Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Loka 2011, 13:13

Noniin, tuo kuulostaa hyvältä~ .. Eihän se maailma kertayrittämään kuitenkaan kaadu.

Pikaräätäleitä niinku mun äiti joka vetää ompelukoneella tuhatta ja sataa jos se jotain tekee, tai isä joka ompelee sormensa kankaaseen kiinni ilman että huomaa mitään <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Loka 2011, 13:16

Isäs on pro <3 Miten tuntuu et kaikkien isät on ommellu sormeensa joskus... Tai ainakin monen mun kaverin isät on niin tehny. Plus omani.

Yyy Ikäkriisi iskee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Loka 2011, 13:20

Joo se oli hieno kerta kun se tuli esitteleen sitä mulle oikeen että "hei katso sonja minä ompelin juuri langan sormeni läpi hehhehhee". Taisin valahtaa ihan kalpeeks ja kattoo sillee wtf ota se pois siitä hyvä mies *____*

Ei saa kriisit iskeä~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Loka 2011, 13:24

Muistan et meidän luokalla ku ala-asteella oltiin ni joku taneli meni ompelemaan useampaankin otteeseen sormeensa. ... "Vahingossa".

Iski jo, byyyyy.
Foorumikin lakkoilee. Byyyyyyy.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 12 Loka 2011, 13:30

On se taksvärkkipäivä mukava. Ei päästy minnekkää, joten iskä maksaa sen 15 euroo xP Miksiköhän oppilaskuntalaiset ei tee ite töitä et pääsis matkustelee..? 5 euroo näist meijän keräämist rahoist menee nimittäin niitten matkaan. Niin että mukavaa (:
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Loka 2011, 13:30

Hyi. Mulle riitti se että kävi se ihana ompelukone vahinkoni, sen jälkeen oon visusti pitäny huolen ettei ykskää neula ole sormiin pistäny >8(

Vanhukset. Ei iästä kannata stressata näin nuorella iällä!

LOL! Oudot taksvärkit teillä Ventus jos noin on~ o.O .. mikseivät omista pusseistaan pistä rahaa vaan keräyttävät muilta?
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Loka 2011, 13:33

KUN MINÄ OLIN NUORI NIIN MENTIIN ITSE MYYMÄÄN PINSSEJÄ JA MUUTA KRÄÄSÄÄ OVELTA OVELLE ETTÄ SAATIIN MATKARAHAT LUOKKARETKEÄ VARTEN KASAAN!

Ja se oli kivaa (:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Loka 2011, 13:38

NIIN MEKIN! URAKALLA MYYTIIN OMIA LEIVONNAISIA JA VESSAPAPERIA SUKKIA JA TIES MITÄ JA JÄRJESTETTIIN DISKOJA!

Hyvin tuli tuottoja aina~
Olihan meillä lukioaikoinakin samanlainen menetelmä, mutta koska luokkamme päättäjät olivat niin pyllystä niin eihän me loppujen lopuksi päästy lähtemään edes abiristeilylle kun eivät riittävän ajoissa ilmoittaneet minnekään että oltaisiin lähdössä. Että näin, jaettiinpa kerätyt rahat sitten, ja mitä niille rahoille tein? No tuhlasin tietty helsingissä kaikkeen krääsään~ *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 12 Loka 2011, 13:54

Sitä vähän mäkin Crimson, mutta tiedätkös vantaa on köyhä eikä koulullakaan ole paljoa rahaa maksaa noita hyväntekeväisyysmatkoja, joten meistä raukoista tehdään orjia ;(
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Loka 2011, 14:01

Silti on omituista että muiden keräämistä taksvärkkirahoista, jotka ainakin täällä menevät aina jonkin järjestön (punanenristi ja nämä) pusseihin, niin otetaan omaan retkeen osa. Eihän ne kaikki rahat tietenkään näiltä järjestöiltäkään mene sinne minne pitäs, mutta ei, en vieläkään voi käsittää miksi näin toimitaan teidän koulussanne~

Jos ei ole varaa mennä matkustelemaan, niin onko pakko mennä? Niin tylyltä kuin se vaan osaakin kuulostaa, mutta silti. Ei ole oikein tuommonen >:
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 12 Loka 2011, 14:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 12 Loka 2011, 14:06

Eiei ymmärsit väärin (: Katsos kaikki nää meidän hankkimat rahat menee just näihin hyväntekeväisyys juttuihin. Mutta viis euroa jokaselta menee siihen että oppilaskunta matkustaa semmoseen paikkaan missä ne myös tekee tätä hyväntekeväisyys juttua. Epäreilua on vaa se et meidän pitää maksaa se, eikä me ite päästä minnekkää
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Loka 2011, 14:18

Ahaaaa nyt ymmärrän kun sen näin sanot! Olinpas väärillä jäljillä. Mutta sittenpä tajuankin hieman pointtia tässä touhussa jos näin on asianlaita *3*
Mutta on tuossa siltikin vielä jotain sellasta, joka ei oikealta mielestäni kuulosta, nimittäin tuo että ne rahat niitten matkaamiseen tosiaan tulee muilta. Ja mihin ne rahat siitä menee? Matkustaako ne junalla tai bussilla jonneki? Hyväntekeväisyyttä VR:lle kampanja eiku~

Antaisivat vaan ne taksvärkkirahat sinne minne pitää ja kustantaisivat itse reissunsa jos pakko on matkata ja piste. Sitä mieltä minä olen x)
Crimson

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 12 Loka 2011, 14:30

Niin (: Ne 5 euroa menee oppilaskunnan matkaan kun ne menee johonkin köyhään maahan. Siellä ne on noin viikon ja sen ajan ne tekee siellä hyväntekeväisyyttä, en tiiä mitä, mutta sellaista ne meille selitti :o
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Mohnake » 12 Loka 2011, 18:16

Appiukko oli kerrankin mukava ja osti uuden läppärin laturin. En tiedä kuinka kallis oli, mutta tästä löytyy eri merkkisiin koneisiin erilaisia päitä ja on myös iPodin, kännykän ja sitten myös jonkun ihmeellisen laitteen latinkipäät. Ja ainiin tuon saa myös kytkettyä auton tupakansytyttimeen.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Loka 2011, 22:46

Vallan ihastuttava appiukko sinulla, Mohnake.

Uuuugh, tuntuu että en tuu pääsemään ekalla kerralla läpi teoriasta.. But wish me luck, tomorrow we will see
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut