Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 18 Loka 2011, 19:56

Hieno runo Templer! :D JA onnee Mohnikselle :)

Onko Ventus ja Nya samas koulus? :D No kuiteski onko sillä väliä et toisella on enemmän viestejä ku itellään?
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 18 Loka 2011, 20:31

Joo ja Niki myös. Ollaan samal luokal :> Ja joo ei siin oo mitää välii, mut Nya onki vaa tommonen ihme tyyppi :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Loka 2011, 21:01

Mitäääh ? Niki,Nya ja Ventus samalla luokalla ? Jänsää, tietääkö joku teistä sitten mihin Niki on täältä kadonnu ? Kun yks päivä tuli silleen APUAAH ! Unohin totaalisesti sen meijän pelin ja juoksin ettimään sitä ja huomasin et se ois Nikin vuoro vastaa, mut se on vieras ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 18 Loka 2011, 21:07

Ihmettelinki ku kaikki tuli suunilleen samaan aikaan :D Ja muutenki saman olosia ootte ja hahmot myös ;D
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 18 Loka 2011, 21:08

Joo siis katsos Niki on kuunnellu kuullokkeilla musiikkia ehkä vähän liikaakin, niin nyt sillä on menny korvat sillee oudosti et sielt kuuluu piipitystä. Niin sit sen takii se pitää vähän taukoo koneesta ja tämmösistä mikä sais sen pään särkemään or something. Mut en tiiä.. Kyl se varmaa pian taas tännekki tulee roolailemaan

Ja Demitty. Öh.. Saman oloisia :D Jos nyt näin suoraan sanon, niin Nya ja Niki ovat näitä enemmän hikarimaisempia tyyppejä, kun taas mulla menee vähän huonommin. Sit Nya on vähän väkivaltanen (ei nyt ihan), Niki on näitä meijän "gangstareita" ja mä olen tämmönen kiltti pieni enkeli (toi meni jo valehtelemisen puolelle) :D Mutta ei me nyt ihan saman oloisia olla, vaikka kaikki kolme ollaankin ilkeitä, itserakkaita ja tyhmiä :D Hoho.. Älkää kertoko Nikille tai Nyalle, ne on pelottavii >.<
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Loka 2011, 21:55

Ehkä mun pitäis nähä teijät, mutta en sais millään, siis vaikka kuinka yritän, en saa Nikistä enkä Nyasta kuviteltuu mitään pelottavaa =D The only one we should fear is Aksu, she is everywhere !
Kitty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 18 Loka 2011, 22:06

Saisit sydän kohtauksen jos näkisit meijät :D Vaik voishan sitä joskus ^^ Mut siis.. Et tietenkään saa kuviteltuu niist ilkeit, mut mä tunnen ne :D Niki ei nyt niin pahis oo, mut Nya.. :D Se hakkas mult herran ilmat pihalle O.o Mut se oli sillo vuonna nakki. Ja sit ku se juoksee. Se on lyhyt ja laiha, mut silti jos se juoksee päin nii tulee heti semmonen pakokauhu. Ja jos se juoksee takaapäin ja tökkäsee kylkii.. Hurr :D Sit se tekee kaikkee muutaki pelottavaa, mutta sisimmissään se on kiltti tyttö (ei kyl). Se kyl lukee nää huomen mut ihan sama :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 18 Loka 2011, 22:09

No en kyllä minäkään pysty kuvittelee mut ku näin Nyan täälä ekana sit ku näin Nikin nii ajattelin et Nya on vissiin vaihtanu nimeään O.o ja sit ku Ventus tuli tänne nii ajttelin et se on taas vaihtanu nimeä ja nyt vihdoin tajusin että se ei ookkaan yksi ja sama henkilö vaan kolme eri tyyppiä -.- mun aivot *piippausta*

Aksu is soooooo evil! 3:) tunnen itseni enkeliksi Aksun seurassa 0:)
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Loka 2011, 22:11

No mun "kaverit" nakkeli mua kutosluokalla niskalenkillä asfaltille, ja kerran vedettiin yhen tuulian kanssa kunnon nyrkkitappelu (kädet oli melkeen nyrkissä) Joten, ei kuulosta pelottavalta =DDD Ja kyyyllä me joskus saatetaan nähäkkin =D Esim ensikerralla kun avaat yöllä verhot, im there, if Aksu doesnt get first.
Kitty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 18 Loka 2011, 22:14

Joo ei se kirjotettuna pelottavalt kuullosta mut jos sen kokee ja on kuolemaisillaan eiku.. :D Hoho mulla ei ole verhoja mun huoneessa :D Mut nyt kyl tekee mieli tavata teidät :o
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 18 Loka 2011, 22:16

No tuo juokseminen ja tökkiminen ei oo mitään verrattuna meiän kouluun tai Kityn :DD No kuiteski alaasteellahan se oli ihan rauhallista touhua mut ku yläasteelle tultiin nii huh! Koko ajan reksin pitää olla välkällä jututtamassa poikia, jokseen enimmäkseen kuiteski 9 tyttöjä.. Aina toinen työntää toisen naamaa asfalttia(en osaa kirjottaa) kohti ja hakkaa ku toinen koittaa avuttomana potkia -.- okei sitä ei tapahu kuiteskaa muutaku harvoin viikossa kerran mut silti jos tappeluita on niin sellasia ne...
Demintty

ViestiKirjoittaja Demintty » 18 Loka 2011, 22:19

Niin ja Kitty kantsii tulla äkkiä mun ikkunan luo niin avaan verhot ja sälekaihtimet, jos siis tiiät osoitetta :D No jossain täälä lähellä merta kuiteski niin eiköhä löydy? :D Ja no sori jos laitoin toisen viestin heti omani perään ku en tajunnu et voi muokata -.- ja kirjotin jo nii en jaksa lähtee muokkailee enään :D olen laiska, ei voi mitään.. No niin käyn avaa ne verhot ja näkyykö mitään? Ei ainakaan vielä, missä viivyt?
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 18 Loka 2011, 22:23

Ei se hirveän kamalaa olekkaan mutta joo :D Onneks meijän koulus ei oo ihan tollasta :o Tai no kerran mä jouduin tappeluun yhen pojan kaa. Se löi mua naamaan kahesti ja alko silmän alta ja huulesta valua verta xP
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Loka 2011, 22:27

Auts, kivuliaan kuulosta. Ite oon semmone mölli että onnekseni pärjään aina suhteellisen hyvin noissa tappeluissa ja kun siltä toiselta osapuolelta menee aina hermo ku rupeen vaan repeileen sen hätiköidyille vihan purkauksille ja säälittäville yrityksille satuttaa mua (korkee kipukynnys) Ni sit ne vaan poukkoilee ku päättömät kanat ja ne on helppo vetästä kenttään.
Kitty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 18 Loka 2011, 22:32

No mä olenkin tämmönen pieni heikko lapsukainen jolla on kaiken lisäksi traumat xP Että en mä hirveesti tommosissa pärjää
Ventus-setä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut