Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 22 Syys 2011, 18:40

No nyt palkki ei ainakaan ole liian rikottu, mutta itse napsaisin vielä vähän pois. Pappiksella alkaa olemaan se maksimileveys omiin silmiini, mutta Aksun sana on laki.

Mutta sitten foorumin rikkovasta koosta myös tiedostokokoon. Muistakaa tosiaan, että vaikka emme enää modeemiajassa eläkään, on joillakin ihmisillä tosi surkeat nettiyhteydet, joten ei ole mukavaa, jos yhteen sivuun menee liikaa aikaa lataukseen. Itsellä onneksi tuli hyvä sopimus joksikin aikaa ja on nopeammat yhteydet, kuin pitäisi, mutta monella kaverilla esimerkiksi on jokin varsin surkea mokkula, kun ei rahat muuhun riitä...

Älkää pakottako köyhiä opiskelijoita lopettamaan pelaamista! :D

Aksu älä ninjaa, senkin kakkapylly. Olen hitain.
Viimeksi muokannut Sands päivämäärä 22 Syys 2011, 18:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Syys 2011, 18:40

Joo, avatarini idea ei ollut tuollainen alussa, mutta arvatkaas kärähtikö pinna... ;(
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Syys 2011, 18:41

I red it already, why ? Cuz im a ninja
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Syys 2011, 18:42

Sands kirjoitti:No nyt palkki ei ainakaan ole liian rikottu, mutta itse napsaisin vielä vähän pois. Pappiksella alkaa olemaan se maksimileveys omiin silmiini, mutta Aksun sana on laki.

justiinsa pienensin ja nyt on kivasti Aksun asettamien rajojen sisäpuolella. 101x225 on mitat ja voisi olla isompikin!
Pappis

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Syys 2011, 18:46

Nyt alkoi sota avaani vastaan! D:
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2011, 18:47

Voisinkohan mä tän viikonlopun olla pois koneelta ilman että teille tulee paniikki mihin mä katosin.
HONDA MIES?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2011, 18:48

Sands kirjoitti:No nyt palkki ei ainakaan ole liian rikottu, mutta itse napsaisin vielä vähän pois.

Kattelin tuos noita alkupääs kirjotettuja viestejä niin ne on ihan saman levyisiä mielestäni kun tällä sivulla vaikka tossa toi Lotsun ava onkin, eli ei se sitä mielestäni enää levennä.
+ Ennenkun Lotdow kirjotti tälle sivulle niin tossa Crimun ekassa viestissä oli jo tuo rako avatarin jälkeen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 18:51

Aksu et tietenkään voi. Me lähdetään etsimään sua sankoin joukoin että mihin olet kadonnut koska olisimme niin kovin huolestuneisuutta jos kuningas yhtäkkiä vaan katoisi ;_____;

KITTY MINÄ VASTASIN ! D8<
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 22 Syys 2011, 18:52

Ei levennä, mutta avatar ei näytä niin hyvältä, kun on aivan tuota palkkia vasten, joten ihan kuvan kauneudesta oli nyt kyse. :D

Aksu laittoi muutenkin nuo koot tuonne ylös, niitä kun noudattaa, niin kaikki on hyvin.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2011, 18:53

No mutta en mä yhtäkkiä katoa jos kerta ilmotan et oon pois >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Syys 2011, 18:54

Ei pitäis koskaan ruveta vaihtamaan avaa... D; Crim oli vain viisas kun ei tähän ryhtynyt : D

Vaikka saa tuo kaunis pöllö hetken ollakin.
Templer

ViestiKirjoittaja Sands » 22 Syys 2011, 18:54

Katoatpas, senkin kurja.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2011, 18:54

Mee vaan Aksu niin saan tuntea oloni tärkeäksi.
No voihan kauneuskysymykset >_>
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna