Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 22 Loka 2011, 15:08

Ahaa :DD Meillä alkaa kaikkien nimet P:llä, paitsi äidil ja isäl :D Äidil alkaa Z:lla ja iskäl D:llä. Ja mä tiiän et kaikkii kiinnosti :)
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Loka 2011, 17:10

Ei muuta. *asettelee monokkelia* Jep. "MIKSEI TÄLLÄ SAA OLLA KIMALTELEVAA KRUUNUA JA MIKSEI TÄÄ SAA OLLA VOITTAMATON! Ja mitenniin tää ei oo voinu osata kävellä korkkareilla jo kaksivuotiaana ja mitenniin tää ei voi yhellä tassunhuitaisulla tappaa koko karhuarmeijaa?!"

Zetalla ja Deellä? Ihanan eksoottiset kirjaimet. Tykkään kaikista ei-niin-tavallisista nimistä. Plus omastani. Hoho.

Infopläjäys: Lotdowista meinasi tulla aluksi Lisalotta tai Liselotta mutta alkuliite jätettiin pois.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 22 Loka 2011, 17:28

No ei ihme ku ne on "eksoottisia", koska me ei olla Suomalaisii :> Tai no mä ja mun pikkuveli ollaa synnytty Suomes, mut iskä, äiti ja isoveli on syntyny Iranis :P
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Loka 2011, 19:06

Ahaa! So cool. Itse oon ihan suomalainen vaikka eriskummallisen sukunimen omistankin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 22 Loka 2011, 19:38

Mullakin on eriskummallinen sukunimi, tosin Iranis se ei nyt hirveen kummallinen oo :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Loka 2011, 21:08

Hmmm... Saanenko udella?
Njaa... utelen silti, mutta miksi vanhempasi muuttiivat suomeen? Tai siis oliko asialla jotaikin erikoistakin kuin vain by the way ajatus "Mennäänks Suomen maahan?"

Tiedän, että olen kauhea ihminen kun tällälailla utelen ja vastaaminen ei ole pakollista tietenkään ::D
Templer

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 22 Loka 2011, 21:40

Noh.. Tuotatuoa.. En oo varma.. Kai ne vaa oli sillee et mennää Suomeen :oo Yks syy kyl olis iha selvä, mut sit se tapahtu paljon aikasemmin nii ei se varmaa oo se syy

Mut oon kyl aika ilone et asutaa tääl. Muuten mul ei ois näit mun nykysii kavereit, en osais suomee, joutuisin menee Iranilaiseen kouluun (tai kyl mä täälki mut vaa kerran viikos ja se opettaja on tosi kiva jnejne), eikä mul olis siel mitää kunnon nettii jne :P
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Loka 2011, 22:44

Mikään Lisalotta oo... Mä tykkään eksoottisista ja tarkotuksellisista nimistä (Agna tiedät mitä tarkoitan!)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Loka 2011, 23:21

Ummm... Joo! (Not understanding.)

Taaskin meno on ollut täällä aika huikea. Me, Ventus-setä ja Templer ollaan ainoat hengissäolevat näemmä. Misä kaiki ola! Ei teillä voi olla IRL-elämää. Se olisi jo liian paksua. Ja vielä syyslomaviikon viikonloppuna.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Loka 2011, 23:25

Hienoa! (U stupid! I mean like tähtikiljaisu and megajuopunut and tiesulku... -.-)

Ja Agna jälleen agreed. Sentään Ventus-setä ja Templer on paikalla.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 22 Loka 2011, 23:34

No mulla kyllä meni syysloma jo viikko sitte :D Mut jos tää paikka kuolee nii mä kuolen. Konella on nykyään aika tylsää.. Vaihtoehtona olis tietty kouluun panostaminen, mut ei se hirveest houkuta, vaik oonki luvannu itelleni et aijon nostaa mun numeroit :P
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Loka 2011, 01:07

Meikäläiseltä osas kyllä syyä syysloma oikee kunnolla aikaa kun sinne helsinkiin pompin. Ny on nii väsyny olo kun tuli bailattua ja riehuttua siellä, ettei varmaa tekis maanantaina mieli nousta töihin ollenkaan *____*

Mutta huomenna Crim tekee paluun foorumille! Viimein! Joku, potkikaa inspiraationi kohdilleen takaisin - se oli käsky *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 23 Loka 2011, 10:39

Kauheesti täällä on taas pölisty ja laiskuuttani en viitsi lukea väliinjääneitä sivuja. Ei mulla muuta, jatkakaa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Loka 2011, 13:53

Oon monesti ajatellu itekki lukea noi aikasemmat jutut et mitä on meneillään, mutta eipä oo tultu luettua... Selittäiskö joku lyhyesti mitä on menoillaan? :3 jos ois joku toosi kiltti :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Loka 2011, 14:47

No siis lyhyesti:

Agna on marissut kun kaikki on viikonloppuna menossa, tänne tulee kohta Agnan uusi hahmo,ollaan puhuttu veljistä ja siskoista, sitten siitä millaisista nimistä me pidetään, sitten ihan yks kaks pyyhin Agnan viittaa pölyhuiskulla!

Aivan.... Siis nyt ollaan puhuttu siis siitä millaisista nimistä me pidetään
:)
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut