Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 16 Syys 2011, 16:03

Media-assareilla on aina hieno asenne.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Lotdow » 16 Syys 2011, 17:39

Nimenomaan Crim, me täällä pakotetaan sut tulemaan huomenna! >:D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Syys 2011, 19:34

Kitty minä piirrän minä piirrän ;_____;
Mutten pääse näyttämään niitä kuvia sinulle oletettavasti kuin vasta ensi viikolla~

Heh, synttärit huomenna joo. Tulen teidän mieliksenne käymään, mikäli mulla on yhtään tajua päässäni pienen ryyppyputkeni jälkeen x)
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 16 Syys 2011, 19:41

Jeee tulee tulee nyt vaan =D Hey go and check out meh new chara. on esittely tnf än sivuillaah ! Sen Kitin lykkään siun hahmuselle seuraksi jos vielä kelpaa, ja kaavaillaanko lisää/tarkempaa juonta ? Ja toivotaan et menee kertalaakista läpi =D
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Syys 2011, 19:50

Uuh, täytyy käydä lukemassa tässä jahka ehdin 8D Ja kyllä ilomielin edelleenkin olisin pelaamassa sitten peliä kanssasi, jahka saat hahmosi siirrettyä sitten tänne fooruminkin puolelle. Pidän peukkuja että pääsee kerta yrittämällä läpi! Ja juoneenhan meillä jo pohja olikin mutta toki voidaan sitäkin muokkailla ja suunnitella lisää vielä vaikka yksäreillä x)

Nyt mun täytyy kuitenki jättää teidät yksin tänne en tiedä kui pitkäksi aikaa mutta mun poikaystävä ei erityisemmin tykkää jos vaan täällä foorumilla norkoilen kokoajan ;_____;
Käyn kuitenki säännöllisesti vakoilemassa mitä ootte puhunu !
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 16 Syys 2011, 19:52

Yhyy ! Sano sun poikaystävälle että liittyy tnf ään ! Sitten voitte kummatkin nuokkua foorumilla !
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Syys 2011, 19:53

Se vaan tuhahti ku kerroin mitä olit kirjottanu XD

Ei tainnut olla innoissaan ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 16 Syys 2011, 19:54

=.= Nyah, sad face... Kerro sille se tikkari juttu !
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Syys 2011, 19:57

Heh, niin teen! Toivottavasti en taas saa vastaukseks pelkkää tuhahdusta 8D

MUTTA NYT minä otan ja katoan täältä tämän illan ajaksi ainakin~
Paj paj kaikille koittakaapa vaan pärjätä ilman mua ! >8D
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 16 Syys 2011, 22:04

See ya Crim!

Ah, nyt sitten pulinan lörpöttelytuokio jää miedän muiden ylläpidettäväksi :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 16 Syys 2011, 22:22

Pulina ilman Crimiä = Utopististä, ja Aksukin puuttuu =(
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 16 Syys 2011, 23:33

Se tunne, kun on aina itse kuvaillut hajuja "sävelkorkeuden" mukaan ja kaikki ovat katsoneet sinua oudosti, ja sitten löydätkin monien vuosien jälkeen, että sellainen systeemi on ihan oikeasti olemassa hajujen kuvailuun.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Lotdow » 17 Syys 2011, 10:12

"Se tunne"? Musta noi jutut kuuluu facebookkiin, vaikkei siinä nyt mitään pahaa oo täällä niitä käyttää. Tuli vaan yhtäkkiä semmonen huutomerkki x3
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 17 Syys 2011, 11:52

Se tunne kun heräät niskat niin jumissa että voisit itkeä....
Sori Lotlow ei voinu vastustaa =D

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ CRIMSON !

Kuva
Kitty

ViestiKirjoittaja Nipustin » 17 Syys 2011, 13:18

ÄÄÄÄÄÄÄ! Oon jotenni niin täynnä tota bilsaa että nyt tauko! Heti kun tietää että pitäs lukkee ni iskis hyvät inspikset tänne TNF:nkin puolelle, mutta ku sitte omatunto tappaa mut jos en lue. Vaan huomasin tossa syödessäni että aina niiskauttaessa nenästä valu järstyneisyys, saman kaltaiset kemialliset ominaisuudet, informaation sisäistäminen ja hyödyntäminen, lisääntyminen, elämänkaari, aineenvaihdunta, itsesäätelykyky, evoluutio, vesi on hyvä liuotin TEKSTIÄ.
Tuun hulluks.
Meillä perjantaina tosiaan on koe, ja sen koe alua on koko kirja, monisteet ja vihko. Minua vähä ahistaa ku se on eka koe tossa lukion puolella.
Ja tässä aloin nytte kavereittan kanssa käymään koripallossa aina maanantaisin ja salibandyssä torstaisin, ni ne päivät menee vähä siinä ja sitte keskiviikkoisin oon eläinkerhon ohjaajana >.> Mitäpä minä en rahasta tekis. Ei nyt sentään.

Ja nyt viimein otin tauon ja en aijo potea tästä yhtään huonoo omaa tuntoo! >:3 \o/
Nipustin

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut