Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Valvojat: Ivy, Agna
Kirjoittaja Templer » 20 Syys 2011, 15:52
Hyvä kysymys, koska en ole täysin varma. Joskus sillä oli nimikin, mutta luulen että se muutti pois. Nyt siellä varmaan asustaa joku todella vanha tai uusi, joka ei ole jaksanutkaan pelotella minua aikoihin.
Oletko ropettanut kanssani, jos et haluaisitko? >:D
-
Templer
-
Kirjoittaja Crimson » 21 Syys 2011, 09:24
En ole. En vielä. Mutta tokihan minä tahtoisin!
Lauleskeletko itseksesi suihkussa?
-
Crimson
-
Kirjoittaja Templer » 22 Syys 2011, 17:42
Voi kyllä! Ja hyvä olenkin x)
Mitä oikealla ja vasemmalla puolella sinua lähimmät esineet ovat?
-
Templer
-
Kirjoittaja Demintty » 22 Syys 2011, 18:21
oikealla on kaks tyynyä ja vasemmalla peitto joka on melkein viltti :D että sellanen päivä mulla :D
Mitkä kolme sinistä esinettä ovat sinun kanssa samassa huoneessa?
-
Demintty
-
Kirjoittaja Pappis » 22 Syys 2011, 21:13
Tyhjä turkinpippuri-pussi, matto tietokoneen tuolin alla ja hiirimatto
Tiedätkö mikä on sontiaismolottajapeto?
-
Pappis
-
Kirjoittaja Lotdow » 22 Syys 2011, 21:23
En, pitäisikö? D8
Suomentaisitko ystävällisesti: As die wêreld anders sal wees as daar meer sjokolade!
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Daniella » 22 Syys 2011, 21:36
Jotain siinä sanotaan kuolemisesta, Anderssi naapurista, baarista ja suklaasta :D
Kuuluuko leivässä juusto päälle vai alle?
-
Daniella
-
Kirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 21:40
Juusto kuuluu aina kinkun päälle ja sitten taas kaiken muun alle. Piste.
Osaatko soittaa jotain instrumenttia?
-
Crimson
-
Kirjoittaja Pappis » 22 Syys 2011, 21:40
Juusto kuuluu päälle, että sen voi sulattaa kivasti microssa tai uunissa! Onhan pitsoissakin juusto päällä! Tästä oli riparilla hirveä sota isosten kanssa, koska olin ainoa, joka laittoi juuston päälle... Ne sivistymättömät.
Tietääkö kukaan vieläkään mikä on sontiaismolottajapeto?
EDIT// hitto Crimson ehti ensin
En osaa ikävä kyllä. Pianoa soitin taannoin.
-
Pappis
-
Kirjoittaja Lotdow » 22 Syys 2011, 22:06
Nytkun Googlesta katsoin niin kyllä \o/
Ja lauseessani hetki sitten luki: Jos maailma olisi toinen siinä olisi enemmän suklaata.
Kuka oli Primejen Prime sarjassa Transformers Animated, ennen Optimusta ja Sentineliä. Miksi hänen arvonimensä ei ollut Prime?
Olen ilkeä Transformers-fani >:D
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 00:03
MINÄ MYÖS ♥ transformers on paras *Q*
Mutta vaikken ole animatedia koskaan katsonut koska sarja oli typerästi toteutettu niin veikkaisin että kyseessä on Ultra Magnus? Prime hän ei ollut siksi koska magnus oli animatedissa korkeampi arvo kuin prime. Tämä oli aivan villi veikkaus kerro mulle mikä on oikea koska tahdon tietää D8
Bwahaha mennään samoilla raiteilla sitten ihan vaan kaikkien kiusaksi.
Kuka/Mikä transformers hahmo kääntyi aivan ensimmäisessä transformers sarjassa (G1) alkuperäiseltä puoleltaan (decepticonit) toiselle puolelle (autobotit)? Hahmo tunnetaan kahdella eri nimellä~
-
Crimson
-
Kirjoittaja Lotdow » 23 Syys 2011, 08:16
Hienoa Crim! Kymmenen pistettä ja papukaija merkki! Mulla taas on G1 katselu vähän vaiheessa mutta veikkaisinpa että nyt puhutaan Jetfiresta. Skyfirenahan hänet tunneetiin.
Lisää Transformers kysymyksiä...
Ketkä olivat ensimmäiset lentokykyiset Autobotit Animated sarjassa?
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Agna » 23 Syys 2011, 08:34
Jetfire ja Jetstorm!
>> Söitkö tänäaamuna leipää?
-

Agna
- Hovinarri
-
Kirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 08:54
Tuon Lotdowin kysymyksen minäkin olisin varmasti tiennyt! Agna sinä senkin! D8< Jetfire njomnjomnjomnjom *Q* Paras hahmo ikuna!
Mutta ei, en syönyt leipää. En syönyt mitään, koska en ehtinyt ;______;
Vielä yksi transformers kysymys jota olen hautonut eilisestä asti epäillen että tietääköhän kukaan tätä~
Ehdinkin testata jo väkeä bussissa, mutta kukaan ei tienny.
Millä nimellä tunnetaan Optimus Primen paha inkarnaatio?
-
Crimson
-
Kirjoittaja Lotdow » 23 Syys 2011, 09:18
Damned Crim, nyt heitit liian pahan.... ;__; Pitänee vielä seurata niitä G1 jaksoja enemmän.
Otetaas vähän mielipidekysymyksiäkin.
Kumpi puoli on parempi, Autobotit vai Decepticonit?
-
Lotdow
-
Paluu Keskustelut