Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2011, 16:02

Harmi etten katso kuorosotaa, vaikak kyllähän kyseisen kappaleen jakson katsoinkin, mutta paikkakunta jäikin sitten takaalalle. :D
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 16:03

Tikkari sille kuka tietää!
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2011, 16:03

Se on muuten hassu, heti ku tulee miitti puheeks niin kaikki alkaa puhumaan persesitään.
Tietääkseni miittiin mennään pitämään hauskaa, tutustumaan paremmin kyseiseiin henkilöihin, eikä kattomaan kellä on rumin kampaus, kellä isoin perse ja kellä kamalimmat vaatteet.

Tai no, jos te haluatte miitin noissa merkeissä pitää, niin en taida itse osallistua. Mieluummin menen sitten toiseen miittiin, johon mennään hauskaa pitämään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Loka 2011, 16:03

En kattonu kuorosotaa joten paikkakuntasi on edelleen Dalaran minun silmissäni.
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2011, 16:05

Okei, en puhu enää mitään :x
Templer

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 02 Loka 2011, 16:09

Yh, nyt tekee ihan hirveästi mieli tavata teidät O_o Tai ainaki joku :> En jaksa oottaa et Jenna tulee tänne. Kerran jo tapaaminen peruuntu, mut nyt sen on pakko tulla >.< Se tulee ihan Kuopiosta asti ja mä tiiän et kaikkii kiinosti <3 :3

Milloin mun hahmolit hyväksytään~ x3
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2011, 16:12

Milloin mun hahmolit hyväksytään~ x3

Sitten kun jaksan avata liittymiskirjan ja lukea ne kunnolla.

Mää oon jo nähny Rossin ja Animedogin livenä <3
ZG ja Ivy ny on irl kavereita muutenkin... Kavereita.. Bestis ja poikaystävä, aynway.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 02 Loka 2011, 16:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Loka 2011, 16:12

=D Voisiin kuvitella semmosen miitin =O Kaikki syyttävät sormet kääntyis muhun ja sitte ois helvetti irrallaan X)
Mun mielestä semmonen miitti ois kiva missä käytäs vaikka kahvilla ja sitten pyörittäis jossain pihalla tai jossain missä olis silleen suht rauhallista eikä ois mikään hirvee hulina kokoajan ympärillä.
Ainoo mikä sitten mun mielestä vois tuottaa hankaluuksia on se paikkakunta... Ite pääsisin kaikista helpoiten helsinkiin tai riihimäelle, mutta monelle muulle kävis varmaan joku vähän keskisuomen suunnilta paremmin.
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2011, 16:14

... ei kahvia. D: No joo, minäkin olisin ihan IN tuollaisessa miitissä, mutta jää vähän mietityttämään, että jos se pidetään kovinkin kaukana, niin mites pääsen paikalle...

Mwahahaa en ollutkaan hiljaa >:D
Templer

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 02 Loka 2011, 16:16

Hoh, kahvi on pahaa x3 Mut mulle kävis kyl parhaiten Hesa, koska se on muutenkin ihan lähellä ja tälleen :> Paitsi että Johannan mä kyllä tapasin ihan täällä Vantaalla ^^
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2011, 16:17

Ainoo mikä sitten mun mielestä vois tuottaa hankaluuksia on se paikkakunta.

Arvioiden mukaan Tampere ois kaikkein otollisin. Ehkäpä. Osa asuu pohjosemmassa, osa etelämmässä. Se ois melkein siinä keskellä kaikkea. Melkein.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 16:17

Miittiä pystyyn siis vaan!
Johan sitä uteliaisuus alkaa herätä itsellänikin tämän suhteen. Paikkakuntahan se tosiaan on vähän ongelmallinen ja toisena kun mukana on nuortakin sakkia niin porukat ei välttämättä ihan hevillä laske teitä irralleen pomppimaan ympäri Suomea. *3*

Itsehän pääsen liikkumaan mihin päin tahansa, mutta minun kohdallani ongelma onkin raha, heh~
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Loka 2011, 16:17

Monta kertaa oon miittiä ehotellu ja sitten on fooru joko hiljentyny tai sitte mut on ignoorattu. Niinpä niin....
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2011, 16:20

Monta kertaa oon miittiä ehotellu ja sitten on fooru joko hiljentyny tai sitte mut on ignoorattu. Niinpä niin....

Muistaakseni se meni niin, että kerran siitä sun alotuksesta keskusteltiinkin, mutta tultiin siihen tulokseen, että sinä kyseisenä kesänä sitä ei enää ehtis järjestää koska oli jo liian myöhästä alottaa sen suunnitteleminen >:

Aina joku miittejä ehdottelee/yrittää tuoda puheenaiheeks. Joskus siihen tartutaan, joskus ei.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 02 Loka 2011, 16:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Loka 2011, 16:20

Oivoi pappis parka =(

Mullekkin vois ihan kelvata tuo tampere, mutta ongelmana on se että jos sanon porukoille meneväni tapaamaan ihmisiä joiden kanssa olen keskustellut vain netissä niin ei onnaa, toiseksi en oo koskaan ollu tampereella ja varmaan meen ihan paniikkiin jos eksyn tai jtn. Mutta jos tästä nyt jotain tulee niin voin koittaa päästä paikalle, kenties vanilije tulee ja pelastaa...
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut