Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Pitää keksikä keino, että voin päästä Tampereelle, kun ei tekisi mieli pelkästään yheksi päiväksi mennä, niin ehkä voisin.. ei sentään. Mennään kuulkaas särkänniemeen... =_=
Larppia ois jokus kiva päästä kokeilemaan. Tosin mää olen niin ujo, että tuskin uskaltaisin saatika sitten kehtaisin heittäytyä sellaiseen täysillä mukaan.
Ette usko kuinka saatanallista on piirtää isoa robotin möhkälettä, joka on täynnä yksityiskohtia päästä varpaisiin *_____* Tämän kun saan tehtyä, niin sitten voin kuolla onnellisena~
Crim älä marise, minä mainitsin jo siitä Starscreamin päästä, ja olen hengissä. Ole nyt vain reipas ja jatka piirtämistä. Mullakin on tässä Kaksi isoa robottia ja itseni piirrettävänä! Jonka lisäksi pitäisi kai pari Autobotin pahasta piirtää myös -.-
Mä en ole koskaan pukeutunut mihinkään manga-hahmon asuun >.< Haluaisin kyllä, mutta käsityö taitoni ovat huonot, rahaa en jaksa kankaisiin käyttää (vaikka sitä löytyykin, hoh ), enkä mä oikein muutenkaan varmaan saisi, koska mun iskäni ihmettelee just näit kaikkii jotka pukeutuu silleen, eikä se hirveest niist tykkääkkään.
MINÄPÄS PIIRRÄNKIN PRIMUSTA! Tuli niin nostalginen olo eilen ja koska olen aina tahtonut piirtää primuksen, niin nyt toteutin tämän suuren aikomukseni. Ja vieläpä Cybertron sarjan tyylillä *3* Siltä puuttuu vielä toinen jalka JA SITTEN SE ON VALMIS!
Jestas Crim! Mikä teillä on ku rasitatte ranteitanne noin? ::D No jos oisin yhtä hullu jostain nii kyl määki tekisin noin paljon sen eteen :) Tosin jos miettii paljonko piirtää parissa päivässä niin.. no voi jeesus mun kaa ja miun selitykset! Nyt hiljennyn...
Eh, hehheheeh... Toi kuva =___= Voi luoja, eeeh, miten joku voi osaa ? Meeeh, mun mailmankaikkeus sortuuuh oivoih... Järkytys, hyvä, heeheheeh O__o Ei toi ole loogisesti mahollista, Crim teh mighty pro <3
Bwahaha, ylistäkää minua kerrankin! Minä niin rrrrrrrrakastan yksityiskohtaisten töiden tekemistä, kuten aiemmasta kuvasta saattaa huomata >;3 Loogisuudet hiiteen! Olen niin epälooginen valmiiksikin että huhhuh~
Mutta hei kiitos teille kahdelle ja kiitos myös siitä että saan jakaa epic arttiani muillekin kuin itselleni \o/
Crim.... Olen sanaton, en ole eläessäni nähnyt mitään tuollaista ja nyt kyllä nostit Transformers-artin uusille tasoille. Tääsä nyt juuri itse sain Megatronin valmiiksi... Onneksi Animated-hahmot ovat helpompia piirtää :D
Kaikista parhain osuus tuossa Primusissa oli tuo kaupungin piirtäminen sen päälle <3 Räpläsin tuota veljen primus figuuriakin jatkuvasti robotista planeetaksi ja toisinpäin kun piti hahmottaa kohtia enemmän~
Nyt vaan ootan sitten että Lotdow saa TF arttinsa tehtyä >83