Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2011, 21:06

Aikaa jolloin koodeja ei edes ollut olemassa eikä niitä tarvittu!

NOH NOH! Kohta jo kymmenen vuotta siitä ku warcraft kolmonen tuli ja siihen on koodeja >8U

Crimson... Hyväksyn selityksesi tällä kertaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Syys 2011, 21:07

*Nippaisee keksin taivaan tuuliin* Minua ei lahjota!

Se EI ole mikään selitys. Mullakin on ollut Mount&Bladessa mun ainokaista ukkoa vastaan semmonen 630-650 henkilön kokonen armeija ja on muutes saatanan vaikeeta tappaa ne kaikki ilman minkäänlaisia koodeja. Silti onnistuin, te heikkomieliset sorrutte näihin koodeihin... (...Paitsi Sims 3 on kyllä joka pelissä kaikki koodit käytössä... X))

Okei ja kaikki ymmärsi mitä selitin, unohtakaa tuo, koodit rules!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 21:10

Minun keksi ;______; *liitää keksin perään*

Oih, armahdus, kiitos aksu *palvoo*

SIMSSISSÄ EI KOSKAAN SAA KÄYTTÄÄ KOODEJA ! Siitä pelistä tulee ihan tylsää jos käyttää .. olen huomannu monta kertaa kun kaverit ei tykkää pelata ilman koodeja nuita~
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Syys 2011, 21:14

Uh oh, sen täytyy siis olla 20 vuotta vanha. HERRAN JESTAS MIKÄ MUMMOJEN PELI! *paiskaa levyn seinään*

Tiedän, mutkun meikän koneen tuuletin on rikki ja jos en käytä niitä tarvekoodeja niin en ehdi muutakun laittaa simin nukkumaan ja PUTUM! mun kone sammuu ;__;
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 21:18

mutkun meikän koneen tuuletin on rikki

Ettei vaan olis läppäri kyseessä? .. Meilläkin toisesta koneesta (läppäristä) on tuuletin rikki. Ollaan viritetty sille semmoset hienot puukapulat alle että vaikkei tuuletin toimi niin se pääsee kuitenkin hengittämään edes jonkin verran. Toiminu on tähän asti ainakin eikä niin usein itteensä ylikuumenna~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2011, 21:19

Simssissä käytetään rahakoodia vain rakentaessa ja tarvekoodia kun pitää opetella joku taito täyteen yhteen putkeen >8U
Muuten pitää pelata ilman.
Yleensä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 21:20

AKSU SINÄKINKÖ !

Olenko ainoa joka pelaa simssiä ihan ilman koodeja ;________;
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Syys 2011, 21:25

Et, jos mä pelaan simssiä ni en käytä koodeja ^^
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Syys 2011, 21:28

iskä vie kohta koneen korjaamolle ja kyllä tämä on läppäri. Rakas ja luotettava pelikone. Enkä minäkään käytä koodeja aina Simsissä, mutta kuten Aksu jo sanoi: rakentaessa ja taidoissa. Muussa tapauksessa olen puhdas pulmunen. *pään päälle ilmestyy sädekiehkura*
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2011, 21:29

Olenko ainoa joka pelaa simssiä ihan ilman koodeja ;________;

Jos haluan haastetta peliin niin en minä silloin koodeja käytä >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ivy » 14 Syys 2011, 21:30

Sorruin käyttämään koodeja kakkos verion alkuvaiheilla. Tarkoitan siis näitä super häxei. Kakkoses tuli mässäiltyä ties millä, tämä sim raskaaksi, tämä tämän sukulaiseksi, tämä vämpyyriksi tästä näin klick, tämän taidot täysille, kaikki tavoitepisteet mitä on mahdollista saada, tapa sim jne.

Ihan kaikkee tätä en kolmoses ole kyennyt tekemään, mutta rahakoodia käytän silti aktiivisesti aina ykkösestä kolmoseen jahka sen hoksasin. Kyllä se tappaa vähän pelaamisen iloa D: En si tiedä mikä kiire siinä on ja saada kaikki just heti prikuulleen niin ku tykkää, harmi vaan et sen jälkeen ei tee enää sillä perheelläkään mieli paremmin pelata.
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 21:30

Et, jos mä pelaan simssiä ni en käytä koodeja ^^

Ah kitty pelastit päiväni <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Syys 2011, 21:31

Enkö minä pelastanut? ;__; Pelaan The sims Medievalia ilman koodeja :3
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Syys 2011, 21:33

KIITOS LOTDOW ! Nyt pelastit omalta osaltasi x)
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Syys 2011, 21:39

Jippii, nyt olen onnellinen jälleen! Hienoa ja nyt haluaisiko joku kertoa tähän väliin tarkan kuvauksen tästä Warcraftistä. Ei millään ettenkö tietäisi tätä peliä, muuten olisin tynnyerissä kasvanut...
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut