Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Valvojat: Ivy, Agna
Kirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 21:42
No MINÄ olen harvinaisen kaunista katsottavaa. Oikea MissSuomi!
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Demintty » 01 Loka 2011, 21:52
No jos nyt noin on Lotdow niin kyl mää sit tuun,hakemaan nimmareita SULTA! :D Et kannattaa varoa, oon oikee paparatzi ja pälättäjä :D
-
Demintty
-
Kirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 21:59
Viimeisimpänä minä misssuomelta nimmaria ottaisin...
-
Templer
-
Kirjoittaja Demintty » 01 Loka 2011, 22:02
No mutta mullekelpaa kuka tahansa jos se on ollu tv:ssä :D
Mut näin vähä-älysenä tajusin et pulinasta on tullu uus pulina :D Ja nää mun hienot selitykset on nii...
-
Demintty
-
Kirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 22:10
Minä tajusin heti noiden sivujen pienestä luvusta vasta 8 sivua D:
-
Templer
-
Kirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 22:18
Ihastuttavaa yksi faneistani puollustaa minua tuolta toiselta joka ei usko kauneuteeni. (toisin kuin pitäisi) (8D
Nimmareita saa tulla hakemaan, mutta odottakaa sen verran että saan jonkun muun paidan päälle. En näytä yökkäreissä kovinkaan hehkeältä :D
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 22:22
Minua ei kiinnosta Misssuomet, ne on jo vahaa kamaa. : D
-
Templer
-
Kirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 22:24
Olennkin MissUkraina! :D
Okei joo, meni vähän ylitse jotenka aiheesta toiseen. Haluaisiko joku muuten että piirrän hahmostaan kuvan? Ei kannata odottaa ihmeitä en ole mestaripiirtäjä :D
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 22:27
No johan on täällä keskustelut. MINÄ OLEN AVARUUDESSA ASUSTELEVAN KANSAN KUNINGATAR! MINÄ OLEN KAUNEIN JA KAIKKIVOIPA! Eikä kukaan päihitä minua >8O
Uu Lotdow, piirrä Iriadorista kuva ;3
-
Crimson
-
Kirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 22:27
Tarvitsetko mallia? Jos et, niin olisin kiitollinen, jos Fredericistäni piirtäisit, jos tarvitset never mind. ^^
-
Templer
-
Kirjoittaja Demintty » 01 Loka 2011, 22:30
No määki rupesin ihmettelee sivujen pikkuruista määrää ja katoin keskusteluja ja siellähän se vanhaki oli :D
Mut jos haluut Lotdow haasteen nii piirrä Clarina :D Jos siis haluut haastetta elämään ku en auttais sua sen enempää mitä esittely sanoo :D
-
Demintty
-
Kirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 22:37
HAHAHAHAHAAAA! Salli minun nauraa Crim! Luulisi kaltaisesi Transformers-tietäväisen tietävän että minä olen Cybertronin hallitsija! (Ja sitä kautta koko paikan MissCybertron ;D)
Mutta juups, sain kolmesta hahmosta piirtolistan ja teen parhaani saadakseni kaikista jonkin moisen kuvan. Saattaapi tulla ryhmäkuva :D
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 22:40
Siinä tapauksessa Lotdow, minä olen Primus, transformerien jumala >;3 Njehehe, minulta löytyy kyseisen hahmon figuurikin itseltäni! Olen niin itserakas~ *3*
Tuskin maltan odottaa että saat piirrettyä nuo kaikki, pistähän näytille ne sitten jonnekin~
-
Crimson
-
Kirjoittaja Templer » 01 Loka 2011, 22:41
Oooww... Arvatkaas kun aika lentää kuin siivilä ja Wolf rientää ...
-
Templer
-
Kirjoittaja Demintty » 01 Loka 2011, 22:42
Iih... <3 laita tosiaan jonnekki sitte näytille, jos saat mitään aikaseks, ois kiva nähä miä toiset näkee mun hahmossa :D
-
Demintty
-
Paluu Keskustelut