Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Loka 2011, 23:52

No nyyh, laitan sen sulle sitten yksärillä vaikkapa niin varmasti ainakin näät sen >;3

Öitä sinullekin Lotdow ! o/ Itsekin voisin olla epic ja painella nukkumaan. Heippa vaan kaikki \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Loka 2011, 09:42

Voimakas?
Usko vaan.
Ydinvoimaa suonissaan.
Katso nyt,
taivaalle,
langalla roikkuu se.
PADAAUM, siellä on... NettiriippuvainenAgnaaa.

En jaksa vääntää ä-kirjaimia kun se pitää tehä niin vaikeen kautta: Lahin siis tanne Españaan ¡Hola Amigos! -valinnaiskurssin kanssa ja meita on sellaset 19 ysiluokkalaista oppilasta. Asutaan kaikki eri sijaisperheissa ja taalta tulee sit maaliskuussa Suomen pakkasiin kaymaan oppilaat naista perheista joissa me oleskellaan. Naa kaikki oppilaat kay yksityiskoulua joten saa nahda miten ne mahtuu meidan normi "koyhien" taloon :D Eli tammonen wnb vaihto-oppilassysteemi.
Taalla Espanjassa (tai tarkemmin sanottuna Kataloniassa) on ollu aivan sikamuikeeta, mun "host-talossa" on kolme kerrosta, uima-allas ja ikkunasta aukee tosi hienot maisemat. Ruoka on ollu hyvaa mutta auta armias kun naa tuputtaa jotain paellaa sun kurkusta alas ja siina on tsiljoona simpukkaa ja kalmarinpalasta ja katkaravun sarvia. Eheh.

En taida alkaa vastailla taalta peleihin kun menis hermot ä:n ja ö:n kans. Mut kattokaa mita taikoja osaan: ñÑ çÇ ¿ ¡ ¬ ªº (voin teha vaikka mita hienoja hymioita) ¬.¬ ç__ç º__º
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2011, 10:37

pitäs suunnitella joku et: Kaikki tnf pelaajat mäkkiin syömään !

Sitä kutsutaan Miitiksi. Miittiä on yritetty kyllä suunnitella, kai semmonen joskus tuleekin. Tavalla tai toisella.
Ken tietää.

Agna, kopioi vaan Ä valmiiks ja pasteta aina ku tarve? Senkin nettiriippuvainen. TNF riippuvainen. Vieroitukseen. º__º
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 02 Loka 2011, 10:41

Yh, haluun jo roolaamaan Yoshilla ja Keikolla~ >.<

Tekee mieli ranskalaisia, hoh o.o
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 11:32

Joku miitti voisi tosiaan olla mielenkiintoinen *3* En ole koskaan aikasemmin ollut missään miiteissä mukana joten olisihan tuokin joskus kiva kokea. Meitsi ainakin ehdottomasti tulisi! Sivistämään teitä erikoisella filosofiallani ja järkyttämään suunnattomalla kauneudellani, bwahahahaa~

Kylläpäs on toimeton olo. Heräsinkö sittenkin liian aikaisin >:
JA NYT MINÄKIN TAHDON RANSKALAISIA! Jos sitä unohtais ruuan ja alkas kattoo xenaa.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2011, 11:45

Pyyywww, ei mitään ranskalaisia. SUSHIA! Tehtiin eilen ZGn kanssa itte sushia, oli hyvää onomonom. Niistä ei kyllä tullut kovin kauniita susheja. Mutta kauneus on katsojan silmässä.

Jotenkin saanu sellatteen kuvan et kaikki täällä dissaa omaa ulkonäköään. Pidetään si TNFän miitissä Rumien missikisat, jos kerta ollaan kaikki niin örrimörrejä.
Ihan kun miittiin kukaan tulis sillä asenteella et "Lol, tuumpa kattoon kuin ruma tämä käyttäjä on livenä!". Pois se teistä, täällä mitään missejä etsitä. Ja jos oikeesti joku tolla asenteella meinaa paikalle tulla, niin annan porttikiellon TNFän miitteihin.
Mikäli niitä ikinä tulee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 11:52

Sushi on hyvvää namnamnam.
Harmi että sitä itte tulee tehtyä hyvin vähän kun porukat ei siitä niinkään välitä eivätkä täten sponssaa minulle aineksia ;____;

Minä en dissaa omaa ulkonäköäni. Oon jo siinä iässä että on pakko olla sujut ulkonäkönsä kanssa eikä vaan valittaa kokoajan. Valitus on tyhmää tässä asiassa, hyväksykää se miltä näytätte! Ps, missit ja mallit on tyhmiä ja aivan liian laihoja. Sellaiseksi ei teistä kukaan tahdo.

Ja nyt kun ruuasta puhuttiin, niin nyt on pakko mennä tuhoamaan ne loputkin chilitonnikalatuorejuustomössöt kaapista >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 02 Loka 2011, 11:59

Onhan ne sushitkin ihan hyviä, mutta nyt kun joku puhui mäkkäristä nii alko tekee mieli ranskiksii ^^

Hoh, miekin olen joskus sanonut itseäni rumaksi mut sit kyllästyin siihen ja aloin pitää itteeni ihan "normaalin" näkösenä, mikä se normaali nyt onkaan tässä tapauksessa. Ja mulla on pari kaverii jotka haukkuu itteensä lihavaks ja rumaks, vaik ne on laihoi ja kauniit. Ärsyttävää kuunnella semmosta =.=

Mä en ole perjaatteessa ollu miiteissä mut yhden nettikaverini olen nähnyt kolmesti ja niilläkin olen käynyt. Seuraavan viikon perjantaina nään toisen kaverini
Viimeksi muokannut Ventus-setä päivämäärä 02 Loka 2011, 12:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2011, 12:01

Valitus on tyhmää tässä asiassa, hyväksykää se miltä näytätte!

AGREE! Ja jos valittaa et "yhyy oon läski" "yhyy mul on rumat hiukset" niin asiallehan voi tehdä jotain. Jos se oikeasti häiritsee, niin perse ylös penkistä ja uimaan Aksun kanssa! Lähtee kilo jos toinenkin. Samalla kun pelastatte muo hukkumasta lasten kahluualtaaseen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 12:06

Ja jos valittaa et "yhyy oon läski" "yhyy mul on rumat hiukset" niin asiallehan voi tehdä jotain.

Näinpä! Aksun kanssa uimaan joo! Itsekin kävisin, jos olisi siihen mahdollisuus, muttakun ei. Lähin uimahalli on 50km päässä ja kun en autoa tai mitään omista ja täällä korvessa kun bussit ei kulje samalla tapaa kuin kaupungeissa niin ei ;____; Mutta mulla onkin paha tapa lähteä vaeltelemaan läheisille pelloille kuin mikäkin samooja konsanaan ja siinä tulee ihan tarpeeksi liikuntaa minulle *3* + omistammehan juoksumaton, jolle on kiva mennä juoksemaan ja vaikka lukemaan kirjaa tai lehtiä samaan aikaan.
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Loka 2011, 12:30

Äh, mäkin haluan juoksumaton.... Teeveen eteen ofc
Itte oon semmonen lyllerö että pitäis kyllä tehä asioille jotain, mutta en koskaan vaivaudu.... So what, jos ei jollekkin kelpaa se on voe voe !

Mitäs puuhasitte viikonloppuna ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 12:33

Oi tuo synttärijuttu on kiva! Äkkiä ilmoittamaan - jo mennyt - synttäripäiväni sinne *3*

Viikonloppuni oli hyvin tekemisrikas. Istuin koneella. Istuin vähän koneella ja istuin vielä vähän lisää koneella. Mielenkiintoista, tiedän. Ja tämän kaiken lomassa olen pikkuveljelleni saarnannut että jos se tänne kavereitaan tuo, niin siivoaa myös heidän jälkensä jos eivät itse viitsi ettei minun tarvitse pitää koko taloa yksin pystyssä. Tuolla se nyt ahkerasti siivoaa, bwahahahaaa~
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Loka 2011, 12:33

Jos joku miitti joskus tulis niin potkisin sieltä pellolle kaikki kaljoittelijat ja angstaajat koska en jaksa sellasia + alkoholi on persuksesta.

Aksu, voishan sen niinkin tehä mutku tarvii öötäki välillä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Loka 2011, 12:36

Mitäs sensuroitua Agna sinä täällä teet? Espanjassahan sun kuuluis olla...?
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut