Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 22:45

aika lentää kuin siivilä

Vai että siivilä!

Wolf sait minussa aikaiseksi päivän naurut X'D Voih kajaalini taitavat olla mennyttä tätä menoa ahahah~ .. Älä pahoita mieltäsi Wolf tästä ;_____;
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 01 Loka 2011, 22:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 22:47

Crim, huomautan että minun johdostani Decepticonit ovat vallaneet Cybertronin jolloin ei ole muita ylempi arvoisia kuin... Minä, neiti ylikuningatar jonka raivoa ei voita mikään. Megatron, joku outo hyyppä joka luulee olevansa minua parempi. Starscream, joku joka on parasta mitä tiedän, ja joitakin radomeita joita en jaksa luetella.

Tästä kuvasta ei sitten välttämättä tule kovinkaan kaunista, kuten jo mainitsin olen piirtotasoltani medium... :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Loka 2011, 22:51

Siivilä, Crim mitäs nyt? Ootko varmasti ottanu tämän päivän lääkkeet? ;D No kerran sinä tollasesta rupesit nauraan nii tartutit sen muhunki :D
Ja oon ihan pihalla teiän valtius jutuista ku en sellasi ajuttuja oo hirveenä seurannu :'(
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 22:52

Elä sinä sitä häppee Debbie, ne on meijän omaa kivaa :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Loka 2011, 22:56

Kertokaa jaksaisko mennä nukkuu? Tai uskaltaisko ku jos meen nii tietysti teille tulee joku aktiivisuus kohtaus ja pulinaa tulee yli 200 sivua :D

Muuteski me tehään parin päivän päätös et mihin taloon muutetaan :D Jänskättää ku kummatki talot on hienoja :) Kaks vaihtoehtoa ja kummatki vapaita .....
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 22:57

Ja sitten syntyi uusi sota, Primus vs Ylikuningatar Lotdow ja sen desepticonit ! Transformers ei lopu IKUNA !! BWAHAHAHAHAAA !

Ja ei se piirtotaito oikeastaan ole mitenkään ratkaiseva. Kaikilla on siinäkin oma tyylinsä joka on pakostakin erilainen. JA MINÄ TIEDÄN SEN koska olen kuvaamataidon apuopettaja ja jokainen arkipäivä istun siellä luokassa katsomassa kun ihmiset maalaavat ja piirtävän minkä käsistään kerkeävät! Ja minä arvostan sitä kaikkea jälkeä mitä ne saavat siellä aikaan. Arvostan kaikkea taidetta. Olen taide narkomaani~ *3*

Nokun Wolf kirjoitti viimeisimmässä viestissään että aika lentää kuin siivilä MENE VAIKKA ITSE KATSOMAAN DEBBIE ! Ja minähän en lääkkeitä syö >8O

Transformerit on kivoja. Oon kokopäivän kuunnellu official sound track albumeita niistä Michael bayn Transformers leffoista ja tässä juuri paraikaa latailen niitä leffoja koneelleni muahahhaa!
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Loka 2011, 23:00

Kyllähän minä sen huomasin Crim :) Tässä tulee tälläne hölmö olo ja pikkasen höperö ku on pihalla teiän transformers jutuista ja muutenki väsy :3 Painukootminä nyt nukkumaan! Öitä kaikenmoisille taidehöperöille! :3
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 23:01

Heh, ei meitä kannata ymmärtää ;3

Öitä sinulle Debbie! o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 23:12

Öitä Debbie \o

Ja näin on Iriador valmis, nyt sitten loppuihin --->

JA puhuit totta Crimson, Transformers ei lopu koskaan. Nyt alkaa kolmen Supreme-Leaderin aika. Semi-vahvan Megatronin, ExTreme lentäjä Starscreamin, ja kaiken ihanteellisen alku ja juuri, loppu ja tuho Lotdowin aikakausi BWHAHAHAHAHAAA! Autoboteilla ei ole mitään mahdollisuuksia tätä kolmikkoa vastaan. (Pitäisiköhän tästäkin piirtää kuva :D)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 23:15

Uuuh~
Jos määki joskus uhrautuisin ja tarjoutuisin piirtämään porukalle. Joskus. Sitten. Ehkä *3*

Todellaki piirrät nyt kun asiasta mainitsit >8D .. Nyt täytyy hehkuttaa loppu ilta transformereita ja pistää G1 taas pyörimään! Jos sitä taas katsoisi tuon season ykkösen, se kun on aina niin ihana vaan katsoa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan *3* .. Tai sitten pistän Armadan latautumaan koneelleni ja katson sen! Liikaa vaihtoehtoja ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 23:28

Mikset vaikka katsosi Animatedia sen sijaan. Blitzwing ja Starscream on niin parhaita *3*

Mutta juu, minä piirrän, minä piirrän.
Nämä eivät sitten välttämättä ole hirveän näköisiä, koska minulla on oma tyylini piirtää :D

Transformers aiheisia kuvia tulossa, mutta minäpän annan sinulle, Crim, tehtävän >:D Koska minä piirrän itseni, Megatronin ja Starscream hallitsijoina, niin sinä saat piirtää tuota, jotain jäänää :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 23:32

No itseasiassa mun on pitänyt katsoa se animated ny siitä lähtien ku sinä kyselit siitä jotain tuolla jossain töpössä *3* Alkoi sen verran kiinnostamaan ettäh~

Onko tää nyt se hetki kun mun pitää kaivaa tuolta jostain arkistoista se lyijykynällä piirtämäni optimus prime joka on piirretty figuuria mallia käyttäen! Taisin olla seitsemännellä luokalla kun sen tein .. juu olin. Se oli ensimmäinen kuvisvihkoni. Ja sinne piirsin Optimus Primen. Siellä se on vieläkin. Tulipas olo haikeaksi kun muistelin ja tämä soi taustalla ;_____;
Voishan tuota vähän mechaa koittaa piirtää juu *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 23:38

Tästä Lotdow Cybertronin hallitsijasta tulee sitten Animated tyylillä, koska en ole oikein näitä G1 tai Armadaa seurannut ja Michael Bay.... Starscreamin pään piirsin kerran ja se oli melkein liikaa x.x

Piirrä jotain hienoa Crim! Älä kysy mitä, mutta jotain semihienoa, jotain jonka olet aina halunnut piirtää!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 23:41

Joo Michael Bay otukset onki sitten kokonaan omaa luokkaansa *Q* Käsittämättömiä taideteoksia nuo robotit~

Ja minäpä siis piirrän. Julkaisen sen tuotoksen sitten huomenna täällä pulinassa! Vaviskaa! .. jos joku vain muistuttaa että piti laittaa se tänne koska oletettavasti unohdan ;____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Loka 2011, 23:48

:D Mulla alkaa kokeisiin luku joten katoan täältä tai ainakin hiljennyn huomenna D:

Mutta sain ryhmäkuvan nyt valmiiksi, enää pitääkin sitten siirtää se koneele jne.

Mutta nyt tämä Cybertronin hallitsija lähtee Starscreamin kyydillä höyhensaarille, Adios!
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut