Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2011, 15:45

No Wolf eläs ny. En minä niin mestarillinen piirtäjä ole~

Tahdon takaisin maalaamaan ;_____; Ne punaiset maalit, aaaaaaaah <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Loka 2011, 15:51

Juu debby juu, vastasin juuri yhteen, toinen vielä vastaamatta : D
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Loka 2011, 16:18

Maanantai. Miksi olet niin raskas päivä. Kahvi tekis hyväää. En jaksa kumminkaan keittää. No, onneks huomenna vapaapäivä.

Miten ihmisten maanatai on menny?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Loka 2011, 16:24

Aika... huonosti sanoisinko. Koulussa oli vähän niin ja näin, meni nopeeasti, mutta ei ollut sitten hauskaa ollenkaan ja nyt pitäisi sitten ruveta siivoomaan, kun äiti niin tahtoo... (Y)
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2011, 16:25

Maanantai on kaikista päivistä kakoin.

Väsyttänyt koko päivän kun onnistuin saamaan viime yönä unta joskus lähemmäs kolmea vasta. Pyörin sängyssä levottomana kolme tuntia ennen kun tosiaan sain unta =___=
Sitten töissä, astelin oikein unisen näköisenä maikan ohitse, toivotin huomenta erittäin käheällä äänellä ja tämä katsoi mua pitkään silleen o.o .. No sitten menin koneelle, ehdin istua siinä ehkä tunnin toimettomana kunnes totesin että "tänään EI töitä" ja siirsin työpisteeni pimeimpään nurkkaan koko luokasta ja siellä onnessani maalasin ja sotkin taas vaatteitani~
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Loka 2011, 18:18

En meinannut päästä nousemaan sängystä ja koulussa olin kuin kuollut. Meidän surkea äikänopettaja veti yhden kaverini solmuun selittämällä että sunbstantiivit vastaavat kysymykseen millainen X.X

Ja kotona sitten vähän kokeisiin lukua mutta iskä lupasi että saan olla vähän koneellakin :) han okei maanantai että kamalampiakin on nähty.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 03 Loka 2011, 18:32

öhh.. kiva ite myööhästyi koulusta, kasi aamut on hankalia multa :D No kuiteski sain siitä sit sellasen varotuksen tapasen jutun ja sit oli koe joka meni ihan peppuun... mut eipä tuollane minua lannista :D mua lannistaa vaa se et on inspistä mutta laiskaa sellasta...
Demintty

ViestiKirjoittaja Demintty » 03 Loka 2011, 18:48

Voiku itekki pääsis tampereelle hampilääkäriin :3 se on mukavaa touhua<3
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Loka 2011, 19:05

Heräsin aamulla. Menin suihkuun. Pesin hampaat. Ajoin Tampereelle. Olin hammaslääkärissä. Ajoin kotiin. Söin ruokaa. Ajoin pajalle. Join kahvia. Piirsin mustekalan. Ajoin kotiin. Jäin kotiin. Olen yhä kotona.

Unohdit mainita, että jouduit Aksun hyökkäyksen kohteeksi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Loka 2011, 19:05

Mulla on iskä hammaslääkärinä kotona, enkä mielelläni kyllä enää mene sen vastaanotolle. Kaksi hammasta lähti viime kerralla niin että hups. -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 03 Loka 2011, 19:39

Yh, ylihuomenna hissan koe, enkä mä osaa mitään >.<
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Loka 2011, 20:22

Byyy, en koskaan tykänny koulun historiasta. Paitsi sen parin tunnin ajan ku keski-ajasta puhuttiin. Ja si oli taas tylsää >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 03 Loka 2011, 20:27

Mä tykkäsin historiast ku olin vitosel ja kutosel, mut yläasteen aikana se on käyny tosi tylsäks. Enkä mä Joonasta jaksa kuunnella. Se ja mun luokanvalvoja on ihan samanlaisii. Ne selittää yhtä sanaa miljoonalla eri tavalla ja sit jos vähänki liikkuu nii tulee varotus tai suoraa jälkkää. Varsinki Joonaksen tunneil >.< Hoho, mut emmäkää oo mallioppilas ^^
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Loka 2011, 20:29

Kansalaiset, kuvani on valmis! ^^

Julkaistaan pulinassa tuota pikaa, ja kaikille jotka ovat pudonneet kärryiltä Crimin ja minun Transformers-fanituksista, niin selvennän sitten hieman kuvan aihetta ;)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Loka 2011, 20:35

Mä tykkäsin hissantunneilla muinaisen Egyptin historiasta, ja keskiajasta, sekä Renessanssista, sit tyssäs.
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut