Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Syys 2011, 18:42

Onhan se pelottavaa tietty, muttaku antaa vaan tiedot oikein nii luotettavalle henkilöstölle rahasi välittyvät, heh :D

Owwww mitenhä tuon voi selittää.
No Blizzlike eli se perus wow tyylinen serveri on x1. Eli kaikki mitä saat on yksinkertasta. x3 serverillä taas saat kaikkea kolminkertasesti (rahat, exp, jne), x20 serverillä saat kakskytkertasesti ja niin edespäin. Toivottavasti nyt tajusit x)
Crimson

ViestiKirjoittaja Niehku » 15 Syys 2011, 18:58

Aaah, okkei nyt tajusin! :D

Hihi~ pääsenköhän jo viikonloppuna kokeilemaan? hoo :3
Niehku

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Syys 2011, 19:05

Hienoa ! Kerrankin onnistuin selittämään jotain niin että porukka tajuaa <3

Ja toivottavasti ;3
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 15 Syys 2011, 20:56

Trolololo
Taas tuun poikkeamaan aiheesta =3
Pääsinpä vianorille rengas hommia harjoittelemaan ^^ Jee, ja nukuin taas keskellä päiväääääh
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Syys 2011, 21:12

Mullekin kyllä maistuis päikkärit muttaku en osaa sitte nukkua yöllä .. mmmh huomenna maalaamaan geishaani ragepäissäni <3 tulee niin hehkeä työpäivä

Onnea vaan kitty harjoitteluhommien johosta !
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Syys 2011, 21:24

Oon ollu pihalla pulinasta, mutta ku tuun takasi lueskelee näitä nii onha tossa menny jonku aikaa ennenku joku on uskaltanu mennä Dakumin ja Crimsonin väliin >.<

Heeh rengashommia? Mitä sä siellä sit teet? En oo ite perehtyny renkaisiin tai muihinkaan pyöreisiin asioihin :D

Ja voiku itekki jaksais ottaa päikkärit. Sitä aikasi aamulla ajattelee et ei kyllä jaksa et pitäs ottaa sit päikkärit mut sit ku ois niitten aika nii tulee sellanne olo et ei kerkee...
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Syys 2011, 21:32

Oon nii pelottava ettei kukaan uskalla tulla väliin ku puhun, bwahahahaa~

Musta on alkanu tulee pulinatöpön vakituinen asukas.
Onko kukaan harkinnu ihan erillistä chattia otettavan käyttöön koskaan tänne?
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 15 Syys 2011, 21:35

Rengas hommista sen verran että mie irrotan renkaat vanteilta, vaihdan venttiilit, uusi rengas vanteelle, jos tarpeen, sitten ilmaa ja tasapainotan renkaat, sitten vain autoon kiinni uudet renkaat ^^

Heh, ja kiitos Crim <3

Mie uskallan tulla keskeyttään =D Ja en oo kuullu ainakaan/nähny et joku ois ehdotellu mitään chattia.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Syys 2011, 21:36

Mää uskaltaisin, harmi vaan että puhun usein SUN kanssa... Mullakin tää pulinan iltakäyttö on lisääntynyt rajusti :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Syys 2011, 21:39

hohoo! Sä luet mun ajatukset Crim! ite oon miettiny et tuol jossai alhaalla sais olla Chatti. Ku en ite joskus huomaa et tulee viesti, tosin oon laittanu äänimerkin siihen mut chatti ois iha hyvä:) mutta en oo rohennu ehottaa mut mun mielestä tästä tulis aika outo jos ois chatti.. Se ei oo tän paikan juttu oikei.. Paitsi jos joku nii päättää et tänne tulee sellane.. :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Syys 2011, 21:40

Teidän täytyy puhua mun kanssa vielä ENEMMÄN ! .. Mäkään en pääse enää koneelta pois ennenkö mun pulina tarve on täyttynyt ;_____;

Mun täytyy varmaan aksulta tiedustella asiaa kunhan kuningas itsestään jotain ilmoittelisi täällä tavallisten kansalaisten pakeilla D8<
Ei se välttämättä ole tämän paikan juttu ei, mutta ainahan saa ehdottaa juttuja .. korkeempiarvoset sitten tuomitsee ja heittää mua roskilla ku ideani ovat perseestä ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Syys 2011, 21:43

Minähän olen täällä?! Enkö mää muka täytä ees yhtä 50% sun pulina jutustas >.< ei ny iha :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Syys 2011, 21:43

Niin kuningas Aksuhan sen päättää... Mistäs muuten me puhutaan? Meni ohi X)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Syys 2011, 21:46

Pulina tarpeeni on mahdoton saada täyteen~

Jos kuitenkin onnistutte sen täyttämään niin lupaan ostaa teille kaikille tikkarit !

Ja minä en tiiä mistä puhutaan .. kerrankin minä joka kyttään täällä kokoajan ja päivitän keskusteluja viiden sekunnin välein EN TIEDÄ mistä puhutaan ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 15 Syys 2011, 21:46

Emmä kans tiä, mut hei Crim tuu mesettää mun kanssa, siellä voi pulista vauhdilla >:D
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut