Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 09:31

Ei löydy Optimuksen pahaa inkarnaatiota G1 sarjasta, se löytyy armadasta. Joka on muuten myös paras transformers animaatio ikinä! Paha inkarnaatio tunnetaan nimellä Nemesis Prime~ .. nytpä tekin sen sitten tiedätte! ;3

Ja Lotdow heitit puolestasi vaikean kysymyksen. Olen itse aina pitänyt autoboteista enemmän koska melkeinpä kaikki lempparihahmoni löytyvät siltä puolelta, mutta pidän nyt myös decepticoneista michael bay leffat katsottuani, koska niiden ulkonäkö!! *3* Mutta jos pitää valita vaan toinen niin sitten se on kyllä ehdottomasti autobotit <3

Oletko aamutorkku ja iltavirkku vai aamuvirkku ja iltatorkku?
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Syys 2011, 14:35

Aamu- ja iltavirkku olen.

Musta Decepticonit on So tah bra hahmoja niin ulkonäöllisesti, luonteellisesti ja pelkkällä olemuksella *3*. Michael Bayn leffat oli hyviä kunnes tuli se kolmonen >:( Pahin virhe ikinä! Transformers animatedkin on paras, armada on vielä katsomatta.

Minkälainen sää siellä on?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 14:44

Se kolmonen juuri kruunasi kaiken ! Vaikka noissa tommosissa 'trilogioissa' onkin se ongelma että ne köyhtyy loppua kohden tavallisesti. Näin kävi myös michael bayn transformerseissa. Armada oli ensimmäinen transformers sarja minkä katsoin ja siitä lähti innostus mechoihin ja kyseiseen sarjaan. Olen ite nähny Armadan, Energonin, Cybertronin, Animatedia satunnaisia jaksoja, kaikki nuo michael bayn tf leffat + G1 ja the transformers: movie.

Ja kaikkia kinosti <3. Mutta sitten kysymykseen jonka jostain syystä onnistuin lukemaan väärin ja joudun sen nyt tähän editoimaan D8< .. Siis SÄÄ ei sä =.= ... Sää on kakka ... Aurinko paistaa mutta silti taivaalta sataa jotain ihme paskaa niskaan. Eikä minulla ole sateenvarjoa. Kuten tavallista
Mitä SYÖT tänään iltapalaksi!
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 23 Syys 2011, 15:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Syys 2011, 14:51

Umm, Crimson. Kysyin säästä? Sateista vai aurinkoista?

Fransmanniin mennään aterioimaan lehtipihvillä ja ketsupilla \o/

Kuka on idolisi?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 15:18

Sen siitä saa kun on liian onnessaan kun on onnistunut kerranki jossain. Luin väärin 8'< mutta korjasin virheeni. Sen siitä myös saa kun kirjoittaa jotain Ä kirjainta tukemattomalla selaimella <3

Idolini on Daisuke Asakura. Japanilainen säveltäjä ja uudelleen syntynyt beethoven.

Jos osaisit hallita magiaa, niin mikä olisi elementtisi?
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 23 Syys 2011, 15:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Syys 2011, 15:50

The last airbender >:/
En sentään, tuli tai vesi, ehkä mieluiten tuli.

Mikä eläin olisit jos olisit eläin ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 21:21

Peikko. Ai joku muu? No höh, ööö...

Jos vaikka tornipöllö, koska miksi ei. Siistejä eläimiä. Kaunein naama ja osaa lentää ooh.

Mikä kasvi olisit?
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 23 Syys 2011, 21:25

Jukkapalmu

Mikä ruokalaji olisit?
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Syys 2011, 22:40

Kokolihapihvi. Tai joku hedelmä.

>> Oletko koskaan myynyt sukkia?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Syys 2011, 12:24

En ole, mutta hyvin monet tuttuni ovat yrittäneet myydä niitä minulle. Se kuka saa mulle kaupattua sukat nii sille pienet ablodit~

Missä sinä olit eilen illalla?
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 12:30

Haha, aivan kuin minä olisin jossain muualla viikonloppuna, kuin täällä.

Oletko koskaan ollut tietokoneella alasti/alusvaatteissa?
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Demintty » 26 Syys 2011, 13:48

Olen, ja aika monesti illalla ku tuun suihkusta/saunasta :D

Oletko koskaan koskaan aamulla luullut että unesi on ollut totta ja mennyt sepittämään siitä kaverillesi joka oli unessa mukana?Ei saa valittaa oomituisista kysymyksistä :'(
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Syys 2011, 14:04

Voi kyllä ja nolotti....

Paljonko pitää maksaa että juot sylkykupista syljet pois?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 26 Syys 2011, 14:22

No se ois se sun omaisuus triplana :D

Jos saisit valita jonkun julkkiksen asuin kaupungin niin kuka se olisi?
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Syys 2011, 14:27

Johny Depp Lappajärvelle kiitos...

Mitä näet tietokoneesi takana?
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut