Kysy hahmoilta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Loka 2011, 23:52

Öh.. Koulu esitelmien aikana, ja muutenkin rehtorin edessä kerran kun koitin selittää miksi ikkuna oli rikki ja itsehän en sitä ollut tehnyt -.-

Oletko koskaan nähnyt unta luokkalaisesi tytöstä/pojasta?Tai töissä olevalla jnepp?
Demintty

ViestiKirjoittaja suskari » 16 Loka 2011, 11:08

Demintty kirjoitti:Öh.. Koulu esitelmien aikana, ja muutenkin rehtorin edessä kerran kun koitin selittää miksi ikkuna oli rikki ja itsehän en sitä ollut tehnyt -.-

Oletko koskaan nähnyt unta luokkalaisesi tytöstä/pojasta?Tai töissä olevalla jnepp?

//offia: Tuota.. Demintty täällä olisi tarkoitus vastata hahmojensa suilla kysymyksiin, eikä omasta.. Kuten näin:

Kalma: ..ihan kaikille tiedoksi en ole ikänäni käynnyt koulua, joten en todellakaan ole. Enkä käy töissäkään.
Rocky: ..en
Raban: En ole koskaan käynnyt koulua, enkä töissä
Acom: Hmm, kyllä silloin joskus kun koulua kävin eräästä tytöstä =^^`=

Suosikki leivoksesi?
suskari

ViestiKirjoittaja Demintty » 16 Loka 2011, 11:45

//Ei helkkari, sekotin noi aiheet keskenään -.-' tätä mun tuuria, ja varmaan sit oon vastannu hahmosillani sinne minne mun pitäs vastata,mut jos antaisitte tämän kerran anteeksi? :3//

Lolisa: Tykkään ehkä eniten.. sitruunaleivoksista? Sellaisita pienistä Muffinsin tapasista..
Clarina: En tykkää hirveenä makeasta joten joku suolainen piirakka, jos sitä lasketaan leivokseksi..
Najadi: En ole koskaan maitanut minkäänlaista leivosta.

Oletko koskaan ollut todella pahassa jamassa, niin pahassa että olisit voinut ihan helpostikkin kuolla?
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Loka 2011, 11:58

// Your sins shall be forgiven, young one //

Black, Nimue, Alf : ... Kyllä, monestikin.
Lily: EN! Tai no.. kyllä.. Tosin isäni mielestä se on jo vaarallista, että teen käsitöitä terävien objektien kanssa. Ihan kuin pistäisin sormeni ja vaipuisin koomaan, hah!
Harald, Constantine: Monesti! Anna kun kerron sinulle tämän kymmenen vuotta takaisen tarinan, kun olimme joukkoeni kanssa----
Kali: Olen kuollut monesti ja aina palannut henkiin! No melkein.
Aran: En onneksi.
Art: Muutaman kerran...
Ada: .. Eeen oikeastaan.

Uskotko jumalaan/jumaliin? Jos et, niin mikset?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 16 Loka 2011, 13:22

Demintty kirjoitti://Ei helkkari, sekotin noi aiheet keskenään -.-' tätä mun tuuria, ja varmaan sit oon vastannu hahmosillani sinne minne mun pitäs vastata,mut jos antaisitte tämän kerran anteeksi? :3//

//offia: kyllä saat, vahinkoja sattuu yhdelle jos toisellekkin :3//

Kalma: En, koska se on vain ihmisten keksimää hömppää ja satuilua.
Acom: No ehkä hieman
Zara: Jumala? .__.
Raban: Vähän
Rocky: en oikeastaan, mutta en kielläkkään Jumalan olemassa oloa

Mitä tekisit jos ovellesi olisi yön aikana tullut kori johon jätetty pieni haltia/ihmis vauva ja viesti jossa tuosta pyydettäisiin pitämään huolta?
suskari

ViestiKirjoittaja Demintty » 16 Loka 2011, 13:49

//Thank you :3//

Lolisa: Säikähtäisin ja luulisin ensin että tämä on pilaa, mutta ottaisin varmaan haltia vauvan huostaani, ehkä jopa niin kauan että vauva olisi iso..
Clarina: Yllättyisin ja ottaisin vauvan sisälle ainakin yöksi ja rupeaisin seuraavana päivänä luultavasti etsimään vanhempaa joka voisi pitää vauvasta huolta..
Najadi: Miettisin hetken tuijottaen vauvaa ja ottaisin sen sisään, pitäisin ehkä vähän aikaa koetuksella, että pystynkö pitämään vauvaa, mutta ehkä antaisin myöhemmin pois

Mitä tekisit jos olet tulossa kotiisi päin, mutta se onkin poltettu, ja kauempana näkyy joku joka voisi ehkä olla talosi polttaja?
Demintty

ViestiKirjoittaja Onzki » 16 Loka 2011, 19:09

Eveline: Voi... Kirkuisin, ja ottaisin selvää onko tuo kauempana oleva polttanut taloni, ja jos on, potkaisisin, ja kovaa:3
Erin: Olisin todella vihainen, ottaisin selvää onko tuo joku polttanut taloni, ja jos on, keihästäsin, ja söisin aamu/iltapalaksi....

Jos sinulla olisi lemmikki, ja joku tappaisi sen, mitä tekisit
Onzki

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Loka 2011, 11:07

Haru: Itkisin aivan kamalasti. Kostaisin varmasti..
Raven Rhine: Eiii!!! Nii-chaniahan ei tapeta! Jos se kuolis mä varmasti tahtoisin tappaa sen tappajan. Sillä Nii-chan on mulle rakas...
Misute: Olisin surullinen ja tekisin varmasti haudan sille. En koskaan unohtaisi sitä. Olisin varmaan katkera.

Hos sinulle tärkeä henkilö pettäisi sinun luottamulsesi mitä ajattelisit?
Nya

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Loka 2011, 11:23

clarina: antaisin kuitenkin sille ihmiselle mustelman poskeen sitten en kait ajattelisi mitään muuta kun: mikä idiootti, hän ei saa nähdä minun itkevän...
Lolisa: vetäisisin miekat esiin, olisi lähellä tappamista, mutta en tappaisi kuitenkaan, ja en ajattelisi mitään muuta kun; Miksi teit noin?
Najadi: En ajattelisi mitään, yhtään mitään, olisin niin pettynyt ja lähtisin vain pois, nopeasti

Mitä tekisit jos löytäisit kumppanisi/hyvän ystäväsi sinun ruokakaapilta mussuttamassa ainoita ruokiasi, juuri kun sinulla on heikko rahatilanne?[/i] :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 24 Loka 2011, 11:55

Yoshi: O.O Menisin mussuttamaan sen kaverin ruokia enkä jättäisi sille yhtään
Felix: Mussuttaisin sitä kaveria
Hime: Pakottaisin sen ostamaan mulle lisää ruokaa
Keiko: Mussuttaisin niitä sen kanssa

Mitä tekisit jos joku läheisesi tappaisi jonkun toisen läheisesi?
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Nya » 25 Loka 2011, 09:48

Haru: järkyttyisin. Olisin ihan sokissa mut tappaisin kai lopulta sen tyypin demonipuolellani..
Raven Rhine: En mä tahtois ainakaa olla sen kans enää. Menisin puukon kans heilumaan sen eteen ja haluaisin vahingoittaa sitä.
Misute: puraisisin sitä ja söisin sen suihini!

Mikä on lempipuuhasi ja pahin mokasi.
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Loka 2011, 12:03

Iriador: Luonnon rauhassa oleilu, rakastan sitä. Pahin mokani? Ehdottomasti se kun lähdin nuorena perheeni luota sanomatta sanaakaan.
Delathos: Lempipuuhani on ehdottomasti toisten nöyryyttäminen. Mokani? Minä en mokaa koskaan!

Voisitko jakaa asuinsijasi jonkun toisen kanssa?
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Loka 2011, 14:46

Lolisa: Tottakai! En nyt töykeäkään voisi olla...
Clarina: Mitäh?! En koskaan, tai no riipppuu vähän..
Najadi: Kotiini voi kyllä tulla, mutta huonopuoli on vain se, että minulla ei ole sänkyä missä voisi nukkua..

Mikä on pahin lause mitä olet päästänyt suustasi?Antaa kuulua.
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Loka 2011, 19:44

Lelaca: En minä sano rumasti... Ehkä se kun käskin toisen painua suohon.
Morna: AHAHAHAHAAA! Teidän olisi pitänyt nähdä sen yhden typeryksen ilme, kun sanoi että ****** ****** ***** *****!
Varnefindon: Mitä Morna sanoo, sen minä sanon. Valitettavaa.
Horthein: Sinä olet mitätön houkka jolla ei ole kunniaa, enempää teidän ei tarvitse tietää.
Randy: Haista sinä demoni ***** ja ***** ja teen sinusta ***** jahka saan sinut taas kynsiini. Jotenkin noin se meni.

Oletko koskaan puhunut läheisestäsi pahaa selän takana?
Viimeksi muokannut Lotdow päivämäärä 26 Loka 2011, 15:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 26 Loka 2011, 12:04

Haru: Ei tulisi mieleenkään. Enkä ole puhunu.
Raven Rhine: Minähän puhun vähän kaikista kaikkea, mutta en puhuisi pahaa hänn seökämsä takana.
Misute: Jaa-a ehkä tulevaisuudessa... Se oli ihan vitsi.

Mitä tahdot joululahjaksi?
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut