Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Syys 2011, 15:13

jaa-a, ennätys on 12 sekuntia, siis nythän kun puhun Jagista niin puhun Great Jagista. Musta hauskinta on ehkä tappaa Lagiacrus, tai Rathalos. Barioth on ärsyttävä x.x Liian nopea mulle, mutta kyllä tuokin onnistuu :D

Joko oot vetänyt koko pelin läpi?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 21 Syys 2011, 16:06

Tunnen olevani aika ulkopuolinen tässä keskustelussa x)
Templer

ViestiKirjoittaja Sands » 21 Syys 2011, 16:11

No niistä pikku Jageista ei kukaan puhukaan. :D

Barioth on lancella ihan mukava, counter on hyvä, liiankin hyvä. Greatswordilla se on vain itsemurha, kavereiden kanssa pitää aina mennä tappamaan high rank Bariothia alasti tyhmillä aseilla...

Joo, tulihan tuo peli hankittua heti ensimmäisenä päivänä, aikoja sittenhän se mentiin läpi online-modea myöten. :D Kyllä sitä vielä vähän väliä käyn pelaamassa, mutta on se yhdessä metsästäminen sen veran hauskaa ja ei noista randomeista monesti ole mukavaksi seuraksi, niin ei enää kauheasti tule pelattua. Kaveritkin pelaavat nykyään jotain ihan muita pelejä. :D

Rathalos on ihan tyhmä, ei muuta tee, kuin lentää ja se rasittava tuuli... Ngghh, en ikinä ole alentunut vielä wind res armor settiin. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Syys 2011, 16:53

Sands kirjoitti:Jees, kiitokset.

Katsotaanpas kauanko siinä menee, että Mayhemin kanssa pilataan koko paikka. Ollaan tässä jo aloitettu.

Be afraid, be very afraid.

Lähetetty: 28 Elo 2010 03:49 pm.....
Oon odottanu saavani kettuilla Sands tästä sulle. KOSKA PISTÄTTE TNFÄN ALAS, KOSKA?!
Ai ettekö onnistuneet? Oliko TNF sittenkin liian eeppinen paikka teidän voimillenne.
SANDS THE SOTANORSU FAILD!
Aksu win.
Aksu is best.
Aksu will forgive.
Aksu needs coffee.

Aksu will get her coffee.
Now.

Nyt alkaa pikkuhiljaa runosuoni sykkimään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 21 Syys 2011, 17:00

No en tiedä, olen jo saanut jotain viisi paikkaa kuolemaan liittymiseni jälkeen. :D

Sotanorsulla on nyt kahvitauko, niih. Paitsi että kahvini on tehty sieluista. Mm-mm-mmmhh.

Garrett itkisi, jos hänet laitettaisiin juomaan kahvia.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Syys 2011, 17:05

TNF ei kuole koskaan. Plus sun aktiivisuus pulinan puolella ei edesauta tätä tappamisyritystä~

Sekoitan itse sieluja kahviini ja lisään pari tippaa orpojen lasten kyyneliä.

Garrett älä itke, kylmä kahvi kaunistaa. D:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 21 Syys 2011, 17:32

Kuva
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Syys 2011, 18:18

Aksutar kirjoitti:Kuka varasti mun inspiraation, taas?! AGNA?!

Ilmoittaudun. Sillä vastasin juuri kaikkiin peleihin joita pelaan paitsi Suskarin peliin - anteeksi - mun pitää kerätä mun aamuinen peli-into takaisin kun en kerennykkään enää vastaamaan meidän peliin kun piti lähteä töihin.

Mäkin haluan Cryptiin. Unissani oon käyny siellä tosi monta kertaa ja haluaisin oikeasti piirtää tai maalata ne maisemat mitkä näin silloin joskus siellä sillä ne oli tosi kauniita. Oon kerran jopa löytäny yhen tutkimusmatkailijalohikäärmeen kans uuden kasvilajin Cryptistä ja sen nimi oli tyyliin joku Oum. :D Se oli ruma kukka. Ja sit näin haltialinnan ja se oli vähän niinkus TSH:n Rivendell mutta sininen ja siinä oli korkeemmat tornit. Ja paljon pieniä valoja.
Sit kerran oon nähny jostain ropetuksesta unta että oon kirjottanu vastauksia jne. Sitten on näitä perus "Olen-Cryptissä-mutta-mikään-ei-näytä-siltä-miltä-sen-pitäisi-ja-mikä-tuo-kerrostalon-päällä-seisova-trikooporsas-on"
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja suskari » 21 Syys 2011, 18:31

Agna kirjoitti:Ilmoittaudun. Sillä vastasin juuri kaikkiin peleihin joita pelaan paitsi Suskarin peliin - anteeksi - mun pitää kerätä mun aamuinen peli-into takaisin kun en kerennykkään enää vastaamaan meidän peliin kun piti lähteä töihin.

Ei se mitään Agna, alkaahan tuo kuitenkin olemaan loppu suoralla melkolailla.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Syys 2011, 18:49

Se oli ruma kukka.

Repesin. Jostain syystä.

JA KAPTEENI GARRETT ON HILJAA JA SYÖ MURONSA KERA KAHVIN!

Onko TNFän pelaajia FBssä pelaamassa sims socialia. Tarvisin lisää naapureita.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 21 Syys 2011, 20:19

uuhh.. itekki pidin ison tauon pulinasta ja nyt ku Aksulta on kerran varastettu inspis ni oli pakko kommentoida, että;
ensiksi, kannattaa lukita oma osa inspiksestä linnunhäkkiin
toiseks, laittaa linnunhäkki kaappiin
kolmanneksi, laittaa kaappi jätti suureen kassakaappiin
neljänneksi, teet pieniä ilmareikiä jokaseen noista et sieltä tulee vähäväliä pikkasen inspistä
ja viidenneksi, noin voit olla varma että inspistä ei varasteta :D

kiva ku olin fb:ssä mut ku poistin sen ku kaikki jotka ei niiku tuntenu mua tai ees nähny nii tulivat vaa laittaa viestejä; Hei! Vautsi ookko erimaalane? Demi on aika jännä nimi suomalaiselle ja onko susta kiva olla Lovaton kaima?, et tuollasta mulle tuli koko ajan nii eipähän enää ainakaan häirihe :=) <-- oho tuli uus hymiö mulle vahignos :D mutta eiköö Demi oo muka suomalainenki nimi?
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Syys 2011, 20:27

Moiset kommentit voi helposti estää asetuksista.

Ja Demi on myös suomalainen nimi. Suomesta löytyy 20 Demi nimistä miestä ja 46 Demi nimistä naista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 21 Syys 2011, 20:34

Tjaa, siis mää oon niin laiska että en jaksa niitä asetuksia ruveta larata :D Mutta nyt kyllä hävettää, Demi on myös miehen nimi? Oisin halunnu kokonaan tytön nimen, voi kestää hetki ku saan kuulustella noita vanhempia ;D No joo oon tyytyväinen mun nimeen :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Syys 2011, 20:37

Demi on hemmetin nätti nimi, imo.

Perkele. Kummikarhut. Nyt katon tätä nostalgia paukkua koko loppu illan. Ehkä saan keskiaikaan sijoittuvasta piirretystä jotain inspiraatiota.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 21 Syys 2011, 20:52

Hitto, rupeen aina tuijottaa tuota aksun house tyyppiä radion kaa kiemurtelemassa.. Muutenki kaikki liikkuvat avatarit on sellasii et mun silmät jää kii niihin -.- jäin aina ennenki tuijottaa sitä koiraa jolle laitettii ruokaa, tässä tuntee ittensä aika tyhmäksi..
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut