Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Loka 2011, 15:19

Niin, sitten kun olen vanha en tajuakaan enää niistä uusista tietokoneista mitään... jotain datasupressorXDP
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Loka 2011, 21:00

Ööh kaikkien nickit vaihtunu yhtäkkiä? Hullu juttu. Ite en tykkää moisesta, eihän väkee ees tunnista jos niiden nickit vaihtelee ja on muutenkin kivempaa kulkea sillä aidolla ja alkuperäisellä nickillä.

T. Vieläkin katkera AkumaTD:stä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 07 Loka 2011, 21:02

Itte ainakin halusin kaikessa yksinkertaisuudessaan muuttaa lyhyemmäksi tuon nickin Minttukitty=Kitty
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Loka 2011, 21:07

Samaa mieltä Agnan kanssa, ja tervetuloa kotia ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Loka 2011, 21:12

NO mutta kun AkumaTD oli jo niin vanha ja lol >:
OMG Agna on jo kotona?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Loka 2011, 21:17

Sí, Agna on jo kotona.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Loka 2011, 00:02

MUTTAKUN! Ja joo olen kotona ja ei, en ostanut sulle Aksu tuliaisia :( Oikeasti meinasin, mutta ajattelin ettet ehkä halua mitään turhaa turistirihkama-avaimenperää tai magneettia jossa lukee Barcelona.

Khitoss khitoss.

+ Nimen lyhennykset menee, mut kun vaihtuu nick kokonaan niin tulee sellanen fiilis ettei enää tunnista henkilöitä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Loka 2011, 10:45

Se on kyllä että välillä tulee semmonen "Hei joku uus tyyppi ! Mut mitä ihmettä, sillä on ton vanhan käyttäjän hahmot ? Aaah, se vaihtokin vaan nikkiä ..."
Mut kyllä siihen äkkiä tottuu..
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 08 Loka 2011, 10:57

Oe teretulemast takasi tänne kylmään Suomeen vaan Agna \o/

En itsekään ole nuiden nickien vaihtelun kannalla. Vanhat nickit jää helposti päähän ja kuten eilen chatissa huomattiin niin taisin sanoa useampaan otteeseen Templeriä Wolfiksi XD aijaijaij~ .. mutta elkää huoliko Crim ei koskaan vaihda nickiään!
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2011, 12:08

Yks major syy miks vaihdoin AkumaTD:n pois, oli se että kyllästyin siihen ku jotkut kutsu muo Akumaks....
IMMA AKSU NOT AKUMA >8U
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Loka 2011, 17:23

Ei minulla mitään tärkeää tähän väliin ole, mutta lisäsin uuden hahmon tuonne vieraskirjaan hyväksyttäväksi ja odottellessani Aksun siunausta tarkkailen sitä tiheään. Kuitenkin itse asiaan. Huomasin siellä jonkun uuden tulokkaan ja nyt ei ole tarkoitus mollata ketään tai syrjiä tai arvostella, mutta ilmeisesti oli jäänyt vähän huomiotta pyrkijällä säännöt ja oli myös skippaillut esittelyssään kohtia. Hieman huvituin lukemastani, mutta olin varmasti itsekkin melkolailla samanlainen aloittaessani roolipelaamisen.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2011, 17:27

Juu, Herra Frodolla taisi jäädä lukematta säännöt ja ohjeet kokonaan...

Ja mohnake, hyväksyin sen jo.
Joskin olen jo kertaan jos toiseenkin saanut jopa yksärillä viestiä "Mul ois uus hahmo odottamassa vieraskirjassa :DDD". En siitä suutu, mutta suoraansanottuna ahdistavaa että siitä ilmoitellaan. Hyväksyn ne, kun ehdin.
Päivittäin tarkistan vieraskirjan, mutta aina en ehdi esittelyjä lukea tai en yksinkertaisesti vain jaksa ajatuksella lukea niitä läpi, joten siirrän hyväksynnän myöhemmälle~

omonomonm uuniomenoita!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Loka 2011, 17:34

Tnf omaa aktiivisimman ylläpidon, ainakin niistä sivustoista missä pelaan/oon pelaanu, joten ittellä ei ainakaan tuu koskaan mitään tarvetta hoputella Aksua.

Nom nom
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2011, 17:45

Oma kehu haisee mutta kyllä. Joissakin ropeissa saa odottaa viikkoja, ennen ku saa hahmonsa ees hyväksyttyä.
Ho ho hoo.

OMonomon sipsejä. Ai mikä laihis?! Minä en massoistani luovu!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Loka 2011, 17:50

Juu en minä sitä, että kiireellä pitäisikään hyväksyä enkä tahtonut hoputella. Innostuneena sitä vain on joskus kyttäilemässä ja odottamassa, että milloin tapahtuu.
Mohnake

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut