Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Syys 2011, 17:58

:| Jospa nyt olen ihan vain Lotdow ja arvonimeltäsi porvari (ainakin hetken vielä) cx

Tässä koetan saada uutta Avaani valmiiksi : F
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 17:59

Loosuksesta tulee mieleen lootus ja Jeedowista joku Juudas.

Jeedow kuulostaa joltain koiran nimeltä!
Olen outo, anteeksi.

Sinäkinkö wolf?! Pitääks munki nyt vaihtaa avatar ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Syys 2011, 18:00

Wolf kirjoitti::| Jospa nyt olen ihan vain Lotdow ja arvonimeltäsi porvari (ainakin hetken vielä) : F

Ai? Oletko sää Lotdow? Mää taiankin sitten olla Wolf :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 18:02

Ja näin henkilöllisyydet vaihtuivat. Kuka nyt on kukakin D8
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Syys 2011, 18:04

No, tuolla näet siskoni Aksun ja tuolla menee tän paikan omistaja Agna. Sä taas taisit olla uusi tulokas (Keksi jotain Lotdow!) umm... Tuo Vanilje ja tuolla menee yks tyyppi nimeltä Crimson. Mä taas olen Wolf ja tuolla menee Lotdow. Mitään kysyttävää?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Syys 2011, 18:05

X_X Oh! Katsokaas kuka osaa kirjoittaa (Y) No ei sentäs, kun oel sinä vain Lottowi (: Repesin kommentillesi vain ruhtinaallisesti ja nyt olen palasina lattialla... :0

Crim, ei avastani mitään suuria kannata odottaa, koska en todellakaan piirrä sitä itse. : D Se on kuva, jonka olen näpännyt ja nyt koetan sitä hieman pienemmäksi siirtää : D
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 18:08

Lotdow sait minut niin sekaisin että huhhuh *______*

MUTTAKUN KAIKKI VAIHTAA NIIN MULLAKIN HERÄÄ TARVE VAIHTAA OMA AVATARINI! D8

Hui olin juuri näkevinäni jokun hiiren loikkivan huoneeni poikki, toivottavasti näin vaan harhoja.
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Syys 2011, 18:08

Selvä, eli selitän vielä kerran: Aksu on tän paikan omistaja, Agna on mun sisko, Crimson oot sinä, Wolf on tuo joka aikoo vaihtaa avansa, ja Vanilje on se jota en tunne.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2011, 18:09

CRIMU ÄLÄ SORRU! Pidän avataristasi. Sinnittele. Uskon sinuun. Jee.

Teen terveystiedon sanomalehtityötä ja aiheellisina aiheina tällähetkellä aiheet nimeltä "Kumeja ei kulu entiseen malliin" ja "Olivia, älä sorru!" Vitsit kun toi viimesenämainittu osuikin sopivasti.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Syys 2011, 18:12

Crimsun voitte pelastaa, mutta mua ette! Huhahaa!
Tämähän menee kilpavarusteluksi...
Miten tossa kuvassa näyttäs, että Nionilla ois rinnat? Ja vielä isohkot sellaiset...

Mun pitäisi tehdä kuviksen animaatiotyötä ja lukea äikän kokeisiin. Sen sijaan mä vaan hillun TNFän foorumilla. Höhöhö.
Viimeksi muokannut Pappis päivämäärä 22 Syys 2011, 18:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Pappis

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Syys 2011, 18:12

Lotdow kirjoitti: Vanilje on se jota en tunne.

Repesin jonkin ihme syyn takia tuolle. : D Ja repesin näköjään uudestaan... x)
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 18:14

MUTKU MUTKU *3*

Joo munkin pitäisi tehdä lukiolle ständiä johonki messuille ja sen pitäisi olla huomenna valmis MUTTA SENSIJAAN ETTÄ TEKISIN SITÄ niin lojun täällä TNF:ssä teidän kiusananne turinoimassa~
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Syys 2011, 18:14

PITKIEN AVOJEN VALTAKAUSI! JÄÄMME JALKOIHIN! D8
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2011, 18:19

En minä mitään rintoja Nionilla näe. Sehän on selvästi vain pientä pussitusta tai sitten kunnon teräsmiesrintalihaksisto. Ja vähänkö muuten psyko hymy.
Yskittää, tietääkö kukaan toimiiko Strepsilsit oikeasti? Pitäisiköhän kokeilla...

Pitkien avojen valtakausi koittaa, Lotta, mutta sun avasi on kyllä kaatunut vähän kallelleen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Syys 2011, 18:21

sitten se tarkoittaa, etten ole piirtänyt niitä tarpeeksi! Kiitos vinkistä(viskistä) Nion!

mulla ainaskin strepsilsit toimii. Mutta sehän tietenkin sitten riippuu : / joillekin riittää ihan tavalliset kurkkupastillitkin...
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut