Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 20:33

No mutta hyvänen aika kansalaiset, kaikki haluavat pelejä mutta kukaan ei niitä kysy :D Antaa palaa menkää nyt kysymään toisiltanne seuraa ;D (ei millään ettei minua saisi kysyä ;))

Nyt tosin Crim ja pari muuta pelikaveria saivat kamalan aktiivisuuskohtauksen ja vastaavat kokoajan peleihini. Olen taivaassa B)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Loka 2011, 20:34

Joo pitäsköhän munki ruveta hankkimaan ahkerammin peliseuraa? Wolfin kanssa pelit vaan menossa... Voisin kohta alkaa ettimään kovemmin ku uus hahmo tulossa :) Kuva valmiina ja esittely, jos vielä laittaisin sen testiin et meneekö läpi :D Mut muuten aika hiljasta mulla päin...
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 20:37

NOKUN KUKAAN MUU EI VASTAA! Ja tiedän että Lotdow on aktiivinen, joten mikä ettei totta pirkules vastaan hänelle B3

Uusista hahmoista kun Debbie puhui, niin tuli mieleen että mun pitäis viimein kirjoittaa tiedot ylös tulevalle uudelle hahmolleni ;_____; Siellä ne ovat valmiina, etukäteen pieneen vihkoseeni kirjoitettuna. Tarvitsisi vaan kirjoittaa ne puhtaaksi koneella~ *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 20:39

DEBBY! Minun oma pieni, ikuinen rope kaverini, kuules, Fredin pitää heti tutustua tähän uuteen hahmoosi >:) Tulee taas olemaan niin pro peli muuten tulossa...
paaitsi, jjjos sattuu olemaan hahmosesi jokin örkkimörkki. D: Fred ei taida pitää niistä... kun en minäkään pidä. ;)
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 20:40

Ja jälleen olen imarreltu.

Uhuhuuu Crim! Mun täytyy saada vielä joskus kokeilla sun uusintakin hahmoa, vaiken edes tiedä millainen se tulee olemaan :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 20:47

Näin lyhyesti kerrottuna hän on lohikäärme joka pystyy muuttumaan myös ihmiseksi. Hyvin raskaalla panssarilla varustettu herranen joka käyttää kahden käden miekkaa aseenaan ja on aivan ulapalla kaksijalkaisten tekemisistä. Sellainen on tuleva hahmoni XD

1# kuva, 2# kuva jos kiinnostaa vakoilla millainen heppu on tulossa ;3
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 20:49

Piru vie, kun on hienoja o.o

Ja nyt on tietysti niin että uusin hahmoni on myös lohikäärme :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 20:53

No no, nopeita suttauksia x)

Onko tosiaan näin, Lotdow B)
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 21:01

Debbu hävisi ;( Juuri kun sain kallio ropeemme vastattua : D
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Loka 2011, 21:05

Mitä, mihin mää hävisin?! En mää minnekkää oo menny, täälä minä koko aja oon ollu, vai hävisinkö jonkun jutun ;D No kuiteski vastasin nyt toiseen sit ja nyt sitte kallio juttuihin :D
edit: Huomasin ton aikasemmankin viestin wolfilta :D No wolf olet sinäkin minun ikuiseni ropekaveri ja sellasta..(Tulipas hienosti sanottua :D) JA sen mun uus on örkkimörkki, melkein :D Se on kentaur jolla on siivet, jos nyt sit paljastin liikaa? :D Se on ollu jo suunniteilla kuukauden mut ei siitä oo mitää tullu, muutasku nyt :D Ja wolf meillä on jo lukuiset hyvät ropet nii eiköhän niitä vielä tuu?
Viimeksi muokannut Demintty päivämäärä 01 Loka 2011, 21:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 21:08

Eithän sää hävinnytkään! Voi kuinka kiva nähdä taas =3
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 21:11

Vähän kuulostaa mielenkiintoiselta hahmolta tuo sinun tuleva hahmosi Debbie :o

Voi ku osaisin ite poistua tältä mukavuus alueeltani. Tuleva lohikäärme hahmoni on jo aika sen rajoilla, mutta oon aina IHAN OIKEASTI tahtonut tehdä sellaisen kentauri hahmon itselleni ;_____; Ne on vaa jotenki siistejä *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Loka 2011, 21:12

Voi ku sut näkis oikeestikki :D pitäs suunnitella joku et: Kaikki tnf pelaajat mäkkiin syömään ! :D mullaki hyvät ideat -.-'
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 21:23

Minua ei varmaan kukaan halua nähdä... olen harvinaisen rumaa katsottavaa... : D
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Loka 2011, 21:37

No Wolf varasti sanottavani :D Vaikkakin en kyllä meinannutkaan kommentoida omaan juttuuni :D No mutta nyt taas sitten odotetaan vastauksia :D
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut