Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Daniella » 21 Syys 2011, 23:17

TAAAS MITÄ TAPAHTUUUUU!? Miks te ootte noin nopeitaa? Nojuu ehkä munki ptäis linnottaa itseni Cryptiin niin olisin ehkä jopa paremmin perillä xD
Mutta onneksi huomenna koko päivä kotonaaah ja sitä mukaa täälläkin, all day long ;D

Ja toi Ivyn avi on ihg <3 ^^ siit tulee jotenki semmoinen fiilis niinkuin Lucius pitäis itteensä jonkinsortin jumalhahmona kun se menee tossa simmottis "haaaaaaa..." valaistuneena xD
Daniella

ViestiKirjoittaja Ivy » 21 Syys 2011, 23:34

Jos haluatte perehtyä enemmän tähän mu avatarini maailmaan ja teil o super tylsää ja hemmetisti aikaa ni tutustukaa
A Very Potter Musicaliin.
Low budjettiseen mutta silti erittäin koomiseen teatteriesitykseen.

--Acteja on kaksi, yhteensä siis noin 23videota ja jokainen kestää keskimäärin noin 6-9 minuuttia.

Lucius ilmestyy tosin vasta jatko-osassa A Very Potter Sequel.

--Acteja on kaksi, yhteensä noin 30videota ja jokainen kestää noin 6-10 minuuttia.

Luvassa jännitystä, draamaa, naurua ja paljastuksia joita Potterin luoja ei missään nimessä virallistaisi ;D
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 08:57

Owww kun olen taas ihan pihalla mistä puhutaan ;______;
Sen siitä saa kun ei täällä foorumilla ole asunut vähään aikaan MUTTA NYT ON AIKA PARANTAA TAVAT! Sillä Crim palaa nyt virallisesti takaisin foorumille!

Ivoryn ava <3 *3* mulle iski joku pakkomielle alkaa kattoman tuota potter musikaalia ku linkit törröttää tuossa .. Pitkä ilta tiedossa~

Ja sitten vastaamaan peleihin ja keräämään inspiraatiota ständin tekemiseen ;______;
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 22 Syys 2011, 13:31

Yhdyn Crimson. Tuu long time nou see.

Jaaah sitten pitäisi jostain vanhojentanssi leninki keksiä... ja kavaljeeri xD
Ja kyllä, olen amiksessa, kaksoistutkintoa käyn, mutta meillä täällä Turkusessa tois pual jokkee järjestetään meilläkin ^^
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 13:39

Itse olisin kans aikoinani tahtonut vanhojentansseihin mutta se menikin sitten niin että menin sille kurssille mistä olisi kyseisiin tansseihin päässyt ja sitten olin loppujen lopuksi ainoa kenelle ei ollut paria sinne ja jäivät tanssit sitten väliin. Jouduin aina tanssimaan tunnin miesopettajan kanssa .. oli kyllä hyvä viemään ei siinä ei siinä *3* .. loppujen lopuksi menin miesten puku päällä katsomaan tansseja ja joku epäonninen kävi kysymässä mua sitten loppuvalssiin tanssimaan. Jouduin kieltäytymään koska en todellakaan osannut viedä enkä tanssia miehen roolissa~

Miksi yhden mainoslakanan tekeminen on niin vaikeeta ;_____; en ymmärrä~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Syys 2011, 13:44

Mainos lakana ? Häh meni vähän ohi ?

Aaah, tuskaa mulla on Daniellan kanssa peli kesken ja kun pistin mun edelliseen viestiin että tässä on jännä kysymys millä on tarkoitus, enkä kirjottanu sitä juttuu mihinkään ylös niin nyt en sitten muista sitä @__@
Tuskaaaa......

Hurdur ! Sainpas mun Avatarin valmiiksiih, enkä tehnyt sitä ku eilen puoleenyöhön asti ja tänään noin puolisen tuntia ja rapiat =___=
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 22 Syys 2011, 13:52

Alienivauvat yrittävät tulla päästäni ulos.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 13:54

Ständi .. tässä tapauksessa suomennettuna mainoslakana.
Meitsin pitää tehdä semmoinen iso julisteen tapanen mainontakuva kera teksti meidän lukiolle, joka menee sitten näytille johonkin opiskelijamessuille mitä oletettavimmin .. mikäli nämä arvovaltaiset heput vaan hyväksyvät tämän tekemäni kuvan käyttöönsä.

En tykkää ;_____; koska minulla ei ole ollut yhtään inspiraatiota tämän kanssa ja loppujen lopuksi tästä tulee tämmöinen supertylsä kuva, joka ei herätä kenenkään mielenkiintoa tai mitään ajatuksia kenenkään päästä. Joudun tänään valvomaan yön oletettavasti että saan tämän valmiiksi tänään <3 Deadlinet on tyhmiä~

Kitty mää rakastuin tohon sun avan taustaan jostain syystä. *3*
Sands mullaki. Niillä on selvästi joku invaasio käynnissä.
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Syys 2011, 16:09

Ei juma, hajosin hajosin.....

Crim, nyt vastailemaan meidän peliin eikä vain juoruilla täällä !
Murrur

Haahaa, ite polttelen hermojani kun tehdään kamulin kans korvapipoja.
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 16:17

Minä vastaan minä vastaan ;______;
Kunhan saan ensin pienenkin inspiraation poikasen napattua kiinni~ .. mutta sen ainakin lupaan että vastaan sinulle tänään!

Korvapipoja? Kuulostaa hienolta. Mimmoisia ne on? o.o Minulla ei jostai syystä herää minkäänlaisia mielikuvia~
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2011, 16:29

Elkää hoputtako Crimu parkaa kun se saa aivan paineita moisesta. Eihän tässä hengenhätää kellään ole D:

NYT ON UUSI AKTIIVISUUTTA HENKIVÄ AVA! TEHTY KYMMENESSÄ MINUUTISSA! Okei se on aika luokaton, katotaan jos saan inspiksen parempaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Syys 2011, 16:43

Avoja on vaihdettu suureen tahtiin, sen kyllä huomaan. Omaani en kyllä jaksaisi vaihtaa ja pulinan puolella oleilu on kieltämättä jäänyt aivan olemattomaksi. Pitäisi kai vähän terästäytyä asiassa. : D
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 16:48

Oi kiitos Agna että olet puolellani *3*
Tuon n. viikon mittasen tauon jälkeen kun on vähän inspiraatio kadoksissa. Mutta kyllä se siellä muhii vielä ja paljon juttua on vielä tulossa~

Agnan ava on myös hieno! Minähän en omaa avatariani vaihda. Se on niin näköiskuva minusta että sitä ette pois tuolta sivupalkista saa D8<
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Syys 2011, 17:02

Minä taas vasta ekaa avataria pukkaan. Ja kun on ensimmäinen niin olkoon siinä sitten pala ekaa ropehahmoanikin!

Agna syskoseni tuo kyllä kuvastaa sua hyvin aina silloin kun odotat vastausta peleihisi.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2011, 17:05

Heh ai mitenniin Lotdow B) Ei vaan, niin oli tarkoituskin.

Melekonen sotamaalaus Randylla. INKKARI.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna