Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Valvojat: Ivy, Agna
Kirjoittaja Demintty » 15 Syys 2011, 22:01
Sori mut sun rope ajat on ohi.
Inspis on kyllästyny suhun ja vihaa sua nyt. Se vierailee muilla tästä lähtien.
Haluun oman uima-altaan..
-
Demintty
-
Kirjoittaja Lotdow » 16 Syys 2011, 08:26
Aksun melkein hukuttua uima-altaaseen ne todettiin laittomiksi.
Haluan tehdä ennätyksen Robot unicorn attackissa!
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Crimson » 16 Syys 2011, 10:15
Eipä onnaa, koska aina kun pelaat Robot Unicorn Attackia niin sille pollelle iskee hirvee itsetuhonen olo ja se haluaa vaan tappaa ittensä pomppaamalla niihin kolosiin maassa ilman että sinä komennat sen tehdä mitään~
Haluisin että akryylimaalit viimein tahtoisivat toimia yhteistyössä kanssani!
-
Crimson
-
Kirjoittaja Lotdow » 16 Syys 2011, 14:56
Sori, olen kapinnallisten akryylivärejen johtaja, enkä anna niiden tehdä sitä.
Mulle ruokaa, nyt heti!
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Nipustin » 17 Syys 2011, 13:05
Kaikki muu mailman ruoka otti ja tappo ittesä kateudesta mun omenapiiras ja vanilijajäätelö annokselle:3
Tahdon puhua selkeesti enkä että sanat on koko aja sekasi!
-
Nipustin
-
Kirjoittaja Lotdow » 17 Syys 2011, 21:46
Anteeksi mitä? Kukaan ei taida saada puheestasi selvää, eikä myöskään toiveestasi...
Haluan että tää pirun kone rupeaa toimimaan niinkun mä haluan!
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Nipustin » 17 Syys 2011, 21:55
Olen DA MONKYFIGHTING QUEEN OF ALL DA COMPUTERS! (olen kaikkien apinatappelu kuningatar kaikki tietokoneet) ja myös sinun koneesi on uskollinen alamaiseni, eikä se nyt aijo lakata kapinoimasta! >:3
Kun pitäsi tehdä jotain alkaa inspiraatiot purra, mutta ideoita on liikaa! Tahdon että mun ajatukset ois selkeessä mapissa siellä päässä eikä iha sekasi!
-
Nipustin
-
Kirjoittaja Daniella » 17 Syys 2011, 22:32
That's impossible, joor hed is ei mes and there is absolutely notting that you can do abaut it juu little monkyfighting queen of all da computerssi! MUAH!!
But i want to understand men!! Would be so interesting. ..Sorry 'bout the english ^^'
-
Daniella
-
Kirjoittaja Lotdow » 17 Syys 2011, 22:40
Miesten kirjoittama kirja heidän ajatuksistaan on valitettavasti tuhoutunut. Ei ole enää mitään keinoa saada heistä selkoa.
Haluaisin että iskä ostais mulle leffan.
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Nya » 18 Syys 2011, 18:27
Menitte konkursiin, isälläsi ei ole rahaa ostaa
Tahdon uuden puhelimen
-
Nya
-
Kirjoittaja Niki » 18 Syys 2011, 21:41
Älypuhelimet ovat liian älykkäitä ja valitsevat JUURI SINUT orjaksesi.
Tahtoisin matikasta kympin~~
-
Niki
-
Kirjoittaja Demintty » 18 Syys 2011, 22:05
tänään alkaa uusi huippu sarja jota jäät tollotamaan ja unohdat kaiken matikasta 1 vuodeksi joten saat hylätyn
Haluaisin oman valkosen seinän jonka voisin maalata
-
Demintty
-
Kirjoittaja Nipustin » 19 Syys 2011, 07:46
Kaikki maailman seinät on jo täynnä väriä koska sateenkaari oksensi niiden päälle! HAHAHAH!
Oispa mun pehmolelut eläviä! <3
-
Nipustin
-
Kirjoittaja Templer » 19 Syys 2011, 17:16
Ne on ja pysyy siinä missä nytkin kukaan niistä ei koskaan liikuta eväänsäkään...
Tahtoisin olla pöpi =3
-
Templer
-
Kirjoittaja Aksutar » 19 Syys 2011, 18:04
"pöpi"päisyys ei koskaan ole ollut hauskaa, eikä ole nytkään. Eduskunnassa kehittävät lain, jonka johdosta moista ei saa edes toivoa.
Oma asunto plox
-

Aksutar
- Monarkki
-
-
Paluu Keskustelut