Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 13 Syys 2011, 16:11

Sotanorsukarhu.

Ja Crimson, kyllä. Ja sen pitää olla tarpeeksi hyvä, että hänen korkea-arvoisuutensa hyväksyy sen, muuten kirous jatkuu.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 16:13

MINÄKIN TAHDON SEN ! Minä ku oon alkanu keräilemään mountteja, heh. On siinäkin harrastus .. kaikki nauraa mulle ku on rahat loppu kokoajan sen takia ku ostelen jotain ratsuja ;____;
Hallow's End täältä tullaan~

Btw tuo kuva on uppee *Q*

No mun täytyy sit, Sands, tehä kerralla semmonen vähän hienompi kuva niin ehkä Garrett armahtaa mut vähän useammaksi päiväksi D8
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Syys 2011, 16:33

=D Toi kuva =DD Its soo cool !

Ja miten musta tuntuu että kohta pitäis tehä erikseen Garretin fanitus topic ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 16:37

Garrettin fanitus topic vois olla epic
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Syys 2011, 16:39

Ei se vois, se olis ^^

Baaah ! Luonteen teko on tuskaaa...
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 16:44

Heh, sinäpä sen sanoit 8D

Luonteen teko on .. siinäkin olet oikeassa ;______;
Kaikkein eniten hahmon esittelyn tekemisessä vihaan sen luonteen kirjottamista. Se on jotenki nii raastavaa ja vaatii paljon miettimistä meikäläiseltä~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Syys 2011, 16:49

Et ole ainoa, oon tässä junnaillu paripäivää, kirjottanu sivun verran tekstiä ja tullu taas siihen tulokseen et EI SE NOIN VOI OLLA ! Ja koko kakka taas alusta....
OOi voi, vois mennä nukkumaaan nom nom
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 16:53

Nukkumaan ? Minäkin tahdon !

Nah, minä en mene koskaan nukkumaan >8D
Jään riivaamaan teitä iäksi~
Crimson

ViestiKirjoittaja Niehku » 13 Syys 2011, 17:26

Voi hyvänen aika ku tänne on ilmestyny näitä uusia pälätyssivuja ihan huikeesti! :D no, onhan se tietysti hyvä homma että puhuttavaa löytyy (sitä löytyy AINA.) xD

Ja mie voisin nyt nautiskella Muumi limppaani :3 tänään koulussa keitettiin eläviä rapuja ja huomenna olis tarkotus syyvä ne... Voi kamala!
Niehku

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 17:35

Rapuja?! omfg~ .. mulla oli viimeks mitään kokkaukseen liittyvää koulussa viimeks seiskalla

Hyvä että saatiin perunajauhoja käsitellä .. mutta rapuja o.o huhhuh~
Kutsukaa mut syömään! Kyl maistuis~ *Q*
Crimson

ViestiKirjoittaja Niehku » 13 Syys 2011, 17:55

Mie oon amiksessa xD Joo, itte asiassa ope kovasti yritti ehotella meitä kutsumaan joku "rapujuhliin", so welcome! :D saat siinä tapauksessa syödä ne miunki ravut...
Niehku

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 18:04

NONI ! MINNE TUUN JA MIHIN KELLON AIKAAN ???!?!

Johan mulla jo maha kurisee kovin~
I'm so hungry~
Crimson

ViestiKirjoittaja Niehku » 13 Syys 2011, 18:12

Hohoo :3 pönkäse tulemaan öö joskus... Iltapäiväsellä Joensuuhun ja tänne keittiö neloseen kiitos! :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 18:18

Iltapäivällä Joensuuhun *kirjottaa kalenteriin ylös*

Saavun terrorisoimaan keittiötänne ja näppejäni hieroen istun ruokapöytään ja popsin KAIKKI ravut suihini. Kuorineen ja saksineen ja sisälmyksineen ja muineen päivineen .. ja silleen~
Tiiättehän, heh x)
Crimson

ViestiKirjoittaja Niehku » 13 Syys 2011, 18:24

O.o kaikki ravut? XD jälkiruuaksi vadelma-valkosuklaavanukasta :3 onneksipa et sitä jaksa enää syödä ;)
Niehku

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut