Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2011, 17:56

Innostuneena sitä vain on joskus kyttäilemässä ja odottamassa, että milloin tapahtuu.

Tiedän tunteen. Mutta yleensä voi olettaa että viimeistään kolmen päivän päästä hyväksyn/hylkään hahmon~
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 08 Loka 2011, 20:36

Tnf omaa aktiivisimman ylläpidon

Tässä olen samaa mieltä Kittyn kanssa. Usein kun sitä hahmon hyväksyntää saa viikon jos pidemmänkin tovin odotella, niin minulla ainakin menee tavallisesti kärsivällisyys odottaa hidasta ylläpitoa (vaikka oikeasti olen harvinaisen kärsivällinen ihminen) ja samalla meneekin kiinnostus koko paikasta. Peräti jopa tekemästäni hahmosta. ;____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 08 Loka 2011, 20:53

Jotenki mulle tulee koko ajan mielee et Aksu näyttää iha tolt joka sil on nyt kuvana tai silt Housen kävelykeppi tyypilt :DD
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Dogster » 08 Loka 2011, 21:15

Aksun avatarissa pyörii Angry Video Game Nerd ;) Yksi parhaimmista youtubessa pyörivistä vanhojen pelien arvostelijosita, vaikka niitä ei pidäkkään tosissaan ottaa.

Kyllä, tunnistin henkilön jo pelkästä taustasta ja ASS huudahduksesta x'D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Loka 2011, 21:19

Aksu = AVGN. HOHOHHOOHOOO.
Salainen identiteettini paljastui. >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 08 Loka 2011, 21:29

:DD
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Loka 2011, 23:44

Nukuttaa, pitäisi vielä valvoa tuohon puoli yhteen, että saan katsottua CHUCK:in, koska siinä on sitten ohjelma Tempin makuun <3
Templer

ViestiKirjoittaja Mohnake » 09 Loka 2011, 01:38

Voivoivoivoivoi täällä ollaan ihan lässytystuulella, kun sijaiskotikoira tuli vihdoin ja viimein tänä yönä ja toine on nii heti rakastunu meihin ja tutkii asuntoa innoissaan :3 . Aivan ihana persoona tuolla.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Loka 2011, 14:18

Aksutar kirjoitti:Juu, Herra Frodolla taisi jäädä lukematta säännöt ja ohjeet kokonaan...

Se yks Paavo Pesusieni joka halus liittyä sillä Heikillä kerran oli kyllä hulvattomin tapaus ikinä. "Hänen isänsä oli haltia ja äitinsä vuorimuuli nimeltä Biutifulmjuul. Hänen isänsä oli mahtava kääpiösoturi. Heikki söi pieniä kiviä."
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Loka 2011, 16:16

Olen pahoillani, jos nickini vaihtuminen nyt vaivaa jotakuta...
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Loka 2011, 16:19

Pffft, se olkoon sen ongelma ketä se vaivaa ;D
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Loka 2011, 16:24

Yksinkertaisesti en vain kestänyt olla Wolf, koska se oli niin.. yksin kertainen. Sellainen, jota kaikki pystyivät mieluusti käyttämään, siis... en osaa selittää, mutta halusin omaperäisen nickin, sellaisen joka ei tulisi vastaan joka nurkan takana.
Yksikin tuli kyselemään, olenko yhdellä toisella foorumilla Wolf, 11 vuotta. =__= se häiritsi minua.
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Loka 2011, 16:30

Aaah, no uskon kyllä, se on tympeetä kun oma nick on jo kaikkialla käytössä, Minttukitty ja Kitty on ainakin mulla tähän mennessä ollu vapaita ^^
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Loka 2011, 16:44

Mullakin on yleensä ollu Agna aika hyvin vapaana aina, mutta joskus harvinaisissa tilanteissa se on varattu tai sit liian lyhyt jolloin joudun lisäämään perään 06 eli vuoden jona nick on keksitty ja jolloin syntyi URL-minä :D

Eli se on varmaan sit Agna 5v tai jotain. Oujeah.

MUAHAH VIHDOIN PELI FREDILLE JA EVELYNILLE KUINKA TÄTÄ ON ODOTETTUKAAN HOHOHOOOO <3 En ole fanaattinen. >:c
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna