Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2011, 00:02

Crimsonittain.. Söpöä.

Mikään ei voita punaviiniä. Paitsi Kozel dark.
Ja Baileys jäillä.
Ja Fish shot vodka.
Ja ehkä salmiakki kossu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 00:09

Kyllä ! Söpö olen ! .. no en kyllä ole~ .. Oon seittemännestä ulottuvuudesta tullu pahuuden muodostuma!

Punaviini on hyvää .. ny kaduttaa että jätin viime viikonlopulta yhden bailut väliin T.T Siellä litkivät viiniä ... ILMAN MINUA
Meikä poika joi kotona kaljaa~
Tsing taooooooo~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2011, 00:13

Yyyyyyyy Viini on jotain mitä juodaan joko yksin tai kaksin, en itte pystyis suuremmassa porukassa punaviiniä juomaan.

Mutta kalja on eri asia!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 00:17

Ne olikin semmoiset viiden hengen yksityiset sivistyneet pippalot jossa puheltiin syvällisiä~
Toivottavasti olivat ilosia kun en ottanut ja ilmestynyt paikalle ---

.. vaan jäin sen sijaan ryöstämään veljeni juomat kotiin bwahahaa
Uu aa viikonloppu kohta eessä ja flunssa päällä .. taitaapi jäädä suurempi synttäri juhliminen väliin ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2011, 00:20

Ooow, älä nyt kipeeks tuu! btw hyvää syntymäpäivää jo näin etukäteen jos en muista/ehdi onnitella itse suurena päivänä.

CRIMSON KÄY KATTOMASSA ESITTELYS!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 00:26

MINÄ KÄVIN JO ! AAVISTIN JOTAIN PAHAA KUN OLIT NIIN PITKÄÄN HILJAA !

Joo mun täytyy alkaa vetää urakalla jotai pillereitä ja hengittää höyryä ettei tää tästä ny pahemmaks enää tule~ .. voin pistää poikaystäväni sitten matelemaan ja palvelemaan mua kun se tänne ottaa tullakseen >;3 .. etten vaan vahingossakaan pääse rasittamaan itseäni ennen H-hetkeä~

Ni ni ni ja kiitän aksu~ <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2011, 00:37

Poikaystävät ovat palvelemista varten~
No ei, niitä pitää palvella yhtä lailla.

Koira on mukavasti linnottautunu mun peittojen keskelle sängylle. En millään raaskis heittää sitä helvettiin siitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 00:42

Välillä niitä saa kuitenkin orjuuttaa ja vähän piiskoa~
Varsinkin omaani .. se suorastaan kerjää sitä välillä.

Voin kuvitella <3 .. mullahan ei tuommosta ongelmaa ole kun kissa nukkuu katonrajassa ylhäisessä yksinäisyydessään ja itse olen puolestani vallottanut sängyn ja kääriytynyt kaikkiin mahollisiin peittoihin mitä vaan oon löytäny. On se hienoa olla kone sängyn vieressä heehehee~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2011, 00:51

Mulla ois kans mahdollisuus dataa koneelta (vaikka tää pöytä kone onkin, senkun ottais langattoman näppäimistön ja hiiren käyttöön) mut pyhitän sänkyni nukkumiselle ja sille toiselle aktiviteetille.

Alkaa ehkä nousta vähän päähän viini. Olisi siis parempi poistua koneelta, ennen kuin alan riehumaan sen enempää.
Oho, myöhäistä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 00:56

Minä pyhitän sänkyni kaikelle .. ja vain harvat saavat ahterinsa siihen laskea koska jumaloin mustia aluslakanoitani ja samettisia päällyslakanoita >8( grrrrrr <3

Mitä suotta karata .. ei tuo nyt niin pahalta vielä näytä 8D
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2011, 01:02

Hihih, Ittelläni on jonkin asteen jalka fobia, auta armias oon aina huutamassa jos joku istuu mun sängylle ja meinaa jalkansa siihen nostaa. HYI ties mitä pöpöjä sukissa on >:
Muutenkin oon pöpö kammonen.

Ihh, taidan ottaa viel lasin viiniä ja valmistautua lukemaan ARTHAS: Rise of the lich king kiraa~
Tai sitten tyydyn lukemaan Stephen Kingin lohikäärmeen silmät uudestaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 01:17

No mutta - tuohan kuulostaa hyvältä suunnitelmalta

Oon täällä täysin sun vastakohta .. juon vettä ja luen hopeanuolta mangana bwahahaa~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2011, 01:21

Jostain syystä en ikinä vaivautunu ostamaan hopsu mangaa kun se vihdosita viimein suomeen tuli suomennettuna..... Vaikka fani oonkin. Kai mulla si tää suurin fanitus meni ohi jo aikoja sitten. Kyl mul se leikkaamaton anime löytyy ja kaikki weed animet - mitkä on muuten lol - mut silti.
Ilmeisesti ne tuo nyt Weed mangankin suomeen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 01:27

Joo mulla löytyy itseltäni kans hopsun leikkaamaton hyllystä .. sitä ennenhän omistin vaan leikatut videonpätkät jotka rakas serkkuni mulle joskus kakara ollessani lahjoitti~ .. Weedikin löytyy, mutta siitäpä sarjasta puuttuu kokonaan se sama hohto mikä oli hopeanuolessa on alusta loppuun~

Mangan halusin ostaa ku oon nii vannoutunut fani D8 .. ja rahaa palaa .. palaa vielä lisää ku pitäisi kai ne ginga densetsu weeditkin sitten ostaa ;______; Plääh olkoon~

edit: Game stop on hieno keksintö~
VIIKONLOPPUNA SAAPUU WC3 REIGN OF CHAOS JA FROZEN THRONE TALOON AKSU !!
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 14 Syys 2011, 15:41

Kuinka niin täällä parin päivän sisään keskustellaan tiheään, kun olen taas kuusi sivua jäljessä? :D
Mohnake

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut