Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 19:07

Mitä kaikkea ne on mustakin saanut jo selville ;_______;

En voi käydä enää suihkussakaan rauhassa ! D8< Tarvin jonku täydellisesti kaikesta eristetyn kopin itselleni~
Johon pistän wnb bb kamerat ja voitte mun tilille sitten maksaa siitä että näätte kuinka dataan koneeltani <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Syys 2011, 19:10

Huijui jui ! Tosiaan, suihkussa käynti on nykyään siis entistäkin ahdistavampaa ! Sen sijaan että pelkäis jonku möllin ilmestyvän eteen sillävälin kun pesee shampoota pois ni saakin pelätä että Aksu ilmestyy kameran kanssa eteen ja Sands varjostaa lompakon kanssa perässä O.o
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Syys 2011, 19:17

Kun kuvaan, olen ninja. Ette te huomaa muo jos otan teistä kuvia. Kurkin sieltä lattia kaivosta kamerani kera, tai oon pyyhkeiden takana piilossa~
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 19:20

Ratkaisu ! Ei käydä suihkussa ! .. eiku õ.O

Eikä .. nyt oon vainoharhanen kiitos aksun <3 .. ihan niinku joku tuijottais mua o.-
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Syys 2011, 19:20

=D Voin kuvitella ^^
Aksu teh mighty stalkker ninja
Kitty

ViestiKirjoittaja Niehku » 13 Syys 2011, 19:32

OMG!! Mitäs täällä tämmösiä kummitusjuttuja jaeskellaan? Herrane aeka, mie pistän ansat joka paikkaan, niin ettepä pääse yllättämään :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Syys 2011, 19:32

Olkaa hyvä~
Käykää uimapuku päällä suihkussa niin ei oo niin irstasta
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 19:35

Noku ei mulla ole uimapukua ;__________;

Viimeisimmästäni joku varasti yläosan ! Jätti minulle vaan alaosan jäljelle .. ihan niinku se ny toimis meikäläisellä D8< .. aksu tietty vieny~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Syys 2011, 19:37

Haha =D Itte taas pompin mieluummin ilkosillani kun mitä vaivautuisin laittaan jonku inhottavan uimapuvun mistä tursuun kuitenni ulos.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Syys 2011, 19:41

Totta kai. Kaikki katoavat vaatekappaleet päätyvät mun säilöihin. Annan koirani nuuhkia niitä niin se voi jäljittää teidät, jos yritätte piiloutua.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 19:42

Salapoliisininjaväijyjäaksu .. ja sen koira

mihin tää maailma on menossa ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Syys 2011, 19:50

Tuonko takia mulla ei sitten ikinä ole sukkia ? Eikä kyllä housujakaan mitenkään paljoa...
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 13 Syys 2011, 19:51

Ja vanhat pervot miehet tietenkin maksavat käytetyistä vaatekappaleista paljon.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Syys 2011, 19:52

Hyyyyi.... oisin voinut elää ilmankin tuota tietoa =.=
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 20:01

Sama täällä o.-

Tälläisen keskustelun päätteeksi on hyvä hukata puhelimensa <3 .. hukkasin juuri siis puhelimen josta on akku loppu .. oon kusessa jos sitä ei löydy NYT HETI KOSKA TARVITSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN SITÄ
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut