Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 04 Loka 2011, 22:33

No tou, en tosin itekkään oo juur koskaan kunnon Halloweeniä viettäny kun perheessä yks uskovainen joka repii perseensä jos puhutaan jotain halloweenistä =___=
Mut sitten ninjailen itteni aina Halloweeniks kaverille yöks ja biletetään siel
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 05 Loka 2011, 08:56

Osaan jo kuvitella tilanteen. "Halloween on pakanajuhla ja se ei ole alunperin edes Suomalainen ja siinä leikitään piruja ja muita pimeyden olentoja päläpäläpäläpäläpälä Jeesus on hyvin vihainen päläpäläpäläpälpälä....." "Entäs sitten Juhannus? Onhan sekin alunperin pakanajuhla." "No, muttakun se on Suomalainen, on aina ollut ja tulee olemaan ja nykyisin se on ihan kristittyjen juhla!" Ei ollut nyt tarkoitus loukata perheenjäsentäsi tai mitään, mutta itse olen törmännyt tämmöisiin tapauksiin.

Thrillerikin olisi melko huippu heittää kaveriporukalla halloweeninä, mutta edessä on pari mutkaa. A: En osaa tanssia alkuunkaan musiikin tahtiin. B: Mistä löytäisi 10 vapaa-ehtoista, jotka osaisivatkin tanssia musiikin tahtiin, paikkakunnalta jolla olen aivan uusi. C: Got no money for the costumes! D: Thriller on varmaankin todella puhkikulutettu tanssi-idea halloweenille.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Loka 2011, 09:30

Mistä löytäisi 10 vapaa-ehtoista, jotka osaisivatkin tanssia musiikin tahtiin, paikkakunnalta jolla olen aivan uusi.

Täältä.

Vedetään extremeet ja halloweenin sijaan biletetään Samhainia ja saadaan uskovaisten vihat päälle.
Tai si biletetään Kerkiä. Sadonkoruujuhla, mitä epäpyhää siinä on ):

Halloween ei todellakaan suomessa oo mikään kummonen päivä, mutta ei se tarkota etteikö sitä vois itte juhlia. Ideanahan ei ole pukeutua noidiksi ja tehdä kurpitsalyhtyjä ja keräillä karkkia ja bilettää, vaan muistaa tavalla tai toisella vainajia ja henkiä.
Joten kokot pystyyn ja muistelemaan, ettei rajojen kadottua henget teitä henkimaailmaan houkuttele >8U
Tai sitten voi vetää ihan tän amerikka style halloweenin. Krääsää ja koristeita, karkkia eikä oikeastaan tiedetä miksi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Loka 2011, 17:14

Onpas Pulina hiljentynyt vaarallisesti? Ruoesin selaamaan sivuja taaksepäin, jotta löytäisin viime kommenttini, se olikin tällä uusimmalla sivulla. :0
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Loka 2011, 08:58

Hiljentynyt pulina herätköön kun Crim palaa foorumille 3 tunnin yöunien jälkeen! WoW minkä teit .. en enää ikinä pelaa en >8( niinhän mä aina olen sanonut~
Kyttäsin jotain monsteria 6h putkeen TULOKSETTA!

Halloween. Mulla ei herää siitä muita ajatuksia kun yhdet halloween juhlat (semmoiset perinteiset mitä niiden kuvitellaan olevan) joissa olin kun olin ala-asteella vielä joskus. Piti pukeutua joksikin örrimörriäiseksi - useimmat otti sen tietenkin sillee "ihan tyhmä juttu tuun pellen asussa" mutta meitsipä väsäs ihan kunnon vampyyrin varusteet. Heitin ne niskaan, isä teki "ihanaisen" kasvomaalauksen minulle ja sitten bilettämään - syötiin karkkia, katsottiin leffoja ja jammailtiin pihalla pilkkopimeässä kera muutamien lyhtyjen. Eipä tuosta jäänyt paljoa loppujen lopuksi mieleen kuin että ilta oli huisin kiva.

Näin jaan taas osan lapsuudesta kanssani. Kellään muulla vastaavia tarinoita?
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 06 Loka 2011, 09:06

Nykysin vissii vampyyrin asuksi riittäisi, kun laittas vähä jotain meikkiä silmien alle, että näyttäis niinku ei ois nukkunu pariin päivään, tukka sojottamaan kohti kattoa ja glitteriä pitkin naamaa.

Anteeksi Twilight-fanit, mutta Edward Cullen ja muut nykyvampyyrit eivät vain satu mielestäni olemaan yhtä hemaisevia kuin vanha kunnon Dracula.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2011, 09:19

Anteeksi Twilight-fanit, mutta Edward Cullen ja muut nykyvampyyrit

Mä en edes kutsuis niitä vampyyreiks... ffs. NOSRERATU FTW

Twilight on kyl kumma ilmiö. Jotkut fanittaa sitä aivan saatanasti, toisen si vihaa samalla mitalla. Mut niin fanit kuin antifanit on ärsyttäviä, ku ne alkaa tunkemaan sitä omaa mielipidettään sivullisten kurkusta alas.
Ja sekin että vihataan Robert Pattinsonia koska vihataan Edwaaarttia, on ihan pyllystä. Robert ja Edward ei ole sama henkilö.
Ja sit ne meni Darren Shaninkin vampyyri kulttuurin raiskaamaan elokuvalla. En oo vielä ees uskaltanu kattoo sitä elokuvaa - vai onko niitä jo kaks kenties - koska tiedän et itken verta ja lapsuuteni kokee perseraiskauksen siinä samalla.

Elokuvat on pyllystä >: Prince of persianinkin menivät pilaamaan, imo >:

Eipä tuosta jäänyt paljoa loppujen lopuksi mieleen

Kyl siit jotain jäi kerta noin hyvin pystyit kuvailemaan omaa asustustas D:
Meil oli kerran ala-asteella halloween bileet koulun järjestämänä. Ilta viideltä hiippailtiin koululle mis oli si karkkia sun muuta myytävänä ja sinne oli rakennettu "kauhukäytävä" yhdelle pitkälle käytävälle. Mä vedin siellä lakana päällä, leikin aavetta (:
Eipä se kyl kummonen ollu, musiikki soi joko liian kovalla tai liian hiljaa ja siellä viihty tasa vartin, kun oli päässy käveleen sen "kauhukäytävän" läpi ja si takas kotiin.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 06 Loka 2011, 09:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Loka 2011, 09:19

Mitä sitä nyt itsekin seurannut olen noita vampyyri sarjoja mitä telkkarista tulee .. True Bloodia ja Vampire Diariesia .. niin ihan tavallisiin ihmisten tamineisiin ne pukeutuu kyllä. Eivät iske eivät sitten ollenkaan. Sekin olentolahko on viety niin uudelle tasolle, että jonkun Draculan pitäis oikeesti tulla puhdistamaan vampyyrien maine ja tulla heivaamaan sellaset tikun nokkaan aurinkoon.

Anteeksi Twilight-fanit, mutta Edward Cullen ja muut nykyvampyyrit eivät vain satu mielestäni olemaan yhtä hemaisevia kuin vanha kunnon Dracula.

NÄINPÄ! Viittaa selkään ja korkeaa kaulusta. Eleganssi matkaan ja menoks~

Kyl siit jotain jäi kerta noin hyvin pystyit kuvailemaan omaa asustustas D:

Kyllä, mutta itse tuosta illasta ei painunut pahemmin mitään päähän. Ei meitä siellä paljoa ollut, joku kymmenisen. Enkä muista kuin että siellä oli kolme pelleä ja yksi vampyyri MINÄ! Joka pelottelin kaikkia~
Mulla oli torahampaatkin! Ne loisti pimeessä. Ne on mulla vieläkin tallessa. Ihan punaiset HUULIPUNASTA mitä mulla sinä päivänä oli <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 06 Loka 2011, 09:39

Samaa olen itsekkin vähän katsonut, kun noita sarjoja on tullut. Omasta mielestäni hyvät tv-vampyyrit kuopattiin Buffy vampyyrintappajan mukana ja viimeisimmät leffavampyyrit sitten Bladen ja Van Helsingin myötä. Ja eiköhän Aksu kaikkien lapsuus pilaannu jossain välissä ja kunnolla. Itse ainakin olen hyvin hyvin pettynyt nykyiseen Frankliniin, joka on tehty 3d-animaationa ja samoin uusiin Pokemoneihin. Itse generaatiossa ei ole sinällään vikaa, mutta auta-armias mitä ne ovat tehneet sen piirretyn kanssa. Itsestäänselviä repliikkejä, typeriä välikommentteja, kamala dubbauskaarti, vähän väliä tapahtuu jotain todella naurettavaa, että ei tiedä nauraakko vai itkeäkkö sille ja Rakettiryhmää tungetaan jokaiseen jaksoon mitä vain näytetään(toistaan naurettavempien vempainten ja koneiden kanssa). Ja muutenkin nykylasten-ohjelmat(mitä nyt olen sattunut katsomaan) ovat järkyttäviä aivopesu yrityksiä ja sanottaisiinko, että liian "lällyjä". Ehkei kuitenkaan tarvitse olla ihan leikkaamatonta Hopeanuoli-tasoa, mutta kyllä vanhat Prätkähiiret ja Turtlesit saisivat pyöriä uudelleen töllöstä.

Nostalgiakriitikko Mohnake kuittaa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Loka 2011, 09:46

Frankliniin, joka on tehty 3d-animaationa

ONKO FRANKLIN 3D! *_____* No onhan ne nallepuhitkin nykyään semmosta 3D ripulia että huh huh~

Mäkin tahdon vahat kunnon turtlesit ja prätkähiiret ja transformerit (ennenkaikkea) telkkariin takas. Ja kaikki muutkin vanhat kunnon piirretyt. Aamusin tulee nykyää nii kuraa ohjelmaa telkkarista ettei niitä tälläisen ikuisen lapsen mieli voi yksinkertaisesti käsittää jos kuvaruudun eteen satun aamulla sopivaan aikaan itseni - tosin hyvin harvoin enää - raahaamaan.
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Loka 2011, 16:12

Pakko sanoa, tähän väliin, että itse en Draculasta piitannut, mutten piittaa Twilightistakaan suuremmin, kun se oli uusi ilmiö, se oli ihan hyvä, mutta ei enää. Eli voisinpa sanoa, että vampyyrit eivät kaikessa komeudessaan minua kiinnosta :D

Kuitenkin nuo lapsuuden suosikit, kuten Franklin ja mikki hiiret on pilattu turhalla tietokonekäsittelyllä. :( Ihan surettaa, kun kunnon maitopurkinkin kyljessä ei enää seikkaile se hieno lehmä, vaan sellainen inhimillinen lehmä, joka ei näytä lehmältä alkuunkaan. Sama mehukatissa... katin pää on suurempi kuin ruumis, ainakin melkein. Missä on kunnon mehukatit ja lehmät tuotteiden kyljistä. En minä tähän kehitykseen kyllä mukaan pääse.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2011, 17:09

FRANKLIN NOOOOOOOO

Hihi, taisin juuri tehdä TNF chatin. Pientä hienosäätöä ja voisi sen yleisölle avata....
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Loka 2011, 17:12

TNF chat... hmm... interesting. : D
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2011, 17:14

Tylsyyttäni sen väsäsin kun yleisö sitä aikoinaan vaati >:
Ny ku vielä oppis käyttään tätä...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Loka 2011, 17:20

CHATTI! Oh yay \o/