Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Daniella » 01 Loka 2011, 00:06

Hihhihiiih, muutithan sinä minun sängyn alle, sinäkin Bruuttukseni >:D

Ja meinasin juuri tehdä saman. En vain viitsinyt editoida puhumattakaan tuplapostauksesta, johon vain Aksulla itsellään on valtaa joinakin ilkeinä päivinään :D Joten morjesta vaan täältäkin kaikki tirriäiset ja olkaahan kiltisti sillävälin kun tätit on poissa :)

Okei.. EDIT: Crimsoniinini!!! Me teimme sen! Teimme sivun 5 valloituksen kokonaan meille! YAYH!
Daniella

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 08:49

Crimson kirjoitti:Meitsillä on tuommoinen kiukuttelija itselläni, Trust slimline widescreen.

8D Meillä on vielä samaa merkkiäkin x)
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Loka 2011, 11:33

Sain piirtopöydän ihan tuosta vaan! Trustin, suurempaa en ole saanut vielä tuosta laatikosta selville ja olen ihan hemmetin innoissani, mutta tarvitsisin jotain lohdutusta:

Ei ne kaikki välttämättä ole huonoja/kiukuttelijoita >: Joskus voi vika olla myös koneessa ja siinä, miten se hyväksyy uuden laitteen. Pitää asentaa oikein >8U
Mutta hienoa että sait sen piirtopöydän! Nyt äkkiä taiteilemaan >8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 12:15

YAY \o/ Meidän uus urheilulajikkeemme olkoot pulisija! Siinä ei tarviikkaan käyttää polvia. Sormien nivelet voi senkin eestä sitten kärsiä.

No me ollaan kaverini kanssa niin paljon Trustin piirtopöytien kanssa manailtu sen takia ku toisinaan ne toimii ja sitten kohta taas ei ;____; Onhan se tietty koneestakin kiinni että miten se sen ajaa. Mutta nyt vaan Wolf sitten piirtelemään kerta sinulle tälläinen vehje on hankittu *3*

Olenpas saanut yön aikana oikein hehkeän yskän itselleni. Nytkö se syysflunssa viimein tavoitti minutkin kun on kaikki kanavat tukossa ja ääntä ei kuulu. Plus tämä kipeää kurkkua raastava ystä <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 01 Loka 2011, 12:21

Mullakin on trustin piirtopöytä, eikä siinä vielä oo paljoa ollu mitään mitä joutuis kiroamaan =D

BLAAAF ! Pitäis siivota tämä kaatopaikka mitä huoneeksi kutsutaan... ei kiva ei lainkaan kiva...
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 13:35

Hyvin tosiaan näyttää tämä toimivan, ainakin vielä, enkä nyt uskokaan, että ihan hetkeen rupeaa temppuilemaan. Asennuksessa oli omat vaikeutensa, mutta kun sain asennettua, niin hyvin alkoi pelittämään.
Ensimmäinen piirrokseni oli aika fail, mutta ei se mitään, siinä oli liikalihava karhu, jonka piti juosta ja se huusi "Why me?" x)
Templer

ViestiKirjoittaja Pappis » 01 Loka 2011, 14:42

käytin juuri viimeiset kolme tuntia huoneeni siivoamiseen ja hitto, että löytykin pölyä ja muuta sälää. *Roskiin*

Tänää pitäs sitten vielä saada valmiiks yks pyyntö, joka on piinannut mun omaatuntoa viimeiset kolme kuukautta. Ja kanssa pitäs piirtää nelisen sivua uutta tarinaani puhtaaks ja saada niistä kliseet pois.
Kiitos VaivainenLepakko, kun osoitit ne! /o/

Että sellasta hauskaa. Puhumattakaan siitä, että uusi jakso alkoi ja mulla on englannin ja ruotsin lisäksi nyt saksaa! Mikäs tässä kolmella eri kielellä. Ja ranska alkaa joulukuussa... Whupah.

Onnittellaan vielä Wolfia piirtopöydästä :D Itekin ku vuos sitte sain oman piirtikseni(Wacom Bambuu Fun) raapustelin oitis kasapäin kuvia. Ja melkein yhtä ison läjän pyyntöjä...
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 01 Loka 2011, 14:45

Ehheh, itekkin pitäis saada yks pyyntö valmiiksi, tai oikeastaan oma puoliskoni art tradesta... Ooon sitä jo alotellu, mutta sen tekeminen on niin tuskaaaaaa koska en vaan osaa =___=
Yhhh, löysin vaikka ja mitä epämiellyttävyyksiä kun siivosin
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 16:14

Hyvä että pöytäsi toimii Wolf, parempi vain *3*

Munkin pitäis siivota .. mutta arvatkaapa jaksanko ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 01 Loka 2011, 19:26

Saatiinpaha kämppään vähän uutta uskoa, kun ostettiin kälyltä nojatuola, rahi, kaksi sivupöytää ja tv-taso. Järjestyskin muuttui ja nyt on jotenkuten erillenen olohuonekkin :)
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 20:07

Minulla on ihan outo C.S.I fiilis, en oikein muuta ajattelekaan. : D Rupesin jo tekemään kirjaa fantasioideni pohjalta (tiedän, minulla on hyvin outo mielikuvitus, mutta jos en jaksa odottaa seuraavaan jaksoon, rupean itse miettimään uutta jaksoa xD ..) Kirjaa kirjoittelen tälläkin hetkellä ja sekin jää varmaan kesken, kutyen muutkin 6 aloittamaani kirjaa, joita jatkan sitten kun inspis palaa... eli joskus piitkän ajan päästä. :D
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 20:17

Uu, kuulostaa kivalta Mohnake. Minäkin tahtoisin uusia huonekaluja, mutta viimeistään kai niitä sitten hankkii kun kotoa muuttaa pois~

Mulla taas on jostain syystä niin inspiraatiorikas olo ja olen pirteä ku mikäkin peipponen. Jos sitä vaikka menis pleikkarin luokse näpyttelemään jotain ajan kuluksi ja jäisi odottamaan jos joku vaikka vastaisi peleihin *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Loka 2011, 20:25

ite meenasin muuttaa tossa pari päivää sitte huoneen järkkää, mut eipä sekään tullu toteutettua -.- suunnittelen aina kaikkea mut sit mun laiska puoli tulee esiin ja meen nettiin, et nii siinä aina käy...

Nyt on kyl tullu yksinäinen olo täälä.. Välillä täälä on muitaki ku minä mut ku seuraavan kerran katon nii ne on lähteny, ite taas oon ollu koko päivän koneella :'( :D Crimin kanssa sit sama juttu, määki ootan ropeihin vastauksia ja onhan sitä ootettu jo pariki tuntia :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 20:26

Itse toivoisin pelejä hieman enemmän, SS poikani ei ole kovinkaan houkuttavaa seuraa ja Fredkin on jäänyt hieman yksinäiseksi. : D
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 20:31

Mullakin on yksinäinen olo. Mut se johtuu täysin vaan siitä että nökötän yksin isossa omakotitalossa *___* Kaikissa oleellisissa huoneissa tietty valot päällä koska muuten pelkäisin kaikkea. Säikähin jo aamullakin kun veli oli iskeny uunin pellit kiinni liian aikasin ja alakerta oli täynnä savua <3 Siinä sain aikani sitten tuuletella kaikki maholliset ikkunat ja ovet auki.

Vois pistää saunan päälle .. vähän semmone fiilis ny *3*
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut