Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Loka 2011, 12:39

...Totta ?....
Paitsi että mie veikkaan että epsanjassakin on koneita joita saa käyttää, Egyptissäkin oli mutta eivät oikein toiminu.
Kitty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 02 Loka 2011, 12:44

Limu on hyvää :3
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 14:01

Ja tässä kun päivä on mukavasti vierähtänyt jo pitkälle, niin on hyvä muistaa että mun piti tänään piirtää jotain awesomia Lotdowille ja pistää se tänne *3*

No eiku töihin vaan sitten~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Loka 2011, 14:39

Äh, munki pitäis saada se karasumanille valmiiksi, se yks kuvanen... oh im so dead

Hazaa ! Kävin äsken ajelemassa kevarilla, oli kivat maisemat nom nom...
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 14:44

Olisit Kitty hakenut minut täältä kyytiisi !

Minä en oo päässy kertaakaan tänä vuonna isän moottoripyörän kyytiinkää nii nyyh ;_____; Veljeni haisevan mopon kyydissä sen sijaan oon ollu jo liiaksikin asti~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Loka 2011, 14:46

Ah, sori Crim, ens kerralla sitten
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 14:49

Muistakin kans! >8O
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2011, 15:35

Aksutar kirjoitti:Sitä kutsutaan Miitiksi. Miittiä on yritetty kyllä suunnitella, kai semmonen joskus tuleekin. Tavalla tai toisella.
Ken tietää.

Onmonmon, Wolf haluaa tavata teidät, kunhan kukaan ei saa sydäriä minut nähdessään. :D Tai siis, en ole kauneuden perikuva ja olen aikalailla l ä s k i, mutta edistyn dieetissäni niin hurjaa vaiuthia, etten osaa olal kuin ylpeä itsestäni ;)
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2011, 15:44

No jos minä foorumilleni vain "kauniita*" ihmisiä haluaisin, niin en olisi itsekkään täällä. Just viimesivulla puhuttiin ittensä dissaamisesta. Jos et oo tän kokonen, niin kiellän sinua kutsumasta itseäsi läskiksi.
Nyt tanssikaamme tämän tahtiin ja heilutetaan niitä muodokkaita pyllyjä.
Ja jos ei tykkää kiloistaan, niin sitten perse ylös ja lenkille. Ei ne itkemällä lähde.

*Kauniita = Median mukaan kauniita isotissi blondeja.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Loka 2011, 15:49

Okei Aksutar, voitit, en ole läski..
Itseasiassa terkkari käynnillä mulle sanottiin et oon painoindeksin mukaan normi painonen, silti löllyn mukavasti <3
Mut toisaalta mulla ei oo mitään ylipainosuutta vastaan niinkauaa kun se EI haittaa terveyttä.
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Loka 2011, 15:54

Missä vaiheessa saa huutaa "v*tun läskit, mun painoindeksini on ainakin alle 15!" *insert garretmainen nenännyrpistys here*

Mun tekee mieli repiä pelihousuja aina, jos joku väittää olevansa läski. Se on vaan niin ärsyttävää! Varsinkin, ku sellasta hokee kaveripiirini muodokkaimmat ihmiset!

Wolf haluaa tavata teidät, kunhan kukaan ei saa sydäriä minut nähdessään. :D Tai siis, en ole kauneuden perikuva ja olen aikalailla l ä s k i

Jos on itsetunto noin hyvällä mallilla, nii ei välttämättä teekään mieli nähdä.

Sori, jos puheeni loukkaa jotain, mutta puollustukseni totean, että naisessa pitää olla jotain mistä pitää kiinni! Älkää laihtuko luurangoiksi vaan olkaa hieman läskejä! Suojaa kylmältäkin paremmin!
Pappis

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2011, 15:54

Aksulla löytyy aina järjen sana kaikkeen... : D
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Loka 2011, 15:57

Mieki tahtoosin kyllä nähä teitä.... Miuh, se on ihan hirveetä kun niin monen kauneus ihanne on sitä anoreksian suuntaan kallistuvaa. Sitten ne koulun "täydelliset" tytöt haukkuu kaikki normaalipainoset läskeiksi ja rumiksi kun näkevät itsensä niin hirveinä, mihin tää mailma on menossa ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2011, 15:59

No siis olenhan minä ylipainoinen ja tiedän sen, kyun ovathan terkkarit ja kaikki aina sanoneet niin. (Y) Joak kohottaa joka terkkari kerta minunkin itseluottamustani asiaan, mutta olen tälläinen, ja jos ei kelpaa niin sitten on huonompi homma. Enkä sentään tarvitse vielä kahta paikkaa bussissa x)
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 16:00

Mulla tulee Jukka Pojan Pläskistä aina mieleen viimesin kuorosota ja oman paikallisen siinä kilpailevan kuoron veto samaisesta biisistä joka muuten oli aivan helvetin hyvä veto, koska tarttu hyvin yleisöönkin ja pitkään sitä täälläkin lauleltiin.

No niin nyt tiedätte mistä Crim on kotoisin =)
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut