Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2011, 20:39

Luinko oikein offina ollessani että Lotdowin kuva on valmis!
olen kyylä *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Loka 2011, 20:43

I think so !

OOOO nom nom nom ! Tein pehmistä, nyt oottelen et se jäähtyy ja sitten NOM NOM NOM minä syön sen kaiken ! Hahhahhhahhahhaa Im so fat ass ! nom nom... nom
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2011, 20:48

Mulle pieni pala jooooko~ *3*
*koiranpentukatse*
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Loka 2011, 20:50

Hyvä on, saat lusikallisen, enempää ei heru ! No okei okei, ota toinen.
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2011, 20:53

*mussuttaa onnessaan* *3*

Enkö saisi vielä kolmatta *_____*
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Loka 2011, 20:59

Hmph, hyvä on tämän kerran, suu auki !
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2011, 21:02

YAY \o/

Vaikken mää kyllä mitään makeeta enää tarviskaan. Olen jo sokerihumalassa kuten pikkulapset konsanaan~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Loka 2011, 21:05

Mä taas oon sekoomassa =D Näen punaista ! Ei ei se sittenkään ollut vastaus, sitten ku koitan mennä foorumin päävalikkoon niin klikkaan aina vahingossa post replyä... Kohta mä oikeesti laitan vahingossa jotai randomii jonku onnettoman peliin =___=
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Loka 2011, 21:38

Tättäräräää!

Toivottavasti tuli oikea osoite, tämä Photobucket on vähän uusi juttu minulle :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2011, 21:44

Omfg tuo on hieno! Starscream <3
Just katoin kun Revenge of the Fallenis Megatron läimi Starscreamia *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Loka 2011, 21:46

Se tunne kun tajuaa näyttöä tuijottaessaan pyörittävänsä kohtuu menestyksekästä Roolipeli sivustoa.

JA TAAS HERKISTYY T_T
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Loka 2011, 21:47

Megatron muuten voi minun puolestani kuolla tässä "Transformers - Cybertron leaders vs. Autobots" sarjassa, koska kukaan ei läimi Starscreamia (Paitsi minä) niin kauan kun minä hallitsen D:< TIEDÄ SE MEGATRON!!! Seuraavaksi kuva jossa Starsceram läimii Megatronia, kjäh kjäh >8D

Mutta kiitos Crim, hienoa että pidit vaikka omasi olikin hienompi ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Loka 2011, 21:48

=DD Aws, Aksu herkistyy <3 Nuut
Hohoo ! Vähänkö hauska kuva =DD I like i like. Hyvin on mahutettu kolme heppua samaankuvaan, ittellä kun ei monen hahmon samaankuvaan laittaminen onnistu niin ei sitten yhtään !
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2011, 21:53

Tää on kyllä kiva ja aktiivinen paikka. Tykkään *3*
Aksulle siitä pienet!

Eläs ole vaatimaton Lotdow, tuo kuva oli pirun hieno!

Hyvä tässä on pelaa WoWia samalla ja tsillailla foorumilla. Porukat vääntää dungeoneja ja minä senkun followaan tyyppejä ja sitten kerään achievementit itselleni auttamalla ihan pikkuisen pää bossissa. Bwahahaa~
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Loka 2011, 22:03

Olen otettu ;D

Seuraavan kuvan kimppuun siis, ja aihe olikin jo mainittu >8D *mielipuolista naurua
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut