Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 12:12

Kaunis laulu kauniille sarjalle kauniin miehen kauniilla äänellä laulettuna kauniisti.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Syys 2011, 12:18

Kaunista ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 12:28

Pfft näinpäs Crimson, että olet saanut FFX:n lahjaksi. Odotas vain, kunnes tulee HA HA HA HA HA. Lyön vetoa, että juuri sillä hetkellä joku muu astuu huoneeseen (niin kuin aina kaikilla käy) ja sitten sinua hävettää koko loppuelämäsi. You've been warned.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Syys 2011, 12:33

Olisin ylpeä jos työskentelisin Sandsin kaltaiselle persoonalle. We are very proud of our master, yes, yes we are *gollum gollum!*
Mohnake

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Syys 2011, 12:34

Kaikki ovat tietoisia liikkeistäni näin maanantaina~ .. olen alkuviikosta epäninja kunnes koittaa viikonloppu ja taitoni heräävät jälleen loistoonsa.
Tuntuu kuin imperial guardit hiillostaisivat niskaani jatkuvasti ja raportoivat tekemisistäni kaikille!

Ei saa kiusaa Sands ;______; sinä ilkeä peikko~
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 12:46

Peikoille voi työskennellä, jos pyllistää.

Ja Imperial guardit ovat Garrettin alamaisia, Morrowindin Ordinatorit ovat enemmän minun makuuni.

We're watching you, scum.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Syys 2011, 12:57

*googlettaa*
No johan on mielenkiintosen näköisiä heppusia~

Millainen peli Morrowind on nyt kun puheeksi tuli? Sands tiiät kuitenki niin kerro! D8<
Aina ollu tarkotus testata mutta kun olen saamaton kakka enkä mitään saa koskaan aikaiseksi niin loput voitte arvata.
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 13:13

Sellainen peli, joka vieläkin löytyy koneelta ja jota vieläkin silloin tällöin pelaan, jos kärpänen puree. Ja silloin se puree kovaa.

Hieman vanhahan se on, mutta modit auttavat niin päivittämisessä kuin lisätehtävissä, mutta Morrowindissä on jo kahden lisäosan kanssa monta kertaa enemmän questeja, kuin Oblivionissa, jos siihen tahdotaan verrata. Yksi hyvä taistelumod onkin, minkä perusteella Oblivionin taistelumekaniikka on rakennettu, joten se kannattaa hankkia.

Ja no itse pelistä jotain? Nyt et olekaan missään normaalissa eurooppalaisessa fantasiametsässä (perkele Bethesda sen alueen piti olla viidakkoa!), vaan tulivuorisaarella, jossa on soita ja isoja sieniä ja kaikkia siistejä ötökkämäisiä otuksia. Dunmerit ovat myös parhaita ja kaikki inhoavat sinua, etenkin niiden ääni on aivan mahtava Morrowindissä. Äänistä puheenollen, repliikit eivät ole puhuttuja, joten tekstiä on enemmän. Huono niille, jotka eivät tykkää lukea, hyvä niille, jotka tahtovat oppia lisää maailmasta. Ja sitten sinä olet Jeesus.

Jokin mod ihmisten/ihmismäisten ulkonäköön on suositeltavaa, Bethesda ei osannut eikä vieläkään oikein osaa tehdä hyvännäköistä humanoidia.

Ehkä kaikista eniten pidän siitä, että Morrowindin luonto tuntuu jotenkin pelottavalta ja luotaantyöntävältä, inhoavalta. Kaikista hauskinta oli ensimmäinen yö ja matka Balmoraan pimeän suon läpi, omituisia ääniä kuului kaikkialla...

Ja nykyisellä hahmolla kaikki räjähtää. :>
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Syys 2011, 13:19

Mohnake

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Syys 2011, 13:20

Nyt sinä sen Sands teit~

MINÄ TAHDON TUON PELIN ! Oon niin paljon pelannut oblivionia .. ihan kyllästymiseen saakka etten saa siitä oikein enää mitään irti. Kaikki uusi on aina tervetullutta meikäläiselle. Ja morrowind vaikuttaa ihan pelaamisen arvoselta. Pitää kotona tutustua youtuben ja googlen kanssa lisää *3*

Noniin, nyt nauran sitten loppupäivän tuolle mohnakkeen linkittämälle kappaleelle <3 MIKSI TE TEETTE TÄMÄN MINULLE!
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 13:26

Kunhan tällä kertaa hankit sen PC-version. :D

Morrowind on alueena tosin pienempi ja se tulee ikävästi esille, jos modeilla otat sumun pois. Sitten näet yhden kaupungit toisesta... Mutta se voi vain olla hyvä asia, kun ei sellaista fast travel bullshittiä ole, mikä Oblivionissa oli. Kävelet sinne, minne haluat tai käytät ötökkäbussia tai jotain vastaavaa jos kaupunkiin haluat, kurja. Tai otat guar mount modin ja ratsastat örvöllä joka paikkaan, niin kuin minä. :D

Ja sitten kun Morrowind kyllästyttää, voitkin pelata Daggerfallia, joka on isompi kuin Morrowind ja Oblivion yhdessä. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 26 Syys 2011, 13:29

Minulle piisaa, hitto soikoon!

Sunnuntain olin poissa koneelta ja mitä mä nään! Fooru ihan saatanan aktiivisena! Ja onko täällä pidetty tissikeskusteluja ilman minua!?? Hävetkää!
Pappis

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Syys 2011, 13:31

Jostain kyllä luin, että Morrowind on kooltaan isompi mitä Oblivion. En tiedä paikkansa pitävyyttä, kun en ole pelannut. Ja Steamista saa ladattua Morrowindin ilmaiseksi.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Syys 2011, 13:31

Juu sen kyllä varmasti teen jos pelin meinaan hommata 8D

Omfg .. kuulostaa kokoajan vaan eeppisemmältä.
Ötökkäbussi o.O Cool~
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 13:39

Morrowind on pienempi, mutta jos koko Morrowindin alue olisi tehty samalla mittakaavalla, olisi se sitten luultavasti isompi. Nythän pelialueena on vain se yksi iso saari siellä ja lisäosien kautta pari muuta pientä aluetta. En usko, että lisäosineenkaan Morrowind on isompi alue, kuin tuo Oblivionin pelialue. Tietenkin huomioon pitää ottaa se, että kaikki Morrowindissa on itse tekijöiden omalla kädellä rakentamaa, eikä randomly generated, niin kuin Oblivionissa.

Mod-hanke oli jossain vaiheessa menossa, missä koko Morrowindia yritettiin rakentaa. En tiedä, onko vielä pystyssä.

Mittakaavasta puheenollen, Oblivionissa otettiin vähän turhan iso pala. Siellä pitäisi olla miljoonia asukkaita oikeasti... :D

Ehkäpä mielessä oli Daggerfall, joka on oikeassa mittakaavassa ja kooltaan aika jumalattoman iso? Randomly generated suurimmaksi osaksi, mutta iso silti.

Hehe. Pappis. Tissit.
Sands
Kreivi

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut