Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Tiuku » 24 Loka 2011, 20:05

Uutena otuksena mie ajattelin tulla katselemaan vähän offi-puolellekin että mikä meno täällä on. Hei siis kaikille, olen Tiuku. o/

Ja kyllä, tulen syömään suklaan ja kaiken muunkin. ^^ Kamalaa elää nälässä mutta omaa syytä kun unohdin töiden jälkeen käydä kaupassa enkä enää jaksa lähteä.
Tiuku

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Loka 2011, 20:10

Tervetuloa sinulle Tiuku, toivottavasti nähdään offin puolella useamminkin ja ehkä myös myöhemmin pelien merkeissä! \o/

Tule syömään suklaat! Parempiin suihin joutaisivat tuosta pois~
Crimson

ViestiKirjoittaja Tiuku » 24 Loka 2011, 20:17

Laita miulle ne postiin? :3 Kovin on munchies, nään varmaan unta minttusuklaajätskistä ja kaikesta muusta superhyvästä.

Btw tietääkö kukaan mistä saa niitä tosi kestäviä saippuakuplia? Oon ihan rakastunut niihin mutta en löydä mistään Tiimarista tai vastaavasta hilpehööri kaupasta O.o
Tiuku

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Loka 2011, 20:21

Terve Tiuku!^^ Samat sanat Crimin kaa!
Mitäh?! Saanko minäki suklaata? Oon ollu nii kiltti ja viaton! :D

Saippuakupliin en oo kovin erikoistunut O.o puhaltanu viimeks varmaan 11 vuotiaana...
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Loka 2011, 20:22

Juu laitan! Ja osoite oli?! >;3 Deminttylle puolet levystä!

Saippuakuplat on ihania! Niitä mistään tiimareista tai kaupoista osteta, saippuakuplalitku tehdään itse! Pistät vettä ja astianpesuainetta sekaisin, sitten puuttuu enää se rengas sydeemi millä niitä saa puhallettua. Toimii varmasti!
Crimson

ViestiKirjoittaja Tiuku » 24 Loka 2011, 20:27

Mut mut mut ne superuber kestävät kuplat mihin voi koskea ja kaikkea? O.o Näin kesällä puistossa kun joku puhalteli sellaisia ja oon siitä asti ollut ihan pakkomielteinen asiasta. Oikeesti jos löydän jostain niin varmaan rakennan niistä talon.. saippuakuplaiglun <3

Ja kiitos tervetuliaisista kaikille. Rawr. ^^
Tiuku

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Loka 2011, 20:30

No mun osote on: Jossain huitsinnevadassa kalajoella, että näin :D

Ja jos se joka puhalteli niitä nii oliki teheny ite ne kuplat ja laittanu johonki tavalliseen saippuakupla astiaan, siinnä ois enemmän järkeä :)
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Loka 2011, 20:32

Niitä penteleitä! Muistan kun nuorempana kavereiden kanssa oltiin ihan innoissaan niistä. Taidettiin jostain markkinoilta ostaa niitä hirvee läjä, että saatiin sitten pidemmän tovin puhallella niitä. Säälipä vaan, etten tiiä mistä moisia saattaisi ostaa nykyään. Ties kuin kalliitakin ovat. Meitsi tyytyy astianpesuaineisiin jos tahdon saippuakuplia tehdä! >8O

SAIPPUAKUPLAT (Kauniit ja kestävät kuplat)

* ½ dl astianpesuainetta (Fairy, Daily)
* ¼ - ½ dl glyserolia (apteekista)
* 2 - 5 dl vettä
* (1 tl tomusokeria tai hienoa sokeria)

OHJEET: Sekoita kaikki aineet varovasti yhteen niin, että seos ei vaahdotu. Tällä ohjeella teet erittäin kestävät ja lisäksi värikkäät saippuakuplat. Mitä vähemmän vettä käytät, sitä sitkeämpiä kuplista tulee.
VINKKI: Puhallustikun saippuakuplia varten voi tehdä itse vääntämällä rautalangasta.

Tämmöstä nopealla googlailulla. Tekee nyt itsekin mieli testaa, että millaisia kuplia tuolla ohjeella saisi aikaiseksi *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Tiuku » 24 Loka 2011, 20:41

Meikän osoite on nykyisin Helsingissä mutta saattaapi vaihtua Treelle pian. :>

Ja mie muistan kans mainoksia niistä kuplista jostain ajalta dinosaurus mut en tiedä mistä nykyään saisin ostettua.. Ui ui, tahtoo hetipaikalla kokeilla mitä tuosta reseptistä syntyy <3 (miun onnella ne vaan räjähtää)

Ihana isoveikka tulee tekemään meikälle pyttipannua, en enää nälkiinny!
Tiuku

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 24 Loka 2011, 20:50

Uu Helsinki on mukava paikka (siellä on ruuhkaa, känniläisi sun muita tämmöisiä, mutta siellä on kivoja kauppoja mistä saattaa löytää jotain tarpeellista/mielenkiintoista). Mie asun Vantaalla, heh ^^
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Loka 2011, 22:39

Pitäskö munki koittaa tota ohjetta? en oo oikeesti teheny kolmeen vuoteen kuplia ku en lasten osaston läpi oo kävelly ja kuplat on yleensä lelujen luona -.-
Mulla on kummitäti hesassa ja käyn sielä joka vuosi n. viis kertaa^^

hirveen hiljasta ku kaikki on sinisinä, ykskää ei oo punasena ei kä kukaan oo täälä keskustelussa tai koko foorumin jökäleellä, hauska sana, jökäle :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Tiuku » 24 Loka 2011, 23:05

Helsinki on ihan kiva, täällä on paljon tekemistä jne. ^^ (paitsi jos on lähes aina töissä niinku meikä)

Bubbles bubbles bubbles ^^ miulla on joku lapsivaihe menossa, en koskaan pienenä leikkinyt leluilla paljoo ja nyt oon ihan hulluna saippuakupliin ja vesipyssyihin ja merirosvomiekkoihin ja haluisin ostaa kaikki lelukaupat tyhjäksi.
Tiuku

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Loka 2011, 23:20

Minkä ikänen oot? Ku näytät olevan siis työikäne ja tykkäät kuplista :D Okei kyllä nelikymppisetki voi leikkiä kuplilla, siinä ei oo mitään ikärajaa eikä oo määrätty että aikuset ei sais leikkiä mut tulipahan kysyttyä, ikä? :D^^
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Loka 2011, 23:44

Kerta Tiukun email osotteessa on pääte 91, epäilen hänen olevan suurinpiirtein samassa iässä mitä itse olen~
Stalkkeri Aksu on Stalkkeri.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut