Kirjoittaja Nya » 19 Loka 2011, 10:25
Nya is here and want hit you all! Jaahas! Ventus siis juorus musta!! Ne jutut meistä oli iha hölypölyä! Mä olen sellanen ehkä hitusen väkivaltanen, mut en hakkaa ketään. Mut kyl mä osaan olla melko pelottava omalla tavallani. Niki taas ei ole sellanen gansteri tai mitään sellasta! Se on kiva tyyppi, jota on sika kiva kiusata! (Muhahhaa Niki saa kärsiä!) Mut jos katotaan menneeseen siis mun. Nii oli tosi väkivaltanen. Löin vähä väliä ja pojatkin pelkäs jajuoksi karkuu. Viitosel löin yht poikaa päin pläsiä, nii et koko loppu päivän näky hieno punanen käden jälki. Nykyään olen sellane kiltti ja rauhallinen, ehkä joskus sekoilen vähän ja härnään kaikkii!! Ventus on ihan seko tääl, se juoksee hippaa, nauraa iha sekosti ja muutenkin sekoilee koko ajan! :))
Niki on se kylmä kalle meistä. Joskus se kiroo toisii ku meluaste nousee liian korkeelle. Vaikka mä oon pieni ja kevyt on mussa melkosesti voimaa. En itse osaa arvioida voimiani joten joskus tulee kovaa ja vauhdilla. Yleensä tuijotan tyhjästi eteen päin ja olen omissa maailmoissani. Yleinen tapa mulle. Lisää Nikistä! Niki on tosi kiva tyyppi ja kuuntelee musaa paljon, enää se ei kuuntele yht paljo ku on se piipitys. Se on huumorin tajunen ja hauska tyyppi. Mut ku se huutaa se huutaa kovaa, (mä säikähdän aina) ;) Viileä tyyppi se meistä kolmesta on. Ventus on kiva vaikka välillä sekoileeki. Mä raahasin ne molemmat tänne pelaa mun kanssa. Mä sain ne molemmat myös kiinnostuu mangasta.
Varokaa vaan Nya aikoo vetää jok ikistä lättyyn jos joku kiusa mun kavereita! (Okei en ihan kaikkii..)