Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2011, 20:07

It's ready! *3*

Värit puuttuu! Värittämään siitä!
Njoo, on se hieno. En osais, gj.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 20:10

JOS AKSU NIIN SANOO NIIN SELVÄ!
VÄRITÄN SEN! >8O
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Loka 2011, 20:18

Crim älä odota mitään ihmeellistä, muista että tämä on Animated tyyliä... :D

Ja koska olen "mallistapiirtäjä" niin tämäkin kolmikko on mallista. Paitsi minä olen hitusen kaunistetumpi versio X)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 20:22

Odotappa vaan Aksu! Vielä minä sinulle transformerit näytän! >B)

Mulle tuo animated tyyli ei ole niin tuttu niin tahdon ihan mielenkiinnolla täällä nähdä että millaista jälkeä olet saanut aikaiseksi Lotdow :3 Mää kun itse piirtelen tosiaan vaan armada tyylisiä botteja >8D
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Loka 2011, 20:30

Okei. Tässä on sitten muutama huomautettava asia:

-Megatronin pää on puolitahalteen läntätty Starscreamin siiven taakse.

-Minä olen samankokoinen kun Decepticonit, koska en halunnut tehdä mitään suurennuslasia alakulmaan ja sinne tikku-ukkoa jossa lukee: minä.

-En jaksa tehdä taustaa -.-

-Enkä varjostuksia...

-Enkä värittää, paitsi jos Aksu pakottaa. Muilta tämä ylikuningatar ei ota käskyjä.

Ainiin ja Crim, jos en olisi Cybertronin hallitsija niin jumaloisin sinua ;D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 20:34

Grrrrr~ B)

Ei mulla muuta~
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Loka 2011, 20:45

Hahha! :D

Piti tehdä oma Photbucket kun en voi aina ladata Agnan omaan mun kuvia. Korkea aika tehdä muutos siihen ja nyt on oma Bucketti, jee!

Lataan kuvan tuota pikaa, jahka saan itseni paperille --->
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 21:20

Onnea bucketin johdosta Lotdowille! \o/

Kauanko tätä sietämätöntä odotusta on vielä kestettävä ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Loka 2011, 21:34

Huonoja uutisia Crim ;__; Äiti käski nukkumaan ja sikä hävisi jonnekkin joten en voi ladata kuvaa vielä koneelle koska tarvin iskän kameran.

Lupaan että se ilmestyy tänne huomenna! Ja Cybertronin hallitsija ei koskaan petä lupauksiaan, sen voin vakuuttaa teille! (Aivan ja Decepticonithan eivät koskaan riko lupauksiaan -.-)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2011, 21:39

No voihan kihvelikahveliköhveli ;______;

No mutta huomenna sitten. Ehkä mäkin saan Primusille vähän väriä laitettua huomiseen mennessä. Nyt kuitenki Michael Bayn TF leffat kutsuvat \o/
Mutta öitä sinulle Lotdow, mikäli siis nyt sinne nukkumaat olet viipottamassa~ x)
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Loka 2011, 13:20

Ootko muuten Crim ottanu Hr. Primukseesi mallia tuosta wikipediassa olevasta kuvasta? Vai onko wikipedia ehtinyt jo ottaa mallia sinun kuvastasi? :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2011, 14:58

Herran asentoon katsoin mallia sieltä. Sitte improamista ja figuuria käyttäen sotkin kaiken lopun sotkun lähes tulkoon~ x)

aaaaa minua ahdistaa jättää ihana Iriador maalaukseni tuonne kuvisluokan armoille >: meinasin ensin aksun art trade dariusta alkaa maalaamaan mutta hillitsin sitten lopulta itseni *___*
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Loka 2011, 15:20

Crim on liian hyvä piirtämään. D: murmurmurr...
jaksoin vieläpä ajautua tännekin TNF:än puolelle, vaikka ajttelinkin rupeavani tekemään jotain aivan muuta... :D
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 03 Loka 2011, 15:24

Lotdow, olitko se sinä jonka piti piirtää ne hahmoset? Mul on huono muisti ::D
wolf jos tänne asti kerkesit ajautua nii ajauduppa vielä ropeen asti :D
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut