Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 16:23

Tampere, mikä täydellinen paikka <3

No sittenhän mulle ois kyytikin ilmanen koska isäni rullaa mut Tampereelle varmaan enemmän ko mielellään.
Puolikas sukumme kun siellä suunnin majailee *3*

Siellä sitten tuppisuuna naureskelisin teidän jutuille~
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Loka 2011, 16:24

mulla ei olis varmaan hirveen vaikeeta saada lupaa mennä tampereella, koska tultas ehkä VaivaisenLepakon kanssa samaa matkaa(jos sitä ylipäätänsä ees miitti kiinnostaa), mutta liikkua mä en siellä osaa.
Pappis

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 02 Loka 2011, 16:25

mutta ongelmana on se että jos sanon porukoille meneväni tapaamaan ihmisiä joiden kanssa olen keskustellut vain netissä niin ei onnaa

Hoh, mun iskä antaa mun tavata ihmisiä joitten kaa oon puhunu netis ^^ Tai no riippuu tietty. Mun pitää aina selitellä miten mä oon tutustunu niitten kaa, mikä niitten nimet on, minkä ikäsii ne on, onks ne tyttöi vai poikii jne.. Mut kyl se sit loppuen lopuks antaa (: Mut sit Tampereelle mä en pääsis matkustelemaan, kun se on niin kaukana (vaikka iskä mut veiski).. Tai no jos mä menisin sinne, nii näkisin kyl samal Milkaa >3 Ja voisin mennä yllätysvierailulle Janetenki luo, hohoho >)
Viimeksi muokannut Ventus-setä päivämäärä 02 Loka 2011, 16:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2011, 16:25

Minä voisin mennä siskon luo ja siinä rauhassa siskolle maksaa bensarahat, niin ehkä se kyydittäs mut Tampereelle, jos ei kertois äidille. Koska sisko ymmärtää silleen enemmän nämä minun asiani, kuin äiti. :| Tietty siskoni pitäisi varmaan tarkistaa, ettei kukaan mua kidnappaa... : D
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Loka 2011, 16:29

NO kun mun faija ei meinaa päästää mua ees hesaan mun kaverille, jonka meidän äiti tuntee ! Niin ei välttis onnaa tuon miitin kanssa, mutta koska Kitty on ninja niin Kitty voi ninjailla itsensä paikanpäälle ehkä
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2011, 16:30

Huomasin juuri, että Tampereelle meiltä onkin sellaiset 500 km matkaa, ettei taidakaan onnistua... (Y)
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2011, 16:30

*lisää tähän kaikki en osaa liikkua tampereella viestit*

No sehän hoituis sillä että minä ja joku muu oltais juna/Linja-auto asemalla kyltin kerta keräämässä TNF porukkaa kasaan. Nakitan vaikka Ivyn juna-asemalle ja itte linja-auto asemalle, jos linkulla joku meinaa tulla.

Ja jos miitti nyt ikinä järejstetäänkään, niin kai siinäkin tilanteessa voi jotenkuten vanhemmille selittää tilanteen täältä suunnasta, joskin puhelimella kommunikointi on niin suuri kynnys että saatte kyllä ennemmin itte selittää vanhemmillenne, ku oletta et minä niille soitan ):
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2011, 16:32

Paitsi jos... no katotaan nyt jos tämä järjestetään... : D Mutta olisiko se minä vuodenaikana? :D Keskellä talvea vai... syksyllä... odotetaanko skesään vai kevääseen... x)
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2011, 16:36

Uskon että kesä ois otollisin: Te koululaiset olisitte lomalla ja muutenkin ois helpompi si ulkona liikkua. Joillakuilla tietenkin saattaa olla töitä, joten varmaan se kumminkin pitäis viikonloppuun sijoittaa.

Anygays, ehkä tätä pitäis suunnitella järjestelmällisemmin jossain vaiheessa. Jos miitti pidetään, niin ehdottomasti pitää sitten organisoida se kunnolla ja yrittää ottaa huomioon kaikkien maalliset voimavarat ja tarpeet.
Lisäks nakittaisin jonkun kokeneemman mukaan organisointiin, kerta ittelläni ei oo muuta ku noob larppauksien organisoinnista kokemsuta.

Lol, mennään Tampereen sorsapuistoon larppaamaan TNFää <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Loka 2011, 16:37

Kesällä voisin koittaa tulla kevarilla =D
Ooon sitten semmonen halihullu että pelästytän varmaan ensimmäiset ihmiset pois miitistä sillä "KIVA NÄHÄ ANNA HALI !" Pelottavuudella jota ei juurikaan suomalaisessa kulttuurissa harrasteta.
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2011, 16:37

mikä on larppaus...?
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 16:37

Lol, mennään Tampereen sorsapuistoon larppaamaan TNFää <3

Poffereita!
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Loka 2011, 16:39

=D Ei juma voin kuvitella sen =DD
Larppaus on niinku et ollaan ite niitä hahmoja. Eikö ? Joku viksu saa selittää paremmin.
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2011, 16:41

minä pleottelen teidät maalaisjärjelläni, koska en tiennyt mikä on larppaus, mutta kiitos Kitylle, että kerroit. Aina oppii uutta. : D
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2011, 16:42

Live action roleplay. Larp. Roolipelaamista ja näyttelemistä sekotettuna, näin noobimaisesti selitettynä.

Wikipedia sivistää.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut