyydessään olevansa jumala...

Jos mainitaan siitä, ettei mitään valittamista kirjoituksessa ollut, sen kai voi ottaa vain kohteliaisuutena? Huonosti muotoiltuna sellaisena, tai sitten on vain kauhea vitutuspäivä hirveiden hahmoesittelyjen jälkeen...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Syys 2011, 18:32

Jännä ongelma sinulla Dakum o.o

Mää nään unikseni niin paljon painajaisia etten sikäli huomaa mitään eroa kummalla kyljellä nukkuessani näkisin enemmän .. lisäksi meitsi outona jopa pitää painajaisista, heh, oon outo >8D
Crimson

ViestiKirjoittaja Ivy » 11 Syys 2011, 18:41

Mietityttää voiko niitä silloin kutsua painajaisiksi mikäli näkemästään unestaan pitää. Plus ei, tollasta ongelmaa ei ole tullut vastaan et näkisin painajaista riippuen siitä missä asennossa nukun.
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Syys 2011, 18:42

Sitten olen minäkin outo sillä paras uni mitä oon nähnyt on painajainen =D
Iso ilkee vamppyyri otus nakkeli mua jossain tehdas hallissa niin että luita murtu, mut tähän mennessä se oli ehottomasti paras uni ikinä =DD
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut