Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 20:04

Ahh, päivän hyvä työ tehty.

Mitähän sitä huomenna?
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 26 Syys 2011, 20:07

Huomenna tietysti Garretin ja Haraldin epäpyhä lapsi!
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Syys 2011, 20:07

Mä oon niin kurkkuani myöten täynnä jotain sanonko minkä tissejä et tekee mieli vaan ignoorata koko pulinatopsu kokoajan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 26 Syys 2011, 20:10

Olen selvästi jäänyt täällä ulos aiheista.. : D

Tahdon Piirtopöydän... kävin kaverin luona testaamssa Bamboon piirtopöytää ja ralastuin, vaikka en saanutkaan aluksi kovin hienoa kuvaa aikaan, mutta se oli aika iso piirtopöytä ja kallis. En ikinä saisi itse mitään niin kallista, kuin 300, mutta jokin pienempikin olisi ihana < 3
Templer

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 20:10

Voihan niitä tisseiksikin kutsua, mutta ehkä nuo arvostaisivat enemmän termiä miehekkäät (ja ei niin miehekkäät?) rintalihakset.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Syys 2011, 20:12

Tahdon Piirtopöydän... kävin kaverin luona testaamssa Bamboon piirtopöytää ja ralastuin, vaikka en saanutkaan aluksi kovin hienoa kuvaa aikaan, mutta se oli aika iso piirtopöytä ja kallis. En ikinä saisi itse mitään niin kallista, kuin 300, mutta jokin pienempikin olisi ihana < 3

Piirtopöytiä saa myös alle satasen. Aiptekin A4 piirtopöytä maksaa satasen pintaan, mut siinä saa samalla photoshopin mukana.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 20:19

Aksutar kirjoitti:Piirtopöytiä saa myös alle satasen. Aiptekin A4 piirtopöytä maksaa satasen pintaan, mut siinä saa samalla photoshopin mukana.

Elementsin, uskoisin? Tai sitten jonkin vanhemman version? Koska en usko Adoben suostuvan laatutavaran myymiseen satasella. :D Ja Elements on kyllä normi-Photoshoppiin tottuneelle aika kökkö, mutta ehkä se harjoitteluun ja piirtämiseen sopii.

Mutta ainahan tuolta internetin hurmaavasta maailmasta löytää kaikkea toimivaa ilmaiseksi... Kukaan ei katso pahalla (en ainakaan minä), jos ihan kokoversion Photoshopista hankkisit, jos et sillä aio ikinä rahaa tienata. Muutenkin, jos ei ole rahaa ostaa, et olisi asiakas muutenkaan. Ja taitavat nuo vanhemmat versiot aika vapaata riistaa muutenkin olla?

Ja jos alkaa sitä rahaa tienaamaan piraattiversiolla, niin sittenhän olisi ihan hyvässä maussa ostaa se Photoshopin oikea versio.

Muuuutta mikä tahansa piirto-ohjelma on hyvä piirtopöydälle, kunhan se pen pressurea osaa käyttää.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Templer » 26 Syys 2011, 20:20

Uuuuuu... (:

Tietenkin se, että äiti kauhistui jo 80 hinnasta =_=
Itse taas olen niin menevää sorttia, että eivät rahat tahdo käsissä pysyä. : D
Pitää varmaan odottaa rippijuhlia tai muuta sellaista, niin saisin sieltä päin sitten rahaa =3
Templer

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 20:27

Säästää ja ei vaadi turhia, niin ei tuo 80 loppupeleissä ole kauhean iso summa vanhemmallekaan maksaa. :D Kannattaa miettiä, mitä muuta sitä sinulle joutuu jo ostamaan. Jos ei tahdokaan ostaa sen 80 edestä vaatteita tai karkkia, niin sittenhän sen piirtopöydän osto ei maksa yhtään ylimääräistä.

Oli se pentuna aina hyvä, kun en oikein muuta ruoan lisäksi tahtonut, niin aina sai emännän ostamaan uuden pelin tai pelikonsolin... Tietenkin niitäkin tuli ostettua aika harvoin, koska minulla ne varmaan aina perheen tiukimmat kukkaronnyörit olivat, enkä tahtonut kuluttaa perheen rahoja turhaan. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Syys 2011, 20:29

Piirtopöydän voi myös saada ilmaiseksi mikäli on hieno poikaystävä o/

Joskus kun joku laittaa pulinaan että yö unet meni ja siihen liittyy Sands tai Aksu niin ei ehkä kannattais kattoa mitä edellisellä sivulla oli =___= Ehkä mie vielä senkin opin joskus..

Näinpä *______*
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 20:33

Aksutar kirjoitti:Kyllä elementsillä ihan hyvin piirtää....

Revin jo sen kanssa kerran niin pahasti pelihousut, mutta silloin kyseessä olikin kuvanmuokkaus, eikä Elements perkule osannut tehdä, mitä halusin. Ainakaan mitenkään yksinkertaisesti. Ja sitten kone lensi ikkunasta ulos kadulle autojen alle. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Templer » 26 Syys 2011, 20:34

En itsekään halua vanhempieni kukkaroa kovinkaan aukoa, kun vasta äiti osti pesukoneen, koska entinen romahti ja sitten jäi hyvin tiukalle, kun ruokakin piti ostaa luotolle. =_o
Sinänsä kun sitä selviää ilmankin piirtopöytää, että ei se nyt maata kaatava juttu olisi toivoa jotain vähän "tarpeellisempaa" (:
Templer

ViestiKirjoittaja Sands » 26 Syys 2011, 20:36

Niin, kun ei hengenhätä ole, niin silloinhan sitä on parempi odottaa parempia aikoja, milloin ylimääräistä löytyy. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Templer » 26 Syys 2011, 20:38

Kyllä, ja tässä samalla voi opetella piirtämään paremmin ihan tavan lyijykynällä x)
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut